Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 852 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingrid van Henten 06-06-2020

Jullie hebben een uitgebreid assortiment waardoor ik bij jullie terecht kan. Voor ieder wat wils. Nog nooit een probleem gehad met de bezorging en het terugsturen. Een tijd geleden was ik perongelijk te laat met terugsturen en daar maakte jullie geen enkel probleem van. Ik maak voornamelijk gebruik van de kleding. Wel zou ik het persoonlijk fijn vinden als het assortiment van schoenen uitgebreider kan worden qua verschillende soorten en stijlen.
Wat erg fijn is is dat je achteraf kan betalen. Gunstig voor mij maar ook voor de minimale transacties die er plaats moeten vinden. En dertig dagen bedenktijd maakt het mogelijk om er nog eens goed over na te denken, evt te vergelijken met andere producten waarover je ook/nog twijfelt en dan dus de juiste keuze kan maken zodat je ook zeker weet dat je het gaat dragen en het niet in de kast verdwijnt omdat het toch nét niet perfect is.

Ivonne 05-06-2020

Prima shop en levering. Ruilen is ook geen probleem. Makkelijke site. Voor ieder wat wils

C.Kossen 05-06-2020

Duidelijke omschrijving van de producten, goede prijzen, voldoende informatie

FransR 05-06-2020

Ik heb een K-maat en deze winkel heeft die. De betaling gaf problemen omdat anders dan de opdrachtbevestiging ik vooraf moet betalen. Het e-mailtje daarover is minstens 1 hele week onbeantwoord. Daarna was alsnog betaling niet mogelijk, dus opnieuw besteld

snoepie13 05-06-2020

Gemakkelijk en snel een bestelling uitvoeren. Snel bezorgd geen problemen. Ideaal.

Kamila 05-06-2020

Nooit meer!!
Mijn bestelling is nog steeds niet bezorgd. Het is niet mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice.
Wrrrr!!!!

Judy Hernandez 04-06-2020

Goede kwaliteit artikelen/Snelle levering/De optie om achteraf te betalen is super TOP.

manon 04-06-2020

Ik krijg een nieuwsbrief met korting maar ze geven er geen code bij, dus bij mijn eerste bestelling kan ik geen korting krijgen. Beetje flauw zoals dat opgezet is.

Alia 04-06-2020

Veel keuze in goede en leuke kleding, zowel voor kinderen als volwassenen.
De bestellingen worden altijd netjes bezorgd en de betalingen verlopen soepel en duidelijk.

Jet 04-06-2020

Duidelijke foto's, bestel vaker, goede service. zelfs als er iets mis gaat, wordt het keurig opgelost. Ik ben erg kieskeurig in webshops, Otto staat in mijn favo lijstje!

Mariska 04-06-2020

Fijn bedrijf, duidelijke website, genoeg keuze, leuke aanbiedingen/ acties waardoor je toch weer bij Otto koopt. Zeker een aanrader!

OTTO 04-06-2020

Ik heb een vitrinekast nodig en kwam via internet uit op jullie site. Nadeel vind ik te veel reclame poespas. Gewoon één op één zaken doen, als ik iets anders nodig heb dan meld ik mij wel.

Nico 03-06-2020

Zeer snelle en correcte shop.
Goede keuze in verschillende types.
En heb daar een mooie secretaire uitgezocht, zonder verzendkosten en levering binnen drie tot vijf dagen. Afwachten dus wanneer geleverd wordt.

DA Kozik 03-06-2020

Fast delivery not problem to pay with termijn and good comunication. Always i finded what i needed and also best price.

Klant 03-06-2020

Assortiment is de moeite waard om bekeken te worden. Prijzen zijn niet verkeerd, tijdens kortingsacties zelfs zeer aantrekkelijk. Jammer dat de verzendkosten vanaf een bestelwaarde van bv. 100,00 € niet automatisch komen te vervallen. Is bij veel andere webshops wel gebruikelijk, vaak al vanaf een veel lagere bestelwaarde. Het is wel vreemd dat uitverkochte artikelen wel te koop worden aangeboden en pas na het afronden van de bestelling toch ineens als uitverkocht uit de bestelling zullen worden verwijderd.

Dorothé 02-06-2020

Doordat ik lichamelijk beperkt ben, ben ik genoodzaakt veelal online aan te schaffen. Er zijn verschillende winkels, maar bijna overal ben hè verplicht eerst te betalen.
Moet je dan onverhoopt iets retourneren, dan moet je maar afwachten wanneer het geld weer terug geboekt is. Bij Otto daarentegen mag je betalen nádat de spullen zijn gearriveerd. Je betaald dan gewoon wat je hebben wilt, net als in de gewone winkels. Daarbij zitten er vaak leuke kleding bij, en heb ik menig Otto outfit in mijn kast.

Tonny 02-06-2020

Ik ben tevreden over Otto omdat ik zo in de mogelijkheid ben om iets grotere artikelen in termijnen te voldoen. Als de bezorging van een bestelling vlotter zou gaan was het perfekt.

Br.cn 02-06-2020

Heel erg bedankt otto je bent mijn redding geweest ik geef een 10 voor goede kwaliteit, genoeg variatie, goede en vriendelijke klanten service

Cindy 01-06-2020

Gebruiksvriendelijke site van Otto. Makkelijk bestelproces. Helaas vind ik het assortiment niet heel bijzonder, vooral de kleding voor kids is beperkt. Geen leuke actuele prints, geen 'superhelden' en veel duitse teksten op shirts die ik niet snel zal bestellen. Wel veel aanbod in strandmode, daardoor blijf ik toch regelmatig even terugkomen bij Otto.

B Hattink 01-06-2020

Goede shop ervaring, enige puntje van “kritiek” is dat je niet met een credit card kan betalen.

Kim Lee 01-06-2020

Een leuk en voldoende selectie om er van te kiezen.
Betalen wordt heel eenvoudig. 10 minutes bezig van kiezen tot betaling en ben ik klaar geweest met mijn bestelling.

Gretha 31-05-2020

Eigenlijk koop ik al zo'n 40 jaar bij Otto.Reden:Veel keuze en redelijke prijzen.Niet echt goedkoop maar je krijgt dan ook waar voor je geld.Nadeel is dat veel producten een lange levertijd hebben..en lang wachten is niet mijn hobby.Verder heb ik enigszins keuzestress juist door het ruime aanbod..maar ja dat is persoonlijk.

Anke Bartholomeus van Heeckeren 31-05-2020

Mooie en leuke kleding snelle levering , ook de service is uitstekend echt een aanrader.

Cees Bakker 31-05-2020

goede kwaliteit en service voor een lage prijs. Makkelijk te bestellen en fijn dat je achteraf mag betalen.

Jdw 30-05-2020

Appeltje eitje..... probleemloos bestellen en super ruime keus, en de prijzen voor elck wat wils

O,Fisshaye 30-05-2020

ik ben heel blij met jow prodact,dat is natural eacht goed merk,vanaf nu ben ik nummer een custumer,een goed kalnt noemen ook ,

Ingrid 30-05-2020

Goede website, kortingscodes worden constant getoond en zijn simpel inntevwisselen.

Paul 29-05-2020

Ik heb maanden lang naar een stretchjeans van Wrangler gezocht, uiteindelijk terecht gekomen bij OTTO.
Heb zelfs een tweede in bestelling staan. Levering is vlotter dan ik had verwacht , Top !

Johnny 29-05-2020

Tot nu toe het is heel goed gegaan met OTTO, elke artikelen zijn altijd van goede kwaliteit geweest en ook de prijs was goed, bovendien hebben zij veel mogelijkheden om te betalen. Ik vind het een prima webwinkel

louise 28-05-2020

Otto is een prima winkel,duidelijk,helder en vooral veel keus.Ik koop er graag.

Dana 28-05-2020

Een kledingkast besteld, 3 a 4 dagen levertijd.
Op dag 10 zou deze bezorgd worden, dag vrij genomen, krijg je s'morgens vroeg een bericht: "wegens een fout in de sortering is de bezorging geannuleerd"
De andere dag gebeld, 21 minuten in de wacht.
Wacht u nog twee dagen af, heeft u niks gehoord belt u dan terug. De andere dag een bericht, ik kon nieuwe afspraak maken voor bezorging. Weer een dag vrij genomen. Dit gedaan voor twee dagen later, die dag s'morgens, weer een bericht, wegens een sorteer fout, wederom geen bezorging. Gebeld, 19 minuten in de wacht, klacht voorgelegd, gegevens doorgeven, wordt gewoon de verbinding verbroken.
Weer gebeld met Otto, 18 minuten in de wacht, klacht voor gelegd, telefoniste snapt het, zegt het uit te zoeken, en beloofd dat ik zo teruggebeld wordt. Ik wordt niet gebeld, maar krijg bericht, dat de kast beschadigd is. En nu........
Weer gebeld 22 minuten in de wacht, moet de kast opnieuw besteld worden. Kan meer dan 7 dagen duren. Wat als ik niet die derde keer had gebeld, had ik nog dagen kunnen wachten op een kast die niet gaat komen. Of..........
Ik heb de kast nodig maar hierna NOOIT geen OTTO meer voor mij. Wat een drama.

NoNonsense 28-05-2020

- verplicht account aanmaken i.p.v. eenmalig
- nemen zonder meer aan dat ik vrouw ben

Aad 28-05-2020

Grote keuze van outdoor kleding en veel verschillende modellen.
Leuke kortingakties

Mathis 28-05-2020

Shop is prima. Heb al best veel gekocht. Helaas ivm Corona late levering maar doen we niets aan.
Probleempje nu; ik wil 8 stuks gordijnen Velvet rood bestellen: kan niet meer dan 3 tegelijk bestellen.
Met een omweg lukte het om er 1 losse bij te prutsen.
Betaling afgerond, nu dus nogmaals zelfde trucje proberen want ik heb er 8 nodig.

Inge 28-05-2020

Duidelijke product omschrijving
Makkelijk terug te keren om andere producten te bekijken

Hegi 28-05-2020

Lekker veel keuze. Snelle aflevering . Overzichtelijk. Prijs/kwaliteit verhouding oké

KATE 27-05-2020

Er is aanbod voor zwaardere mensen, zoals Plus-kleding en goede matrassen...bij deze winkel wordt niemand over het hoofd gezien. Goed bezig, OTTO !

Lammie 27-05-2020

Via de website stalen besteld en aan de hand daarvan onze nieuwe hoekbank. Even telefonisch contact gehad en fijn te woord gestaan

Richard 27-05-2020

Ze komen werkelijk geen afspraken na. Zelf niet na een klacht.
Gewoon triest

Tel 0618085516

Elske 27-05-2020

Handige selectiefunkties voormaten, mouwlengte, materialen, kleuren etc. De plaatjes laten goed zien hoe het kledingstuk valt.

J 27-05-2020

Ik was eerst wat huiverig om bij Otto te bestellen,maar de ruime keuze heeft mij over de streep getrokken
Bovendien zijn de prijzen aantrekkelijk ,dus niet geschoten is altijd mis
Eveneens leuke kortingsacties aangeboden gehad,ook altijd leuk
De levertijden zijn soms iets langer,maar die worden dan ook bij
het desbetreffende artikel genoemd
Ik ben bij mijn bestellingen keurig op de hoogte gehouden van de levertijden
Post nl heeft de bezorging netjes afgehandeld
Otto bied verschillende betaalmogelijkheden ,dat ging ook prima
De artikelen zelf waren stuk voor stuk van prima kwaliteit,een reden om vaker een bezoekje aan deze site te doen,ik raad het dan ook iedereen aan die wel eens online warenhuizen bezoekt om Otto.nl ook niet over te slaan

Damiën 26-05-2020

Geweldige kast!,

Goede service, tijdig het product ontvangen en makkelijk te monteren.
Ik zou deze site aan iedereen aanraden top site!

Mvg.
D.D.

Willy Ruijl 26-05-2020

Het overvloedige aanbod van kleding en kleuren heeft mij laten besluiten een aankoop te doen bij Otto. De kwaliteit heeft zeker meegespeeld in die keuze. En de enthousiaste mening van een familie lid die eerder al aankopen had gedaan heeft mij overtuigd om mijn eerste aankoop te gaan doen.

Ronnie 25-05-2020

Duidelijke en overzichtelijke website. Ook de afbeeldingen zijn goed zichtbaar. Ik kwam op deze website door te zoeken op kledingkasten via Google. Uiteindelijk een kledingkast gevonden voor een goede prijs. De kast nog niet ontvangen dus ik kan niks zeggen over de kwaliteit en de levering

Diederikjan 25-05-2020

Recentelijk heb ik een heel grote bestelling geplaatst. De bestelling wordt in gedeeltes geleverd en alle spullen zijn prima in orde. Op mijn e-mails met vragen is snel en adequaat gereageerd. Petje af!

de Graaf 25-05-2020

Prettige online winkel waarin je heerlijk kunt snuffelen. Prima service en zonodig vriendelijke telefonische hulp.

Veelzijdige en klantvriendelijke winkel 24-05-2020

overzichtelijke site.Mooie ,uitgebreide collectie. Makkelijke verwerking van een bestelling.Wat ook prettig is, is het vertrouwen hebben van de klant om achteraf te kunnen betalen. Top.

wil 24-05-2020

Heel leuk en gemakkelijk kijken en bestellen en daarbij is de prijs ook nog een heel goed echt een aanrader dus.

Maya van den Hur 24-05-2020

Onlangs de kleine deco olifant besteld: goede communicatie over de levering. Het product was goed verpakt en van uitstekende kwaliteit. De webshop is een echte aanrader.

Lisanne Karremans 24-05-2020

Goede duidelijke website.
Zou na mijn bestelling zeker terug komen voor meer.