Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Wanda 14-02-2019

Altijd ruime keuzes voor ieder wat wils .een mooie snelle service en levering

Halima 13-02-2019

Ik wil graag winnen en iets mag zelf kiezen en niet zelf betalen alfast heel erg bedankt

Albert Steen 13-02-2019

Top duidelijk en supper mooie kleding televisies koelkast ver ben ik nog niet

Mieke Koster 13-02-2019

Omdat ik regelmatig bij Otto kijkt naar datgene wat ze aanbieden en de prijs.
Omdat het artikel wat ik heb besteld mij aansprak ben ik tot kopen over gegaan.
ook vind ik het prettig om pas te betalen nadat ik het gepast en gezien heb en dat is mogelijk bij jullie. Enigste minpuntje zijn de verzendkosten die er extra bijkomen vandaar de 8

AHOF 13-02-2019

Duidelijk en goede klantenservies! Bij Otto kun je gratis verzenden en retouren ook is de bestelling gauw geleverd,

Wendy 13-02-2019

De laagste prijs die er te vinden was voor de pedicureset die ik graag wilde.

Maar de verzendkosten teleurstellend. Bij de meeste winkels vervallen deze bij bestelling boven de €20 in dat geval vind ik de service en snelheid van levering beter bij bijvoorbeeld bol.com

larsreiken 13-02-2019

Super snelle levering en top kwaliteit, ga hier vaker bestellen en raad het zeker aan.

Kelly Coolen 13-02-2019

Zeer te vreden er over klant vriendelijk
Goede motivatie je vraag iets en meteen krijg je antwoord op je vraag
Zeer te vreden ben ik

Michael 13-02-2019

Erg fijne webwinkel, goed op de hoogte van prijzen elders en bezorgopties zelf aangeven vind ik ook erg fijn! Al met al mij gaan ze vaker terugzien

saskia 13-02-2019

ik vind dat de otto shop echt super overzichtelijk is en verdiend daarom ook een 10 ik beveel de shop aan omdat het altijd goede service is en snelle levering ga zo door en jullie leveren goede producten je kan echt bijna alles hier vinden top

Jansen 13-02-2019

Webwinkel voldoet aan de verwachting. Ik had twee artikelen nodig echter kon bij de tweede bestelling €5,- in mindering gebracht worden bij een tweede aankoop om deze reden de aankoop in tweeën gedeeld en de €5,- korting gebruikt. Otto is de goedkoopste voor deze artikelen.

Nel Jense 13-02-2019

Makkelijk en klantgericht tijd om te kijken prima website, beetje moeilijk om je gegevens in te brengen maar uiteindelijk gelukt!

Denise 13-02-2019

Duidelijk alles uitgelegd top dat je achteraf kan betalen en gratis bezorgen

Anna 13-02-2019

Prima webshop, gemakkelijk op te zoeken, veelzijdig aanbod, gebruik deze webshop al jaren.

Ismail simsek 13-02-2019

Ik vind super in de winkel je kan alles vinden en goeie spullen wat ik nodig heb en is goed kopper
Ik raad alle mensen dat Otto website gaan dan zien je dat ik gelijk heb

Juf 13-02-2019

Er is veel keus, de site is heel gebruiksvriendelijk.
Fijn om achteraf te kunnen betalen

Donmez 13-02-2019

Je kan alles vinden en heeft redelijke prijzen en tenslotte kan je met termijnen betalen

Liban Abdullahi 13-02-2019

Otto is Super leuk vandaag ben jarig en Otto gestuurd mij 10 euro shoptegoed! Bedankt .

Eva 13-02-2019

Duidelijke en overzichtelijke website met daarbij goed aangegeven wat de voorwaarden en specificaties zijn. Wordt contact met je opgenomen voor het kiezen van een leverdatum; zeker met een groot object als een kledingkast zeer fijn! Hier wil je je buren niet mee opzadelen.

MGT 12-02-2019

Goede website, duidelijk, het bestellen is makkelijk en ook de mogelijkheden van betalen, super.

C. Jansen 12-02-2019

De pasvorm is correct waardoor je weinig hoeft te retourneren.
Makkelijk om te bestellen.
Snel in huis.

B 12-02-2019

Bestelproces was heel helder en makkelijk, tevens een uitgebreid assortiment.

E. Tokalak 12-02-2019

Een hele overzichtelijke website. Gemakkelijk in gebruik. Klantenservice een paar keer gebeld, werd snel te woord gestaan. Zeer meedenkende medewerkers. En kaliteit van spullen zijn uitstekend, zelfs bij twijfelgevallen door internet afbeeldingen zijn bij thuiskomst van hele goede kwaliteit. Wij zijn aangeraden, en raden het zelf ook zeker aan!

Thiella Driessen 12-02-2019

Ik vind de Otto shop heel prettig omdat ik niet graag uit winkelen ga . Ik kan Otto aan Iedereeen adviseren. Uitstekende kwalitijt kleding .Zeer prettige mensen aan de telefoon als je wil bestellen of vragen hebt .Gr

Karolina Prorok 12-02-2019

Ik koop graag bij deze shop want het is makkelijker en het goedkoopste deel welke heb ik tot nou gevonden. Zou ik het nooit meer veranderen