Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Kiekje 21-02-2019

Zeer gebruiksvriendelijke website. Makkelijk van een naar andere pagina. Duidelijke omschrijvingen en foto's. Snelle levering. Bij vragen vrijwel direct reactie. Verreweg beste webwinkel.

Esperanza 21-02-2019

Ik ben zo blij met otto. Bij mijn eerste huis heb ik mijn bank en kledingrek bij de otto besteld. Ik mocht het gelukkig in termijnen betalen. Nooit problemeb gehad met otto. Lang leven otto!!

Sherani mulder 21-02-2019

Goede service klant vriendelijk ,ruim assortiment, ik zou u dit wel aanbevelen

Yvonne 21-02-2019

Shop heeft erg leuke kleding. Jammer is dat bij de foto’s er maar 1 soms 2 foto,s zijn waar een model dit aan heeft. Zeer jammer is het dat je een prijs ziet die dan ineens hoger wordt als je een grotere maat besteld. Als dit niet zo was zou ik vaker bij Otto kopen.

Pachie 21-02-2019

Allereerst vind ik het belangrijk bij een webshop, dat de artikelen waarvoor je belangstelling hebt, duidelijk en SCHERP te zien zijn , liefst ook kunnen vergroten. Dat is bij Otto allebei het geval.
Ten tweede, je moet kwaliteitsartikelen kunnen kopen, met uitvoerige info over het product, kan hier dus ook.
Ten derde, de afhandeling moet soepel verlopen, en mijn ervaring is , dat dat hier het geval is.
Kortom, heb met plezier besteld.

Lisa 21-02-2019

Top, snelle levering! Klantenservice is alleen slecht bereikbaar. Een paar keer werd de verbinding automatisch verbroken wegens drukte.

Pim 21-02-2019

Zeer goede service. Snelle levering. Contact met klantenservice geef ik een 10

Hennie 21-02-2019

Mooie overzichtelijke site, heel ruime keuze. Producten zijn goed te vinden, duidelijke uitleg , goede maatvoering.

Nel 20-02-2019

Gebruiksvriendelijke bestelsite. Duidelijke omschrijving van de artikelen. Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs. Nette levering, passen op je gemak in je eigen leefomgeving.

Dennis 20-02-2019

Enorm vriendelijke klantenservice, heel flexibel. Er is echt vanalles te verkrijgen bij Otto, dit vergemakkelijkt het shoppen gigantisch

donna 20-02-2019

Altijd correct geholpen. Mooie dameskleding goede kwaliteit. En ook de gympen voor mijn man en zoon zitten altijd goed!

jACKSON 20-02-2019

ZEER GOEDE WEBSHOP EN GOEDE ARTIKELEN..!!! ALLES ZOALS IN DE PRODUCTBESCHRIJVING STAAT BESCHREVEN EN ZEER GOEDE PRIJS/KWALITEITS VERHOUDING

AM 20-02-2019

Ik vind dat Otto veel keus heeft. Als je bijvoorbeeld een zwarte blazer zoekt krijg je talloze mogelijkheden in uiteenlopende prijsklassen. Wat ik niet zo handig vind is dat je de bestelling verdeeld krijgt over -tig pakketjes gedurende een aantal weken soms! Dan ben je al vergeten wat je hebt besteld.

Tonnie 20-02-2019

Ik ben al jaren klant van Otto en ben volledig tevreden. De website is overzichtelijk, de levering altijd accuraat en een goede klantenservice. Top website !

Marjon 20-02-2019

Prima Webshop. Leveringen tijdig binnen en in goede staat. Omruilen van artikelen verloopt vlekkeloos.

Polle 20-02-2019

Otto is veelzijdig in keuze van artikelen, kleuren, prijzen en dus voor iedereen qua sekse en leeftijd en portemonnee.

Anneke vd meer 20-02-2019

Leuk winkelen en kwalitatief goed.
Mooie catalogus en waar voor je geld!
Plezierig winkelen van uit je luie stoel met een lekker kopje koffie.

Bruno 20-02-2019

Altijd goeie en snelle service. Levertijd is soms iets langer maar dan heb je ook wel een betere prijs dan gemiddeld genomen op het internet.

Yolanda Teixeira de Almeida 20-02-2019

Ik zoek al een tijdje een bank en heb hem eindelijk gevonden ,goede reviews en ik ben hartstikke blij met de gratis bezorging en dat het naar binnen wordt gebracht , woon namelijk op 3 hoog dus dat is alleen al super!!!

danny 19-02-2019

Prima service, goede kwaliteit, de website is overzichtelijk en je kan er van alles vinden.

Roselinde 19-02-2019

Otto boodt voor mijn kussenhoezen veel lagere prijs dan andere webshops.
Ik vindt alleen wel de verzendkosten erg hoog.
Assortiment uitgebreid.

Rpost72 19-02-2019

Duidelijke productomschrijving, veel reviews waardoor je makkelijker een keuze kunt maken. Ruilen en bestellen gaat snel en efficiënt. Niet de goedkoopste maar wel de makkelijkste.

M. stroeve 19-02-2019

Winkelen bij Otto is zeer ontspannen, bij vragen word je vriendelijk te woord gestaan. Lossen het probleem direct op.

Tika 19-02-2019

De service is erg goed, en de producten zijn ook geschikt voor de oudere vrouw. Ik kan hier goed slagen.

van t Oor 19-02-2019

Omdat t makkelijk is om in gedeelte te betalen waardoor de aankoop niet te groot is