Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 991 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Swastika 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle makkelijke bestelling

Aankoop via otto.nl gedaan. Een hele scherpe prijs voor een tv en makkelijk te betalen via iDeal!
Top! Nu kijken of de levering vlekkeloos gaat.

St den boer 20-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik vind otto een goede online shop ze hebben mooi meubelen mar ook mooie kleding plus als je jarig bent krijg je kortings code van 12.50 erg lief en je kan achter af betalen wat ook erg handig is al met al een leuke website

CB 20-11-2017 Via de website gekocht

geen makkelijke aankoop voor een nieuwe klant kunnen doen

veel tijd kwijt met het vinden en bestellen en betalen werkte ook niet zo als ik verwachte geen keuze als meteen betalen

cm linting 18-11-2017 Via de website gekocht

geweldigen servers

makkelijk en handig en overzichtelijk en goede uitleg ik ben er zeer tevreden over hoop er nog heel lang te kunnen bestellen

queen56@live.nl 18-11-2017 Via de website gekocht

Schitterende website, ruime keuze aan goede artikelen.

Overzichtelijke website met ruime keuze aan fantastische artikelen. Mooie bedenktijd alvorens te betalen. Ook netjes dat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Bij retourneren zijn er dus geen verzendkosten.

Rita 18-11-2017 Via de website gekocht

zeer goed geregeld, makkelijk online bestellen

hele mooie website, waar je alles gemakkelijk kunt vinden, maakt niet uit wat je zoekt. Wat ik ook handig vind is dat je ook gemakkelijk kunt betalen als je de spullen thuisbezorgd krijgt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mes 17-11-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig bestellen bij Otto

Artikel wordt begrijpelijk omschreven en duidelijk met afbeeldingen weergegeven. Een vergelijking met andere artikelen staat er ook bij.

Liesbeth 16-11-2017 Via de website gekocht

top service

Duidelijke website en snelle levering.
Heerlijke winkel met een ruime keuze.
Zou de website zeker aanbevelen bij vrienden

Daisy 15-11-2017 Via de website gekocht

Super lange levertijd!

Ik heb 4 weken geleden een wandmeubel besteld met '2 weken' levertijd. Na 2 weken had ik niks binnen en heb otto ik gemaild. Ik kreeg te horen dat het nog 1 week extra zou duren. Jammer, maarja kan gebeuren. Nu zijn we 2 weken verder en er is nog steeds niks binnen!! Dus ik belde vanochtend naar de klantenservice. Zegt de dame aan de telefoon dat de 2 weken levertijd pas ingaan wanneer de het product uit de productie komt (het wordt eerst geproduceerd in Duitsland). Je kan klanten niet beloven dat zij binnen 2 weken het product binnen krijgen als je van te voren al 100% zeker weet dat het veel langer dan dat gaat duren. En hoe kon er in de mail dan beloofd worden dat het binnen 1 week geleverd zou worden terwijl het product toen pas net uit de productie was?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Lenie 20-11-2017

Hier hetzelfde ..ben al vanaf 25 oktober aan t wachten naar aanleiding van een ontvangen brief dat de kasten van mij (kledingkasten ) onderweg zijn dus de oude al weggedaan en zit nu 4 weken met alles zonder kasten. Ik had ook nog andere kasten besteld en deze zijn deels aangekomen en beschadigd en de andere colli blijft in sorteercentrum en krijg noch van Otto noch van post een verklaring. Dus vanmorgen na weer een telefoontje (gesprekskosten zijn hoog !!!!!!!!) alles geannuleerd want ik laat me toch niet constant voorliegen. Nu hopen dat geld wordt teruggestort binnen 7 dagen anders schakel ik advocaat in en de belbus.Wat een bedrijf...zou flinke boetes moeten krijgen :( :(

H Verhaaf 14-11-2017 Via de website gekocht

Mooi aanbod en vaak goedkoper

Delonghi volautomatisch koffiezetapparaat PrimaDonna Elite ECAM 656.75.MS, bij otto gekocht, tegen een prijs die lager ligt dan andere winkels en shops. Het betreft dan wel een geïmporteerde machine, maar Otto verzekerde mij ook na de wettelijke garantie, garant te staan voor goede serves, zoals een klant mag verwachten. Ook was Otto zo vriendelijke een kleine compensatie te bieden, omdat deze machine buiten de acties van de Nederlandse DeLonghi valt.
Kan niet anders zeggen dat het contact met de medewerkers, uiterst vriendelijk en vlot verliep.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bestelling annuleren 14-11-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte afhandeling na annulering bestelling

Doordat een bestelling te laat binnen dreigde te komen werd deze kosteloos geannuleerd. Customer medewerker was uiters vriendelijk en begripvol, waarvoor hierbij onze waardering. Otto, hiervoor een dikke 10!

Zeynab 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige kwaliteit

Ik ben zeer tevreden ik heb bedden gekocht echt goede kwaliteit en stevig en goede handleiding heb ook een klerenkast mooi en makkelijk om in elkaar te zetten voorlopig is het mijn favoriete onlinewinkel en je kan in termijnen betalen dat maakt het voor mij makkelijk dan hoef ik niet eerst te sparen voor dat ik iets koop

Jeltje 13-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik ben zeer tevreden over OTTO. De artikelen die ik bestelde kwamen op de afgesproken tijd en de maat die ik opgegeven had paste perfect.
Door de fijne en snelle service bestel ik nu graag mijn artikelen via deze site!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Aletta 13-11-2017 Via de website gekocht

Pop-up op facebook...handig

Via facebook viel mijn oog op een leuke jurk. Ik was toevallig net op zoek naar iets dus verder gekeken en uiteindelijk de bestelling geplaatst. Doorlinken ging soepel, bestellen ook. Binnen 5 minuten klaar, nu afwachten hoe hij staat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tineke 12-11-2017 Via de website gekocht

Snel geslaagd

Op zoek naar een speelgoed boerderij ben ik bij Otto terecht gekomen. Volgens mij de beste keuze wat betreft de prijs. Een aanrader voor iedereen die zo'n zelfde artikel zoekt.
De website was heel gebruiksvriendelijk voor een digibeet als ik. Zo gepiept.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bodhi 12-11-2017 Via de website gekocht

Veel keus, goede prijzen

Makkelijke site, goede prijzen. Goede korting en vaak kortingscodes. Ook is er een groot assortiment met leuke brands.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Malinowska 12-11-2017 Via de website gekocht

Heel goed! !

Ik vind wibleken op otto heel fijn het komt heel snel binnen en er zijn heen problemen het is heel makkelijk en fijn

Kwebbel 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, veel keus!

Al meerdere jaren klant en nog steeds zeer tevreden. Veel keus, goede kwaliteit, zeer nette service en levering.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Riekie 12-11-2017 Via de website gekocht

Goede haar producten

Hele goede winkel veel keus zo als wonen en kleding huishoudelijke dingen ja gewoon een top winkel ook goede haar producten leuke en fijne sneakers

J.H.W. Breunis 11-11-2017 Via de website gekocht

Jammer

De onderbroeken die ik regelmatig bestel zijn er nog wel, maar niet in mijn kleur. Jammer.
Ook wilde ik mijn voorletters uitbreiden in verband met mijn zoon die wel dezelfde voorletter heeft maar niet dezelfde voorletters. Dan kan niet, ook jammer.

Jaan 11-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen en goeie service

Als je de deur niet uit kunt is het erg makkelijk als de spullen bij je aan huis worden bezorgt. Op je gemak uit zoeken en keuze is er genoeg,

Rina 11-11-2017 Via de website gekocht

Beste service!

De klantenservice heeft me iedere keer goed geholpen en te woord gestaan tijdens het uitzoeken van de kast. Het is uiteindelijk gelukt en kan niet wachten tot de kast arriveert! Dankjewel OTTO.

Bianca 11-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vind het een super shop
En geweldig dat je in termijnen
Kan betalen
Super handig
Zodat je toch wat ken halen
En in termijnen ken betalen
Rijmt ook nog haha
Helemaal top!

Marja 11-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Voor iemand die er niet van houdt online te shoppen ben ik door Otto overstag gegaan. Prima service.. en prima kwaliteit voor een goede prijs.

Helma 11-11-2017 Via de website gekocht

Leuke aanbieding met garatis verzenden

Met singlesday had otto weer prachtige aanbiedingen die heel veel voordeel biedt en die voor het hele assortiment van toepassing is. Super!!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MS 10-11-2017 Via de website gekocht

Goede services

Leuk om online te winkelen goede kwaliteit prijs verhouding snelle levering altijd zeer tevreden en blij met een nieuwe aanwinst

Salima 09-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig surves

Je kan je aankoop in termijnen betalen en dat is boor mij wel handig en je besteling krijg je snel binnen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veronique 09-11-2017 Via de website gekocht

Nooit meer bestellen bij Otto

Otto mode? Betaalbaar en voordelig. Maar de service? In een woord 'een ramp'! Het is al een heel gedoe, zo niet onmogelijk, om fatsoenlijk een account aan te maken bij Otto en een bestelling te plaatsen via hun website. Toen ik uiteindelijk via de telefoon mijn bestelling gespeld had (ik kreeg een dame aan de lijn die geen ster is wat betreft het Nederlands) was het wachten geblazen op de levering die nooit plaats vond: het was naar een verkeerd adres gezonden. Al bij al, ik had drie verschillende dames aan de lijn gekregen: één daarvan zou mij helpen om mijn 'wachtwoord te resetten'. Zij zou mij dan een mailtje toezenden waarmee ik dat kon doen. Maar dat mailtje kwam nooit. Een ander wist mij te vertellen dat de levering meestal 5 dagen of nog langer kon duren. Weer een ander wist mij duidelijk te maken dat ik niet geregistreerd sta als klant en daardoor geen wachtwoord had, maar ze wist wel mijn naam, mijn straatnaam, mijn geboortedatum en mijn telefoon nummer. Ik heb na een oeverloos gesprek de welwillende medewerkster laten weten dat ik de koop stop en dat ik mijn rok bij een ander mode bedrijf koop. Dus........nooit meer bestellen bij Otto!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Daisy 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Klantenservice is erg vriendelijk,geduldig en behulpzaam ook de wacht tijden vind ik niet extreem lang. Ga zo door !

Davut 08-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Ik heb Otto pas ontdekt via een reclame op internet en vind een zeer voordelig online-winkel.
Met deze gunstige prijzen zou ik zeker bij Otto terugkerend blijven winkelen.
Zeker omdat ik de komende 6 maanden zonder verzendkosten mag bestellen.
Otto, hartelijk bedankt voor de zeer scherpe aanbiedingen en voor de welkomstcadeaus.
De site is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en de gekozen artikelen in de winkelmandje gaan niet weg als je de site verlaat en dat vind ik heel fijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 07-11-2017 Via de website gekocht

Goed service

Groot assortiment zelfs als je grote aankoop of klein doet wordt het Goed en snel afgehandeld. Ook makkelijk dat je het kan laten bezorgen bij een ophaal punt zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ronald lissone 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Makkelijk en duidelijk winkelen en gemakkelijke betalingen.
Ook hele mooie spullen voor redelijk goedkoop

anoniem 06-11-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie via de telefoon

Al 4x gebeld met otto , iedere werknemer aan de telefoon zeg dat het product besteld is en we nog een week moeten wachten, we wachten nu al 4 weken lang en nog steeds niks bezorgd. Slechte communicatie aan de telefoon , schandalig dit .

Van leeuwen 05-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Makkelijk, niet goed geen probleem, geld wordt direct terug gestort.
Groot assortiment en zeer goede kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Khujo winterjas 05-11-2017 Via de website gekocht

Erge goede webshop

Veel keuze en snelle levering.Altyd veel plezier van al jaren.
Echt aan tebevelen en zeer ruime keuze.

Ilkalo 05-11-2017 Via de website gekocht

Ruim assortiment dames kleding

Ik bestel vaak bij Otto en "helaas" gaat er weinig retour. De service is prima en redelijk snelle levering. Vaak leuke kortingen. Wat ik ook fijn is , is dat je niet gelijk hoeft te betalen bij de bestelling. Nu nog gratis levering en dan is het helemaal top ;)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Angela 05-11-2017 Via de website gekocht

Alles goed alleen jammer dat er lange levertijden zijn tegenover andere sites. Verder alles goed en ruime keuzes vooral de badkleding.

Hetty 05-11-2017 Via de website gekocht

Lastige website. Moest voortdurend herladen

Veel merken. Goed te zoeken met verschillende filters. Zou verzendkosten liever in prijs verwerkt zien.

Jacqueline 05-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut een super service en dito artikelen

Onlangs 4 rolgordijnen gekocht, de rolgordijnen zijn van een uitstekende kwaliteit, wij zijn meer dan tevreden met Otto, temeer daar de service ook nog eens supergoed is!
Er zijn genoeg webshops die hier nog iets van zouden kunnen leren!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maria blom 03-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service ,en goede kwaliteit .

ja alles was prima in orde goede service ,zeer klant vriendelijk ,keurig verpakt ,en een goede levering netjes op tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvette 02-11-2017 Via de website gekocht

Goed te vinden

Het belangrijkste voor mij is dat je achteraf kunt betalen. Ik shop nogal veel on line, ook duurdere spullen. En als je dan alles vooraf moet betalen loopt dat aardig op.

Mieke 01-11-2017 Via de website gekocht

Veel keus!

Heel toegankelijk en een grote collectie. Niet duur en mooie spullen. Hopen dat het de goede maat is

Anita Donkers 31-10-2017 Via de website gekocht

Altijd makkelijk!

Duidelijke site, met ruime keuze mogelijkheden, zodat je snel het product wat je zoekt kunt vinden.
Indien het toch niet is wat je gehoopt had, is retourneren ook heel erg makkelijk. Top!

Pieter 31-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede kwaliteit

Kopen bij Otto.nl geeft mij zekerheid, dat wat ik koop, kwaliteit is. Mede door de goede service, voel ik mij op m'n gemak dat het snel geleverd wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Eva 31-10-2017 Via de website gekocht

Prima website

Prima website, werkt goed, overzichtelijk. Goede filters om precies het resultaat te krijgen wat je wilt.

Deyanira Bodelier 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Bedankt voor jullie service. Mijn complimenten voor jullie Mooie collectie! Schop, zoveel keuze en zo moeilijk om te kiezen want alles is mooi... Jullie hebben een vaste klant bij.

Joepie777 30-10-2017 Via de website gekocht

zeer slechte communicatie!!

heb een vloerkleed besteld maar dat is nog steeds niet aangekomen.
de order is op 16 oktober j.l. aangemeld maar door een fout nog steeds NIET aangekomen!!
Heb dit gemeld en ik moet maar afwachten,
Zo word je met een kluitje in het riet gestuurd!!
Zeer slechte service!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Melissa 30-10-2017 Via de website gekocht

Heel veel keus en geweldige service.

Mijn motivatie voor Otto is de zeer uitgebreide keus en volledige uitleg van de producten.
De prijzen zijn ook aantrekkelijk.

Yvonne 30-10-2017 Via de website gekocht

Prima prijzen en service

Ik zocht een trui bij mij in de stad. Na een middag shoppen niets te vinden wat mij beviel. Bij OTTO online was het zo gepiept. Leuke truien in diverse kleuren in overvloed en ook nog eens voor een goede prijs. Fantastisch! Voortaan ga ik eerst bij OTTO kijken!

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia 30-10-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Had de website bezocht.
Vond bij elk artikel de volledige omschrijvingen en wat ik erg prettig vind is dat je direct ook vergelijkbare artikelen in zicht krijgt. Ook dit weer goed kan in lezen .dat klanten review kunnen achter laten ( helaas gebeurd dat te weinig door klanten, want delen = weten )

Zoeken is vrij gemakkelijk .

Bestelling geplaatst en ben benieuwd naar de levering en afhandeling .

Als de service net zo sjiek is als de website, dan mogen ze van mij een DIKKE 10 krijgen .

Beste Otto, alvast een fijne groet van een blije nieuwe klant .

Over de levering en product zal ik later zeker nog reactie plaatsen .
Vooralsnog bezoek aan website, Heb ik 3 dagen op mijn gemak kunnen inlezen , zoeken en vergelijken. Want alles kon ik opslaan voor het simpele gemak 👌

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -