Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Heini 17-11-2019

Het is fijn om thuis iets uit te zoeken als je precies weet wat je wilt en bovendien is Otto een betrouwbaar bedrijf.

Carla 17-11-2019

Website is makkelijk doorzoekbaar en biedt ruime keus. Fijn dat er wat schoenen betreft maat 35 van Heine verkrijgbaar is. is goede pasvorm voor mij.

Nicole 17-11-2019

Ik vind de Otto shop echt een verademing te vergelijken bij andere webwinkels. Helemaal omdat ik er echt alles kan vinden van de allerlaatste mode tot huishoudelijke apparaten of leuke meubels voor in mijn huis. Alles met 1 klik te bestellen en binnen no time thuisgeleverd of je kunt het bij een post.nl punt laten afleveren zodat je het op jouw tijd kan ophalen. Oftewel optimale service voor een competitieve prijs!

Elisa 15-11-2019

veel keus, no nonsense webshop die al lang tot tevredenheid in de lucht is en via de verkoop van vele kwaliteitsmerken een tijdrovende zoektocht op internet veelal overbodig maakt!

Wilmher Ross 15-11-2019

Otto is een echte mega-familiezaak met complete voorzieningen voor het ideale huis. Hun kleding en mode is opmerkelijk stijlvol en degelijk. Klant en bezorgservice zijn uitstekend. Ik koos voor Otto vanwege het hoogwaardige huishoudelijke, elektronische en algemene gebruiksgoederen.

Eric De groot 14-11-2019

Ik koop altijd bij OTTO , goede quality kleding en meubels. Snelle service en betrouwbaar bedrijf , raad het iedereen aan !

Janine 14-11-2019

Mijn man wil per se een pyjama waarvan de broek boordjes heeft aan de onderkant. Jeetje, wist niet dat dat ook al niet meer ‘in’ is, maar gelukkig heeft OTTO nog heel hip uitziende pyjama’s mét boordjes !!! Gemakkelijke site, simpel bestellen, gebruiksgemak top !!!! Ben benieuwd naar de pyjama’s... want die moeten nu nog geleverd worden :)

Anne-Marie 13-11-2019

Vind het erg leuk om hier te shoppen. Veel keus en soorten en stylen. Hopen dat de maten goed zijn dan ben ik heel tevreden.

ronald 13-11-2019

ik heb een bureau besteld niet gekregen naar twee weken opgebeld toen hebben ze van otto het bureau nog een keer besteld en zeiden dat ze dat andere bureau zouden annuleren dit is net gebeurd nu heb ik twee bureau ,s op mijn rekening ben al twee maanden bezig om dit een bureau van mijn rekening te krijgen als ik opbel krijg ik steeds een ander smoes

kung-jaj 12-11-2019

Otto is de beste webwinkel, vertrouwbaar en echt aanrader om de site te bezoeken.

Haagje43 11-11-2019

Omdat ik lekker thuis kan winkelen een snelle site en veel keus en vooral ook voor mensen die net zo als ik klein zijn met korte maten +verzendkosten laag zijn nee een prima warenhuis.

Roel57 11-11-2019

Er is veel aanbod voor online shoppen maar bij OTTO vind ik over het algemeen snel wat ik wil hebben tegen een redelijke prijs. Levertijd zou iets sneller kunnen, bijvoorbeeld 1 a 2 dagen ipv 5.

Leny Valstar 11-11-2019

Veel selectie mogelijkheden, snelle levering en duidelijke materiaal beschrijving.

Marcel 10-11-2019

Al wat jaartjes ben ik klant bij de Otto online shop. Het is een prettige manier om online te shoppen en de site is erg prettig in gebruik.
Ik heb zojuist een mooie bestelling afgerond en weet dat ik kan vertrouwen op een goede levering, zoals dit in het verleden ook is gebleken.

Ik ben blij met de vouchers die ik heb mogen ontvangen en zal in de toekomst zeker nog blijven bestellen.
Mocht er een puntje van verbetering zijn, zou ik voorstellen dat boven een bedrag van €100 de bezorgkosten niet in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groet, Marcel

Ans 10-11-2019

Een goede overzichtelijke site, dat is mij aan bevolen door een vriendin, en ik moet zeggen dat ik er veel keuze langs zie komen, ga zeker nog veelvuldig gebruik maken van jullie site

EEE010 09-11-2019

Overzichtelijke site, erg prettig dat je kunt aangeven van welke stof je kleren wilt hebben. Ook fijn dat ze schoenen van Tamaris hebben. Ik kies altijd voor achteraf betalen en betaal dan direct wat ik hou. Gaat altijd goed, ook het retourneren.

Leny Langeveld 09-11-2019

Al vele jaren een fan van otto, maar ook enkele jaren "weggebleven" door de vele andere aanbieders. Uiteindelijk nu toch weer terug bij Otto. Ik zocht een mooi cocktailjurkje en bijpassende schoenen. Vond deze gelijk! Supermooi en van een zeer goede kwaliteit wat ik gewend ben van Otto en/of Heine. Achteraf betaling is tevens een mooie regeling.

Alexandra 09-11-2019

Ik vind het heerlijk dat ik bij Otto zoveel verschillende merken kleding kan kopen. Ik kan bijna niet kiezen. Mijn man is ruim 2 meter en ik ben dus blij dat er ook lengtematen zijn.

ELLY DOHMEN 08-11-2019

het is makkelyk uitzoeken op de site bij OTTO
je vindt er werkelyk alle soorten kleding ,schoenen ,lingerie en elektra

Bart van der Pas 08-11-2019

Weinig aan te merken op de webshop. Duidelijk menu met praktische filters. De verschillende mogelijkheden van financiële afhandeling vond ik echt een pluspunt!

JohnvanD 07-11-2019

Voelt als misleiding als je ziet dat de prijs van bv, 39,99 nu v.a. 24,99 is, je vervolgens je maat aanklikt en de prijs dan 44,99 is. En dit voortdurend. Voor mij geen Otto meer. Liever transparante eerlijke info.

Henny 05-11-2019

Ik heb gekozen voor de shop omdat alles makkelijk te vinden is en dat er genoeg artikel informatie gegeven wordt. Ook staan er eerlijke reviews bij , zodat je weet of het artikel goed aanbevolen wordt of niet. Ben erg tevreden over de shop.

Lyvia 05-11-2019

De prijs/kwaliteit van producten vind ik erg belangrijk. Otto levert wat het belooft en binnen de afgesproken tijd. De site is duidelijk en overzichtelijk.

Wen 05-11-2019

Heel veel aanbod. Ook voor de kleinere dames maten in zowel kleding als lingerie.

Nadeel wat ik al een tijd mee maak is dat als je een item heb bekeken en je wilt weer terug laad ie de allereerste zoek resultaten. Dus bijvoorbeeld van pagina 5/14 ga je in eens terug naar 1/14. Heeeel irritant

Jessica 04-11-2019

Mag graag bij Otto bestellen, veel keuze uit kleding en merken. Speelgoed en huishoudelijke artikelen ook daar een hele ruime keuze in.
Daarbij de levering is prima, het ene artikel is er eerder dan het andere, maar daar word je goed van op de hoogte gehouden via de mail.

Latenstein 02-11-2019

Ben heel tevreden met de aankoop van mijn rode laarsjes en ze zijn prima op tijd geleverd kan er morgen mee showen. Een dikke 👍

Patrick 01-11-2019

Snelle, goede levering! Overzichtelijkes site en wat een keuze aan bv sportkleding: goede merken scherp geprijsd, zeker met dagelijkse kortingen!!!
Beveel t iedereen aan, zelfs eigen familie!!!

veel mogelijkheden voor elke knip 01-11-2019

Het is fijn shoppen, alles is makkelijk te vinden en er is in iedere prijsklasse wel wat te vinden. De keuze is groot, dus je vindt altijd wel iets wat je 100 % bevalt, bovendien klopt de kwaliteit altijd, ben nog nooit teleurgesteld geweest. Het bestellen en de betalingsmogelijkheden maken het simpel voor iedereen. Kortom, zeer tevreden

Aryan 31-10-2019

OTTO is erg up to date en biedt de meest concurrente prijzen. Prima service en zeer klantvriendelijk.

LI 30-10-2019

Wij vinden Otto een super leuke internet winkel, waar je alles bij elkaar kan zoeken.
zoals losse meubels.

I. GOMEZ CASTANO 29-10-2019

Prachtig Tv meubel, en hij stralt net een pearl in de zee, Kleurig en Hoogglansig.
echt een aanrader voor iedereen!!

Fleur 29-10-2019

Vind dit een hele nette winkel met breed assortiment en super klantenservice bestel hier graag spullen!

Patrick 28-10-2019

Hele fijne bestelsite van Otto!! Snelle en nette levering altijd volgens afspraak! Ook telefonischgoed te bereiken en netjes en duidelijk geholpen met een goed resultaat. Bij retouren van goederen makkelijke manier en strikte goede financiële afhandeling met een duidelijk lopend overzicht in “Mijn Otto”! Super handig !!
Vertrouwen is dan ook groot tov deze firma!!

Sonja van Capelle 25-10-2019

Opzoeken via site gaat makkelijk en snel. Er zijn voldoende zoektermen en vergelijkingsmaterialen

Edith 25-10-2019

Ik kon heel gemakkelijk vinden wat ik zocht, een ecru kleurige maillot. Had al bij diverse winkels gekeken waar ze het product niet hadden. Bij Otto gelukkig wel. Voor mijn dochter bovendien een leuke sweater gevonden, veel keuze daarin ook met goede prijs. Blij mee.

Monique 25-10-2019

Ik was al een hele tijd op zoek naar rode enkellaarsjes totdat er ineens een advertentie van OTTO voorbijkwam met rode laarsjes. In mijn herinnering verkochten ze bij Otto alleen saaie en oudewetse items maar dat was een vooroordeel. Ben nu geslaagd voor superleuke rode laarsjes van Citywalk en ze lopen ook nog eens heerlijk ook , zo lekker dat ik de blauwe en de taupe kleur ook besteld heb en ook nog een paar extra rode. Otto heeft er een vaste klant bij hoor vanaf nu👍

J.H 24-10-2019

TV was stuk dus dezelfde weer besteldt want garantie voorbij., alleen nu een grotere..

TG 24-10-2019

Ik vond het heel jammer dat ik nergens kon wijzigen dat ik het wilde ophalen van een Postnl punt , mijn thuisadres was al standaard geselecteerd. Stond wel een uitleg, die heb ik gelezen, maar toch had ik geen keuzemogelijkheid, echt stom.

Juul 24-10-2019

Otto.nl is een super overzichtelijke website met veel keus! Van heren tot dames mode, badkleding, schoenen, beautyproducten, werkelijk waar alles.

Wim 23-10-2019

Leuke artikelen, maar een slechte webshop , ik wil winkelen bij overhemden en elke keer moet ik zo veel moeite doen en geduld hebben . We zijn nu een week verder, verleden week dacht ik, bekijk het maar, nu heel veel geduld gehad omdat ik leuke overhemden zag en besteld heb. Maarrrrrrrrrrrr of ik altijd dit geduld hebben??

Anita 23-10-2019

het fijne van deze site is ECHT dat ik zonder problemen kan bestellen. Daarmee bedoel ik dat er niet van alles gevraagd wordt. Ik heb snel kunnen bestellen en ik kan ook betalen als een artikel me aanstaat. Dat is ook heel fijn.
Voor mij is dus de snelheid van bestellen en de mogelijkheid eerst de artikelen te zien voor ik ze betaal heel fijn.

simone 22-10-2019

assortiment mag wel iets uitgebreider verder alles netjes en goed geregeld en snelle levering

elise 22-10-2019

Door heel erg teleurgesteld te zijn door een andere webshop. maar een bank hier besteld en de klantenservice is top! tot nu toe tevreden even wachten op de bank.

Hannie Zancada 21-10-2019

Ben jaren klant van Otto voor zijn voortreffelijke service heb je een probleem wordt voortreffelijk opgelost en bovendien goede kwaliteit

Ada 20-10-2019

Betrouwbaar, mooi assortiment, veel keus, goede website en snelle levering,

Aaltje 20-10-2019

Veel keuze , zowel in lage als hoge prijskwaliteit. Snelle bezorging via bezorgpunt van postnl. Fijn dat ik via internet op de hoogte werd gehouden van het verloop van de bestelling en bezorging.
Ga de twee pyjama's nu oppimpen met mijn initialen op het zakje randjes langs de kraag en manchetten.

pierke67 17-10-2019

Ik ben nieuw hier en heb best wat artikelen bestelt naar aanleiding van de revieuws ben ik zeer benieuwd naar het resultaat maar blijf positief.

N.Ramrekha 16-10-2019

Geen tijd om te shoppen ?? Dan maar thuis lekker op de bank bij Otto hoppen en maar kopen zonder dat je je kapot hoeft te lopen!!

Shopper 16-10-2019

Prima service en mooie webshop.
Ik vind de mode prachtig en ik kan mijn favoriete laarzen hier vinden.

Gerdak 16-10-2019

Veel keus en leuke prijzen. Of je mode zoekt of iets voor je huis , hier bij Otto kan je alles vinden. Ook de betaling kan je regelen ,net wat jou uitkomt zowel contant als in termijnen. Leveren van je bestelling is ook vlot en corect. Gewoon thuis op de bank het gemak van vele winkels bij elkaar en bestellen wat en wanneer je wilt. Jaren al klant en heel tevreden , met het ouder worden ga ik ook steeds meer waarderen dat ik altijd veel keus heb bij Otto want alles word geleverd tot aan de voordeur toe.