Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 915 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.6

A 22-02-2018 Via de website gekocht

erg slecht!

op 19 februari 2018 heb ik bij u een kast besteld, met betalen achteraf via acceptgiro. Ik ben die dag ook pas klant bij u geworden. Echter kreeg ik een mail dat mijn krediet niet toereikend was en of ik de kast even al wou aftikken in 1x.
Na aanleiding van deze mail nam ik contact op met uw klantenservice, en die vertelde mij dat het waarschijnlijk komt omdat mensen die hier voor ons woonde wanbetalers waren. en dat ik mezelf kon bewijzen met een gemeente document en me ID dat ik, ik ben! u kunt begrijpen dat ik hier laaiend om ben, want dat zou betekenen dat ik 1. extra geld moet gaan neertellen voor het gemeente document, en 2. daardoor nog langer moet wachten met betalen en dus verkrijgen van mijn kast, omdat over dat document enige tijd heen gaat!

uw medewerker gaf aan dat het nu eenmaal zo zat! en direct erna zegt ze ik heb uw kast voor u geannulleerd.. ik was door al dit geweld erg overvallen en mompelde maar oke is goed. maar ik ben alles behalve blij met hoe ik zojuist behandeld ben door otto.

ik wordt als net nieuwe klant bestempeld als wanbetaler!! terwijl wij juist alle vertrouwen in otto en die kast hadden gesteld

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Karin O 20-02-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Overzichtelijke shop, makkelijk en werkt snel. Goede klantenservice en levering altijd netjes in orde

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.C. 20-02-2018 Via de website gekocht

Altijd kans van slagen!

ik winkel al jaren bij otto.nl en met grote tevredenheid.
Ze hebben kwaliteit kleding en schoenen en ik kan vrijwel altijd slagen, tenzij mijn maat uitverkocht is dan.

Marta 19-02-2018 Via de website gekocht

stoel

eenvoudige en transparante online winkelwebsite. Super !!!
geen probleem ik vond wat ik zocht. Ik maakte snel de bestelling en kreeg de orderbevestiging nog sneller. Ik zal hier 100% meer betrokken zijn bij het winkelen

Cilia Gunsing 18-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik was op zoek iets en bij Otto gevonden ,alleen jammer dat 5,95 verzendkosten moet betalen voor een pakket war door de brievenbus kan dat is bij wehkamp geheel gratis . Hoezo service.

Maria 18-02-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Ik heb er pas een wasdroger gekocht snelle levering je word heel goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Familie giese 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige meubels

Ik raad iedereen aan je meubels te kopen je krijgt waar voor je geld ik ben heel erg tevreden en het is naar mij smaak.

Lydia 15-02-2018 Via de website gekocht

Alles leukegoede komt van Otto

de Otto Webwinkel is erg oversichtlich en makkelijk te gebruiken en voor mij ,
de beste Mode ,huis ,ecetera ..winkel om vaker iets te bestellen..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wolf 14-02-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide winkel

Uitgebreide webwinkel met veel keuze. Goed assortiment, maar jammer dat je vaak pas bij het afrekenen er op wordt geattendeerd dat een artikel is uitverkocht. Een uitverkocht artikel zou niet in de webwinkel moeten staan. Je wordt goed geïnformeerd over de voortgang van de levering, maar het duurt vaak wel langer dan initieel aangegeven.

Keizer 14-02-2018 Via de website gekocht

Hogere prijzen bij een grotere maat

Goede webshop alleen erg jammer dat zodra je een maat groter koopt er gelijk ook een fiks bedrag bij het artikel wordt opgeteld. Denk niet dat het verschil aan stof tussen een maat 38 en 40 zoveel is als in de prijs wordt uitgedrukt. Jammer.

Peter 13-02-2018 Via de website gekocht

levertijd van een lampje.

Ik heb een lampje besteld en na een paar dagen had ik spijt. Dus ik gemaild of ik het kon cancelen, maar dat kan niet terwijl het nog een week gaat duren voordat ik het lampje krijg. Nou mijn broek zakt af! Ik vindt het schandalig dat zoiet zolang duurt en terwijl ik nog een week moet wachten en niet kan cancelen is geen service!!!!! Ik had al eerder iets besteld en moest toen ook zo lang wachten. Dit is voor mij de laatste keer bij Otto.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Frits 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Otto heeft een prima site. Bestellen en betalen gaan zeer gemakkelijk. De levering was keurig op tijd en alles is correct uitgevoerd.
Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda kensenhuis 13-02-2018 Via de website gekocht

Ben erg tevreden over de telefoonservice.

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken.Ben tevreden.ik beveel Otto aan mijn kennissen.de spullen kan je zelf in elkaar zetten.Thanks.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Myriam 12-02-2018 Via de website gekocht

Zo makkelijk en snel

Al heel lang lid en zeer zelden ontevreden geweest.
Bestellen is heel makkelijk, snelle levering
In termijnen betalen is mogelijk, heel fijn

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

B ter Velde 11-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige online winkel,goede service

Heel veel keuze,mooie en betaalbare kleding,kortom voor elk wat wils.Ik winkel al jaren bij Otto.
Hoop dit nog vaak te mogen bezoeken,goede service enz.

3dwin 11-02-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Heldere prijzen en condities, levertijd snel en flexibel. Meest uitgebreide product informatie dat ik kon vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bassie 11-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische keuze!!!

Van alles wat, en modern en classy...van casual tot zakelijk. Voor jong en oud!
Ik ben heel enthousiast over de kleding van Otto, kan erg goed slagen en de service is goed.

Ro 10-02-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere webshops

Overzichtelijk ik had het zo koud mooie jas gevonden na speuren over de website .mooie weergave foto’s duidelijke maat tabel aanwezig .

sylvana 10-02-2018 Via de website gekocht

vreselijke levering

Dressoir besteld in december, en in februari volgt er een levering van 1 kast deurtje, iedere keer stuurt met een deel ik barst uit mijn voegen van boosheid mijn hele huis staat vol dozen met onderdelen en nog niets compleet !!! Ik stuur de gehele zending retour !!!! Ik bestel ergens anders

Peter 09-02-2018 Via de website gekocht

Enorme afknapper

Bij Otto bestelde ik op 1 december 2017 een zweefdeurkast. Levering zou plaatsvinden binnen 4-5 weken. Na 5 weken ontving ik een bericht dat er vertraging was opgelopen in de levering en dat levering voor einde januari 2018 zou plaatsvinden. Bellen resulteerde telkens in het antwoord: 'de kast komt volgende week'. Via de mail kreeg ik uitsluitend standaard gegenereerde antwoorden: geduld, de kast komt zo spoedig mogelijk. Inmiddels is deze er nog niet en heb ik besloten deze af te bestellen. Waardeloze service, totaal geen inlevingsvermogen, alles wordt met standaard antwoorden afgedaan.

Levi 07-02-2018 Via de website gekocht

Van alle markten thuis

Bij Otto vond ik precies de zaken die ik nodig heb terwijl bij bijv. Blokker, Hema(een zaak in huishoudelijke artikelen). zij deze niet in hun assortiment hadden. dus de keuze is snel gemaakt.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Baris Celik 07-02-2018 Via de website gekocht

Afschuwelijke service. vooral jullie klanten service

Wij hebben 10 weken gewacht tot dat Otto op een conclusie kwam van de bank die wij hebben gekozen opeens niet meer gemaakt werd.

Toen is ons een voorstel gedaan dezelfde bank alleen een andere kleur
Weer 5 weken gewacht

De dag dat onze bank is bezorgd wij eindelijk helemaal blij wat blijkt de bank is beschadigd aan zichtbare plekken wij weer Otto gebeld kregen continu een hele bijdehande irritante Surinaamse vrouw die het geen reet kom schelen en elke keer kregen we haar aan de lijn
Deze vrouw zal er voor. Zorgen dat we terug bebeld zouden worden door een andere afdeling die over de schade van de bank gaat die door jullie fabriek komt we zijn nog steeds niet gebeld en vind dat wij zo slecht behandeld worden Terwel als het op betalen aan komt dan praten we niet over een klein bedrag

Wil een oplossing hier voor als het online gaat wordt het denk ik wel opeens serieus aan gepakt
Benieuwd zolang er niemand contact met mij opneemt betaal ik helemaal niks

De klantenservice der naam met wie we gesproken hebben

Maureen pansa

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Milsha 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Leuke shop. Vaak acties waar ik graag gebruik van maak. Leuke kleding. Makkelijk je bestelling doen via de website.

Hans 05-02-2018 Via de website gekocht

Snelheid

Onvoorstelbaar voordat je het weet heb je het besteld en wordt er aan de deur met de bestelling gebeld

B.v. Thomas 04-02-2018 Via de website gekocht

Super kwaliteit

Ik vind OTTO zijn kwaliteiten heel goed.
Service is fantastisch zowel telefonisch of bestellen via de site..
Altijd netjes ingepakt
Fijne winkel.
Ga zo door!!!

Marian 04-02-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze

Ruime keuze, vriendelijke manier van bestellen en goede prijs. Makkelijke site, en ruime betaalkeuze.

rinaldo 04-02-2018 Via de website gekocht

top sirves wel

ik gemakkelijk goedkoop en goed inzichbaar kwa zoeken naar produchte en je hbt van alles hier super!

s.yazici 03-02-2018 Via de website gekocht

ik heb mijn schoonmoeder ook geadviceerd om klant te worden

ik vind het fijn dat je makkelijk kan bestellen en het is eenvoudig het is duidelijke en de bestelling komt binnen 2 of 3 werkdagen dat vind ik goed

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jongetje 03-02-2018 Via de website gekocht

Simpel bestelproces

Het bestellen bij OTTO is niet moeilijk, wel een punt van kritiek. Na invullen vragenlijst kortingscoupon van 10 euro gekregen, maar tevens verzendkosten a 5,95 in rekening gebracht, dus per saldo slechts een voordeel van 4,05 euro. Dit zou anders kunnen en m.i. ook moeten. Bv een bestelling zonder verzendkosten zou beter zijn, en hou je er ook meer aan over!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Lotte Haagsman 03-02-2018 Via de website gekocht

Bestellingen zijn precies zo als op de foto is aangegeven.

Het is een overzichtelijke site. Ik kon al vrij snel vinden wat ik zocht. Fijne betalingswijze waar de bestellingen snel en veilig kunnen worden afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Darwinkel 02-02-2018 Via de website gekocht

altijd goed

De bestelling komt altijd op de afgesproken tijd en als het niet bevalt is het ook gemakkelijk om te retourneren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tu Tran 01-02-2018 Via de website gekocht

Very Bad Service! Don't buy anything with them

We learnt good feedback from websites about Otto, therefore, we decided to buy a product with them. However, after nearly two weeks our product is still somewhere while our money has gone to Otto. Here are all of our experience with them so far:
- The website indicates that the product will be delivered after 3-5 days after purchasing. After a week, we called and they say that delivery date is 3-5 days after invoice date. And the invoice date was 1 week after purchasing date (the date that we actually paid). Very strange!
- Client service is very bad. Twice we talked to two different ladies and they all seemed to need more coffee to work. Instead of helping us to find out the problem, they blamed all on invoicing problem and even us. So, with Otto clients are wrong. Be prepared for that.
- We want to know when our product will arrive. However, their client service could not answer. And again, they blamed on invoicing and us. So, client service at Otto is very useless!
- We were very disappointed and wanted to canceled the product. The answer is no!
From all of these experience, I will stay with my favorite bol.com. They may not offer the best price for my product but they have way better service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ineke 01-02-2018 Via de website gekocht

als je iets besteld, is het er snel

Snelle service en heel veel keus.
Allerlei merken, nooit problemen met Otto.
Is aan te bevelen. ikzelf via de website.

Andre Hilgersom 01-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snelle afwikkeling bij bestelling, mail en afspraak top, zeer gemakkelijk een account aanmaken. Bestelling mag achteraf worden betaald. Meestal is dit vooraf en geeft een goed vertrouwen aan klant.

Kris L 01-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Leuk overzichtelijk mooie mode voor de man en vrouw van nu.Echt een aanrader.Wst is er leuker dan vanuit je luie stoel te shoppen op een jou passende tijd

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 31-01-2018 Via de website gekocht

goeie service

uitstekend overzicht van de produkten ,zodat dat je snel en accuraat het kunt vinder wat je nodig hebt

Bart 29-01-2018 Via de website gekocht

Snel en perfect geregeld

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met OTTO.
De site is zeer klantvriendelijk en duidelijk.
Waar heb je meer keus dan bij OTTO

Jan 29-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare, snelle levering

De correcte, vlotte afhandeling van koop tot levering van het door mij gewenste artikel, zorgt ervoor dat ik nogmaals in de toekomst, wederom een nieuwe bestelling bij Otto.nl zal plaatsen.

Joyce van Holt 29-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en geweldige service. You get what you see.

De shop is duidelijk. Goed de productinformatie lezen. Dan weet je ook wat je koopt. De producten zijn goed. Voor elk interieur wat wils.

Samantha 29-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service en snelle bezorging!

Leuk bed gekocht. Altijd iemand van de klantenservice te bereiken die je goed kan helpen. Vorige keer ook een kast gekpcht en werd mooi op tijd bezorgd. Prijzen zijn ook veel scherper dan elders. Niks te klagen dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hendrick 28-01-2018 Via de website gekocht

grote keuze

Ben toevallig met Otto in aanraking gekomen. Otto heeft veel keuze, een uitgebreid assortiment. Onder het tientje een beetje beperkt. Had eerder paar schoenen gekocht, nu een paar 't shirts. Ik ben benieuwd en hoopvol.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Jamy 28-01-2018 Via de website gekocht

Jamy

Goede, proffesionele site met service die bovenaan staat hier voelt je nog echt als:"klant is Konig"

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A van Kamp 27-01-2018 Via de website gekocht

Mooie artikelen

Otto heeft een mooie reeks artikelen die met veel gemak besteld kunnen worden! Levering thuis is helemaal top eveneens het betaalgemak!

Stijn 27-01-2018 Via de website gekocht

Schimmig en zeer onprettig

Ik heb 15 november een servies besteld. Ik had al eerder een keer een ervaring met Otto en ook die was slecht. De reden dat ik het toch deed was dat het moeilijk is om aan een leuk betaalbaar servies te komen. Mijn insteek was om met kerst van een leuk Spaans servies te eten. De levertijd stond op 2 weken. Een paar keer gebeld, terust gesteld met kerst zou het er sowieso zijn. 28 december nog steeds niet. Vervolgens afgescheept met het verhaal dat het servies was zoekgeraakt, maar dat ze een nieuwe zouden bestellen. Deze zou er binnen 2 weken zijn. Servies was er niet, ook niet onderweg. Weer gebeld. Kreeg ik gewoon weer dezelfde smoes! Uw servies is zoekgeraakt. Toen was ik er wel klaar mee en wilde ik mijn geld terug. Vanaf dat moment kreeg ik als enige response dat het onderweg was vanuit de fabriek in Duitsland. Uiteindelijk heb ik met juridische stappen moeten dreigen om mijn geld terug te krijgen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

I’maasdan 27-01-2018 Via de website gekocht

Badstof badjas

Altijd overzichtelijk en voor een redelijk prijs en negen van de tien keer hebben ze wat je zoekt zou het aan iedereen aan raden om even te kijken

D. Visser 26-01-2018 Via de website gekocht

Altijd goed

Zolang OTTO bestaat bestel ik er eigenlijk al en maar zelden ergens anders. Het is dan ook mijn kleding stijl.
Winkelen in de stad is nooit wat voor mij geweest. Nee heerlijk in het dikke boek bladeren die eens in de zoveel tijd op de deurmat viel. En tegenwoordig via de pc.
Zowel toen als nu heb ik nooit wat te klagen gehad!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Berger 25-01-2018 Via de website gekocht

Bestelling badkamermeubels

Een zeer onoverzichtelijke site waar je geen breedte maten in kunt geven. Na een mailtje richting hen het antwoord gekregen dat ik het toch echt zelf op de site moest uitzoeken. Ook de kwaliteit van de meubels laat zeer te wensen over. Tevens een vrij lange levertijd. Zeker geen aanrader

Kris L 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede service.Prima webshop

Prima service.Goed alles te vinden.Goede webshop.Prima after sale.Duidelijke beschrijving.Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nathaly 24-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel besteld!

Prima webshop, met ruime keuze, goed van opzet en dus makkelijk te vinden. Bestellen was eenvoudig en snel, informatie over bestelproces is duidelijk. Klein minpuntje vind ik de extea bestelkosten, waar je pas achterkomt als je gaat afrekenen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MarianneB 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede online winkel

Duidelijk en goed weergegeven, snelle levering en heel veel sale!!
Heel veel keus voor het hele gezin!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -