Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Petra 16-02-2019

Duidelijke foto's, grote keuze. Levering duurt n paar dagen. Levertijden kloppen

Leon 16-02-2019

Snel en gemakkelijk bestellen, ruime keus. Diversen betalings mogelijkheden.

Marja 16-02-2019

Otto. Is voor mij betrouwbaar al jaren sinds mijn 16e ben nu 55.
Altijd goede service nog nooit problemen gehad .ook financieel niet ..retouren niet niks geen problemen.
En kwaliteit Is ook erg goed . Duitse kwaliteit.
Kleding ook blijft mooi is goed. Geen rotzooi .
Otto hoort bij me leven voor als ik iets nodig heb.en als t even niet uitkomt ook..
Geweldig..

Ed 16-02-2019

veel leuke keuzemogelijkheden en snelle levering en service, gebruik deze site al lang.

Jolanda 16-02-2019

Prima site, snelle levering zoals vermeld. Alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen

Janssen 16-02-2019

Bij Otto vind ik altijd leuke shirts en jurkjes
Vooral de Bruno Banani shirts zijn super

Britt Striesenou 16-02-2019

Top site! Vind het wel raar dat een 15-jarige geen bestelling mag plaatsen, vooral ook omdat de meeste 12-jarigen al hun betaalpas hebben, meestal kiezen ouders er voor als ze naar de middelbare school gaan.

Anja Buwalda 16-02-2019

Overzichtelijk, makkelijk iets vinden, de keuze van betalen is ook fijn en iets retour doen is ook eenvoudig. Het is kortweg een mooie winkel.

Dushiman 16-02-2019

Dit is een hele fijne gebruiksvriendelijke webshop.snel en makkelijk navigeren voor een ieder wat te vinden ennnn voor ieders beurs

Ardnas 15-02-2019

Duidelijk informatie
Veel keuze
Makkelijk bestellen
Ook bij vragen, makkelijk contact te krijgen. Levertijd meestal niet lang.

Jose 15-02-2019

Fijn winkelen in een webwinkel met een groot en divers assortiment. Het overzichtelijk en duidelijk opgezet waardoor je maar blijft kijken.

Zizim 15-02-2019

Geweldige site. Wanneer ik krap zit maar dingen toch moet hebben kan ik het altijd of achter en in termijnen. Dat geeft mij de tijd en ruimte omctoch mijn aankoop te kunnen doen. Daarom is otto nummer 1 webwinkels voor mij.

W borst 15-02-2019

Prima bestellingen snel geregeld en op afbetaling .altijd zeer tevreden geweest bij otto .bestel al jaren .vriendelijke groet

K. van Vliet 15-02-2019

Artikel was bij Otto het goedkoopst en je kunt achteraf betalen. Website werkt erg fijn.

Corina 15-02-2019

Zeer uitgebreide catalogus. Goede zoekfunctie. Duidelijk. Goed overzicht. Betaalbaar. Leverings aanduiding klopt. Gewoon easy does it😊

Prashant Roy 15-02-2019

Otto.nl is echt een zeer effectieve en kostenbesparende keuze voor alles wat u nodig heeft.
In mijn geval ontdekte ik dat de aanbiedingen en variëteit aan meubels ongelooflijk zijn, omdat binnen een mum van tijd mijn vrouw en ikzelf konden beslissen wat we kopen.
Ook biedt dit meerdere opties op betaling, gratis bezorgen (ongeveer 75 euro), gratis omruilen en heeft 2 jaar garantie.
Zeker de moeite waard om te winkelen!

Hetty van zee 14-02-2019

Ik vind deze Shop geweldig ,ze gaan oneindig ver om voor jou te vinden wat je zoekt tot op heden is dat ook gelukt de service is geweldig bezorgingen op tijd, terug zenden zonder problemen in alle opzichten een topper.

Fred van Reijsen 14-02-2019

Fijne webshop en heel duidelijk de artikelen te vinden en een zeer prettige manier om de bestelling af te handelen. Aanrader dus ++++++

ozlem 14-02-2019

levering heel snel en kwaliteit erg goed ik ben tevreden met alles van otto.

Ans 14-02-2019

Geweldig veel keus.en goedkoop .heb meerdere keren hier spullen gekocht.bezorging is top en achteraf betalen . geweldig .en je hoeft de deur niet uit .

Chris 14-02-2019

Otto is gewoon fijn om te shoppen. Er is van alles te vinden en de service is uitstekend

Tante Till 14-02-2019

Ik bestel al vanaf mijn jeugd graag bij Otto, omdat ik niet zo van winkelen houd en het dan lekker thuis aan kan passen.
Nu hebben jullie een onlineshop en bestel ik sinds kort weer bij jullie. Het is gemakkelijk, eenvoudig en gebruiksvriendelijk om een bestelling te doen. Verder zijn de foto’s van de kleding duidelijk en mooi en je kan ze vergroten wat erg fijn is.

Teunie 14-02-2019

Sterke, niet kapot te krijgen overhemden. Blijven mooi in de was Mijn man draagt niet anders. Prachtig in zwart en rood.

Inge 14-02-2019

Fijn en vlot geholpen , heb ik altijd bij otto, ik zou deze site van harte aanbevelen

Gertjanbammer 14-02-2019

Makkelijk en snel een flexibele betalingsregeling te regelen.
Hele flexibele regeling en duidelijk wat je per maand wil betalen.
Extra aflossen mogelijk!