Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 4324 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anita Vermaas 20-07-2019

Goede online shop, duidelijk en erg fijn overzichtelijk.
Zou het aanbevelen bij mijn vrienden en familie.

Hennie 20-07-2019

Gekozen om de goede kwaliteit, klantvriendelijk en zeer probleem oplossend. Groot compliment daarover

Pascal 20-07-2019

Breed assortiment, handige website. Aanmelden gaat makkelijk zonder veel omwegen, in tegenstelling tot veel andere sites

Arjan 20-07-2019

Bestellen werkt prima, echter geen verzendkosten boven een bepaald minimumbedrag (€ 50,00 oid) zou toch wel fijn zijn. Ik bestel nu voor ruim €100,00 en moet €3,95 verzendkosten betalen, naar mijn mening niet meer van deze tijd....... voor de rest een goed aanbod, ruime keus en snelle levering.

Irma Soetekouw 20-07-2019

O : overzichtelijke website
T : toegankelijk
T: top betaalbaar
O: onvoorstelbaar snel

Steef 20-07-2019

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Otto.nl heb besteld en het ging van een leien dakje. Ik heb een mooi vloerkleed met fikse korting kunnen krijgen in de sale en bovenop die sale-korting bood Otto.nl me nog een extra korting van 5 euro aan door me in te schrijven op hun nieuwsbrief. Nu heb ik m'n mooie vloerkleed helemaal voor een prikkie én kan ik de nieuwste acties van Otto.nl in de gaten houden. Als ik meer van deze positieve shopervaringen bij Otto.nl meemaak, verandert mijn cijfer van een torenhoge 9 naar een torenhoge 10!

G.P. Hof 20-07-2019

De door mijn bestelde bureau stoel was het goedkoopst bij OTTO en ik kreeg als nieuwe klant ook nog eens 5 Euro korting.
Chapeau !

Semesa 20-07-2019

Ik vind het fijn dat ze bij OTTO ook echt bijna alles hebben en dat ik ,mocht ik iets per direct nodig hebben, ik dan ook in maandelijkse termijnen mag betalen.

Gonnie 20-07-2019

k vind OTTO een geweldige website handig om te bestellen en de rivieus die bij de artikelen staan zijn ook handig want daar wordt mijn keuze wel door bepaald.

yvonne 20-07-2019

de site is lekker overzichtelijk en de artikelen zijn perfect in beeld gebracht

Paula1959 20-07-2019

Binnen 1 minuut besteld. Sneller kan niet. Alles staat perfect aangegeven ,kan niets fout gaan! Goed assortiment en nog eens 15% korting! Leuker kan niet!

anoniem 19-07-2019

Snelle levering correcte verzending en levering netjes verpakt.De website ook erg duidelijk.

Marianne 18-07-2019

Otto biedt vele keuzes in merken en maten! Ik ben 47 kg kwijt en er is nu zoveel keus voor mij dat ik altijd wel slaag bij Otto.

M. Veldhuis 18-07-2019

Heel het internet afgezocht naar een bepaalde kapstok, vind ik hem gewoon bij Otto en ook nog voor een heel redelijk bedrag. Helemaal happy!!!

Ilona 18-07-2019

Ik heb voor deze shop vandaag gekozen, omdat ik vanwege mijn verjaardag korting kreeg.
En samen met de sale kom je dan leuke dingen tegen!!!😃

Surreal 18-07-2019

Tot mijn verbazing is alleen telefonisch contact mogelijk, met lange wachttijden. Verder heb ik opeens een krediet en krijg ook opeens administratiekosten terwijl het overzicht onzettend onduidelijk is (betalingsachterstand van 0,-) maar daarachter staat dan weer een bedrag. "Mijn huidige saldo" is een positief bedrag maar blijkbaar is dat juist de betalingsachterstand. Als ik via ideal wil betalen is het minimale bedag dat ik moet overmaken bijna het dubbele van het openstaande bedrag !? Niet meer van deze tijd, ik zal er dan ook niets meer bestellen, ik voel me nogal opgelicht en kan ze niet contacteren want ik wil niet weer 45 minuten aan de telefoon hangen.

Bmkoknl 18-07-2019

Bestelling verliep heel vlot, vooral fijn dat je niet eindeloos je adres hoeft in te vullen, postcode en huisnummer is al genoeg. Review vh wandmeubel volgt zsm!

Antonia huiting 18-07-2019

Heb hier kostuums gekocht voor onze kleinzoon die erg lang is,paste perfect

Inekex 18-07-2019

Duidelijke shop, mooi en breed assortiment. Alles wijst vanzelf en bestellen gaat heel eenvoudig.

Ana 17-07-2019

Deze shop is de beste,goede producten, goede kwaliteit, heel netjes.de bestellingen altijd op tijd.
Helemaal tevreden met deze shop!

Laura 17-07-2019

Makkelijk gevonden wat ik zocht en verder duidelijke site. Klantenservice verder heel vriendelijk!

janet hofman 17-07-2019

ik koos deze winkel, omdat ik er leuke kleren en zwemkleding tussen zag staan. Maar toen ik mijn bikini bestelde, duurde het langer dan dat er stond. Dus had ik er een mailtje naar toe gestuurd (waar ik wel snel reactie op kreeg) maar dat het fout was gegaan en dat ik nog 4 week moest wachten. Na meer dan 5 week dat ik mijn bestelling had gedaan had ik weer een mailtje gestuurd en zeiden ze dat ik mijn bestelling opnieuw moest doen, omdat het fout was gegaan. Het spijt me dat er niet veel goeds in staat, maar ik hoop dat er nu sneller en beter bezorgt word.

Luhen 17-07-2019

Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij Otto.
Ze hebben een ruime keus, snelle levertijd, goede retourmogelijkheden en een goede service.
Ook ij cd klantenservice wordt je altijd zeer vriendelijke te woord gestaan en men is zeer benulpzaam

L.Dirkx 17-07-2019

De website is bijzonder helder en makkelijk te hanteren, je krijgt het idee of je zelf in de winkel staat en een artikel kunt kiezen uit een ruim assortiment.
Ga zo door.
Vriendelijke groet, leo en rita dirkx

Anjo78 17-07-2019

Een vaatwasser besteld bij Otto. Wat een prettige site en wat een goede aanbiedingen. Alles wordt super snel afgehandeld. Ik ben er erg tevreden over.

Irene 16-07-2019

Fijne en duidelijke webshop met goed slaagpercentage. Veel keuze en leuke aanbiedingen.

conny 16-07-2019

Plus: prijs/kwaliteit, korte/lange maten. Service bij problemen.
Min: niet de keuze om te kiezen om alle artikelen tegelijk te laten bezorgen.

DKB 16-07-2019

De otto site is top ! Zeer gebruiksvriendelijk. Mijn otto is zeer overzichtelijk
Heel veel keuze in artikelen. Goede kwaliteit / prijs verhouding.

KP 16-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke website en goede service! Mooie spullen, fijne prijzen.

Antoinette 16-07-2019

Makkelijk bestellen, geen opdringerige verplichte reclames of nieuwsbrieven. Gewoon bestellen en klaar

Zegveld52 16-07-2019

Makkelijk om te vinden wat ik zocht.
Duidelijke uitleg.

Bij bestellen was eigenlijk een keuze menu waar je zo doorheen bent.
Het duurde bij mij wat langer want moest nog een account aanmaken.

Supersnel heb ik nu een nieuwe bank besteld.

Mario 15-07-2019

Zeer goede aanbiedingen en als 1 van de weinigen met de mogelijkheid tot achterafbetaling.

Danielle 15-07-2019

OTTO had voor mij, eerlijk gezegd, iets ouderwets, een oubollig imago. Maar! Ik heb de afgelopen jaren een paar keer wat besteld bij OTTO en ik vond de site overzichtelijk, de prijzen heel acceptabel en de service heel goed. Bovendien, niet onbelangrijk, waren de spullen die ik kocht eigenlijk vaak helemaal naar wens! Ik krijg regelmatig mailings van OTTO. dan denk ik weer even aan OTTO (anders zakt het merk een beetje weg in mijn hoofd) en dan kijk ik weer even op de site. Ik zou OTTO zeker aanbevelen!

If91 15-07-2019

Het gebruiksgemak van de site is via mobiel en via een gewone computer heel makkelijk en overzichtelijk. Duidelijke informatie op de site en bij producten. Overzichtelijk. Niet teveel tekst en afbeeldingen, waardoor de site niet chaotisch is. Ruime keus in betalingswijzen. En hopelijk een goede /snelle bezorging, maar daar heb ik vertrouwen in.

Sandra van koesveld 15-07-2019

In deze moderne tijd vind ik 2 weken bezorgdheid eigenlijk niet meer kunnen...
Krijg pas eind juli mijn bestelling....en daar moet ik dan ook nog best flinke bezorgkosten voor betalen...reden om niet meer te bestellen...

Amber 15-07-2019

Goede gebruiksvriendelijke online-shop. Duidelijk hoe de site werkt. Erg leuk dat je extra kortingscodes krijgt als je klant wordt. Deze code kon ik ook gelijk inwisselen bij mijn eerste bestelling. Top! Ik hoop dat de levering van mijn product ook snel gaat.

m.smit 15-07-2019

Produkten zijn goed te vinden, ook in kleding en maten.
Duidelijke levertijden
Makelijk bestelling te plaatsen

Sanne 15-07-2019

Fijne webshop met goede en snelle service. Levertijd is soms wat lang, wat jammer is. Verder prettig om te winkelen, met een ruim aanbod en duidelijke beschrijvingen die overeenkomen met het bestelde product.

Mariska 15-07-2019

Betrouwbare webshop, producten zijn gemakkelijk te retourneren. Ik had een vrij dure bikini besteld die voor geen meter zat. Deze heb ik teruggestuurd en direct een nieuwe besteld toen er toevallig een zomer korting actie van 15% was. Dat kwam goed uit. De nieuwe bikini was namelijk nog duurder. Daar Kan Otto niks aan doen.

Jessie 14-07-2019

Otto is erg duidelijk en is niet veel zoekwerk nodig om te vinden wat je wilt hebben, de bevestiging naar mijn mail adres is heel snel en goed verlopen.

Henk 14-07-2019

Dat je op je gemak kan winkelen. De bestellingen binnen 3 dagen geleverd worden en er niet voor thuis te blijven en je ook niet bij de buren het moet ophalen. Makkelijk bij een winkel op te halen wanneer je maar wil binnen een tijdsbestek.

E. Bor te W 14-07-2019

Ik zocht in de collectie van sweatvesten bij een aantal kledingwebshops maar vond bij de meeste de keuze beperkt of geen leuke collectie. Bij Otto zelfs een aantal leuke gevonden en door een leuke korting bij de nieuwsbrief hier ook besteld!

B van der Molen 14-07-2019

vind het een verrassing dat wanneer je een bikini wilt kopen dat je goed moet kijken of het alleen een broekje is en/of dathet een gehele combi is.
Daar zou volgens mij de aandacht iets vergroot mogen.

Corrie van Diessen 14-07-2019

Duidelijke website en levering als afgesproken en mogelijkheid tot betaling achteraf.

Alie 13-07-2019

Prettige website, altijd goed qua levering. Hebben goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Ciel 13-07-2019

Bestel regelmatig via Otto. Goede kwaliteit en gevarieerd aanbod. Afhandeling altijd goed.

Siggi 13-07-2019

Ruime keuze, mooi in beeld gebracht. Gemakkelijk te bestellen en een snelle afhandeling.

Marianne 13-07-2019

Duidelijke site, makkelijk om producten te vinden en te bestellen én goede prijsstellingen!

Dennis 11-07-2019

Leuke, makkelijke site, goede prijzen en snelle vlekkeloze levering ! OTTO Bedankt !

Jack Gertsen 11-07-2019

Goede aanbieding alles snijmachine van firma Graef.Wij hopen op een vlotte bezorging.