Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 925 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Lars 23-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb bij Otto een bestelling gedaan een glazen salon tafel deze was door de zeer matige verpakking kapot geleverd. Vanaf daar begon het gezeur. Ze zeisen dat deze niet voorradig was en werd opnieuw besteld.
Na 4 weken wachten nog niks . Weer bellen . O sorry meneer deze is niet op voorraad ik zal hem opnieuw bestellen na weer 4 weken wachten nog niks . weer bellen. Ja deze is niet op voorraad meneer ik kan hem opnieuw bestellen. Ik zeg nou last maar haal de tafel maar op en stort mijn geld maar terug. Oké dan komt op 22 oktober iemand langs om hem op te halen .
Ik vroeg een tracktrace code anders moet ik de hele dag thuis blijven. Deze kan door een technische storing niet gegeven worden zeiden ze
En Jahoor na een dag thuis wachten nog niks .
Wat een drama dit bedrijf
Nog nooit zulke slechte service gehad
Dit was mijn laatste bestelling voor dit bedrijf.

Rudy Solognier 23-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Ben al jaren vaste klant van de Otto. Voor alles wat wij besteld hebben in de loop der jaren, is ons altijd goed bevallen. Ook als je telefonisch contact hebt met klantenservice, wordt je goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en als het zover is, wordt ook nog altijd aan je gevraagd, of dat ze iets meer voor je kunnen betekenen. Ben erg tevreden met de goede service van Otto

Tim 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaringen

De klantenservice is naar mijn mening zeer onder de maat. Bij ons is een defecte kast geleverd wat al een punt was omdat de helft in eerste instantie kwijt was. Vervolgens bleef bevestiging van de retour per email uit ondanks verzoek. Ik heb weer contact opgenomen en weer geen bevestiging per mail ontvangen. Omdat de kast defect was en de levering heel lang duurde is de bestelling geannuleerd. Maar dat betekend ook lang wachten totdat het geld werd teruggestort. Vervolgens kregen wij een aanmaning op de mat. Terwijl Otto zelf het geld had teruggestort en er geen bestelling meer liep. De aanmaning was onterecht en bleek het gevolg van een administratief ding. Desondanks moest ik weer contact leggen en heb ik zelf maar een gespreksbevestiging verzonden omdat ik geen vertrouwen meer had in Otto. Inmiddels ben ik maanden verder en heb ik nog steeds geen bevestiging dat alles nu rond is. Ondanks weer een toezegging. Ik ben uiterst ontevreden over het proces van A tot Z.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Nel B 21-09-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste bestelling bij Otto

Prettige site duidelijk en gebruiksvriendelijk het is de eerste bestelling bij Otto en wacht met belangstelling op de levering

Ilyass 20-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service. echt een aanrader.

Ik koos voor otto omdat je achteraf kan betalen. En het is fantastisch. Snelle levering. En overzichtelijk

R 20-09-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden

Van de 8 artikelen die op voorraad waren heb ik al 4 deelzendingen gekregen, nou ja, opgehaald bij tnt. En nog is mijn bestelling niet compleet geleverd. Daar kan ik niet tegen, waardeloos

Corrie 20-09-2017 Via de website gekocht

Rustig,alle tijd, kwaliteit en goede keus!!

Ik ben blij met Otto,omdat ik rustig achter mijn computer een keus kan maken uit kwalitatief zeer goede kleding etc. Het wordt thuis gebracht en eventueel door mij terug gestuurd en alles gebeurd door Otto op zeer correcte wijze! Als oudere dame ben ik heel erg blij met jullie!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

nicole 20-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Je hebt bij de otto héle goede service. Als je belt staan de medewerkers je netjes te woord, als je mailt krijg je snel antwoord. Kortom bestel bij Otto en je bent gegarandeerd zeker van je aan koop.

Angelo Oehlers 20-09-2017 Via de website gekocht

Otto doet precies wat je hoopt en verwacht!

Ik vind het een nette webshop en alles is duidelijk. Levering is goed en snel. Ik vind dat je goed behandeld wordt. Nette mails en duidelijke rekening!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 19-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, duidelijk en correct!

Makkelijk, toegankelijk en eerlijk. Ook met het toevoegen van een kortingscode. Het enig was ontbrak is dat als je je inschrijft voor de nieuwsbrief er wordt aangegeven dat er ook nog eens € 5,00 korting wordt verleend voor je eerstvolgende bestelling... Deze werd helaas niet toegevoegd. Wellicht dan bij de volgende bestelling?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Happy Eva 19-09-2017 Via de website gekocht

Superkorting! Leuke artikelen

Hartstikke makkelijk shoppen en thuis lekker passen! Ik ben er blij mee! Ook niet duur en leuke keuze aan produkten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nasek 19-09-2017 Via de website gekocht

Heerlijk shoppen bij Otto

Geweldige kwaliteit en snelle bezorgdienst. Veel keuze en prima service. Otto is een fijne online winkel.

Frida 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig product

Prettig winkelen, veel sortering. Alleen de levering duurde erg lang, wat het enige negatieve punt was.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Elisabeth 18-09-2017 Via de website gekocht

heb me geërgerd....

tis goed gekomen maar....wachtwoord te lang, te kort, maar niet duidelijk voor mij dat het daaraan lag voordat ik naar de volgende pagina kon. De korting van BTWVRIj is natuurlijk een flinke korting maar wilde deze combineren met mijn welkomstkorting. Nou dat doen ze niet bij OTTO. En dat vind ik knudde. Uiteindelijk ben ik drie kwartier bezig geweest om een paar laarsjes te bestellen. Nee, de shop ervaring vond ik NIET leuk. De laarsjes van Remonte wel. Tis daarom dat ik volhield maar al met al werd ik eigenlijk best nijdig.

tevreden 18-09-2017 Via de website gekocht

nog nooit ontevreden

snelle levering goede kwaliteit goede pasvorm makkelijk te retourneren in alle prijsklassen, kom altijd weer bij otto uit

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frits 18-09-2017 Via de website gekocht

perfect

ik heb hier voor gekozen omdat ik het nie zo breed heb naar het overlijden van 2 broers en deh ik in termijnen mag betalen wij danken u

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Carmen 18-09-2017 Via de website gekocht

Een fantastische uitgebreide keuze, voor elk wat wils!

Otto heeft een zeer uitgebreide keuze in heel veel (top)merken. Aantrekkelijke aanbiedingen en tevens zeer klantvriendelijk. Het is zowel voor jong en oud een echte aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne Jacobs 18-09-2017 Via de website gekocht

Otto Otto nog beter dan de lotto ben blij dat ik je gotto

Ik ben al een paar jaar koper en ik heb de mooiste jurken en stoelen gekocht.
Ik ben ook zeer tevreden met de service en de mogelijkheden om te betalen.
Ik zit nu op een Otto fauteuil,

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.J. Schuurman 17-09-2017 Via de website gekocht

Alle mode in alle seizoenen beschikbaar

Ik ben opgegroeid met Otto! Overgegaan van moeder op dochter en gaat met zijn tijd mee. Otto heeft zijn kwaliteit van de artikelen en service altijd behouden.

Rosemarie 17-09-2017 Via de website gekocht

Oké

Eerste 6 maanden gratis bezorging, daarna betalen. Dus voor 6 maanden prima. Verder is de site goed en duidelijk.

BiancaNathalie 16-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

ben jaren lid en we slagen altijd bij otto en de service is altijd goed en word goed geholpen dus aanrader

matioszka 15-09-2017 Via de website gekocht

Great company!

Fantastic side! People should buy from there for sure! They have really good prices and many interesting promotions. Everyone can find something what you need. They have many things.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

10eke 15-09-2017 Via de website gekocht

Prima internet winkel

Fijn alles " onder 1 dak". Je kan van schoenen naar kleding , noem maar op. Geen kosten bij levering, en kwaliteit/ prijs vind ik prima.

Jet17 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service!

Ik heb op mijn Mac veel pyjama's in mijn favorieten staan maar geen deed aan mijn verwachtingen, of mijn maat zat er niet bij, of wat ik leuk vond was al uitverkocht. Tot ik ging zoeken en op Otto terecht kwam. Een overzichtelijke webshop, ruim assortiment pyjama's, ik kon heerlijk alles bekijken. Uiteindelijke een mooie flanellen, frisse kleuren pyjama besteld. Orderbevestiging en factuur in mijn mailbox. Track & Trace door PostNL, snel bezorgd!,helemaal top! Ook een review geschreven over mijn pyjama op de website van Otto.nl Hij draagt heerlijk en is lekker warm!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke Bosch 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle, goed verpakte levering

Overzichtelijke website. Goede betalings mogelijkheden. Vriendelijk, behulpzaam telefonisch contact. Groot aanbod.

bryan 14-09-2017 Via de website gekocht

geweldige en tevens makkelijke website

ik bestel bij otto omdat de site toegangelijk is de service goed en de bezorging snel.

top otto! ga zo door!

Yvonne 14-09-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en goede service

Duidelijke site en goede kwaliteit product zou alleen fijn als verzending kosteloos was maar compenseerd met actie code

Keziban 14-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Het is wel handig dat je er termijn betaald.en het is een geweldige shop.en je kan netjes betalen gewoon Prima!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Olleke 13-09-2017 Via de website gekocht

prima service

Heb een uurtje heerlijk kunnen shoppen,hopelijk past alles,dan ben ik helemaal tevreden. Was overzichtelijk,en heel gemakkelijk te vinden.Nu wachten tot alles binnen is.

yvon 13-09-2017 Via de website gekocht

lekker overzichtelijk

mooie shop, veel artikelen , handig selectie te maken bij alle producten zodat je niet alle pagina's hoeft te bekijken.

esther 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Goeie producten. Super tevreden!!

Duidelijke site. Goede producten en makkelijk te bestellen en snelle levering.
Voel me koningin als klant. Dank u wel Otto!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Figueira 13-09-2017 Via de website gekocht

Top aanbod en snelle levering

Mooi ruim assortiment, goede prijs en een snelle levering!

1 woord, top!

Prettig om met jullie zaken te doen!

carolien 12-09-2017 Via de website gekocht

goede service en fijne mooie artikelen!

makkelijk en betrouwbaar ! en je hoeft er de deur niet voor uit...en geen problemen bij het retour zenden...super site die OTTO...

Barbara Duivesteijn 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Toppie,niet al te lange levertijden,iets niet goed,zonder problemen krijg je een andere,vaak ook eerder geleverd dan gepland,klantvriendelijk

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Verzendkosten

Pieter 12-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met veel en goede foto's

Deze site heeft duidelijke foto's van de artikelen. Fijn om op te surfen. Veel keuze mogelijkheden.
En heel veel produkten

L. Ligthart 12-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en veel keus

Bij otto is er veel keus, de webshop werkt makkelijk en betaling gaat ook heel soepel. Wij gaan heerlijk genieten van onze aankopen.

Selina 11-09-2017 Via de website gekocht

Goed!!

Overzichtelijke website. Veel is gemakkelijk te vinden. Leuke acties. Zal nog een keer op. Deze site bestellen.

Robert 11-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

De webshop is gebruiks vriendelijk over zichtelijk en voldoende informatie over het artikel en over de levertijd en makkelijk kiezen hoe je wilt betalen

Dennis 08-09-2017 Via de website gekocht

Mooi meubilair, slechte service

Een paar maanden moeten wachten op levering, steeds weer werd de leverdatum uitgesteld. Mooi materiaal, helaas was het binnen 3 maanden stuk. Waarschijnlijk door een eigen constructiefout maar achteraf bleek de handleiding ook erg onduidelijk. Samenvattend een erg teleurstellend resultaat voor de hoeveelheid geld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Marie 08-09-2017 Via de website gekocht

Supper webshop!

Ik vind het een supper shop aangezien het erg overzichtelijk is, als je een vraag hebt kun je makkelijk bellen waarbij je niet lang in de wachtrij moet wachten en ik vind het heel fijn dat er een retourlabel mee word verzonden en je deze niet eerst zelf moet uitprinten.
In de winkel ben ik nog nooit geweest maar ik ga er van uit dat dit ook top is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rademakers 08-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige online winkel, goede service.

Ik doe vaker mee aan de online vragenlijst dan krijg ik een leuk bedrag waar ik meteen wat leuks van koop. Verder gewoon een top online winkel waar je van alles kunt krijgen. De producten zijn makkelijk te vinden in de zoekopdracht. En niet te vergeten de service die ze bieden is gewoon top!!! Ga zo door OTTO.NL

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Celes 07-09-2017 Via de website gekocht

Heerlijk shoppen. Makkelijke site

Genoeg keuze. Voor iedereen wat wils. Makkelijk bestellen. Fijne site. Gave spullen. Makkelijk betalen.

Gerie 05-09-2017 Via de website gekocht

Soepel!

Bestellingen komen vlot. Alles wordt zo snel mogelijk en netjes afgehandeld. Retouren geen probleem, maten kloppen. Kortom ik ben tevreden, heel tevreden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Li-janne 03-09-2017 Via de website gekocht

Ze hebben Rieker schoenen

Ik ben via Google aan deze site gekomen, omdat ik op zoek was naar winkels die Rieker schoenen, laarzen ect verkopen. Soms hebben ze net even andere in het asortiment dan andere winkels.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Ik 03-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede kwaliteit voor toch wel weinig geld. Verzendkosten mogen omlaag. Die zijn wat hoog. Verder zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

H van Kampen 02-09-2017 Via de website gekocht

Top Service bij Otto zeker een aanrader!!!

Snel geleverd en top service daarnaast vind ik het heel makkelijk winkelen bij Otto dus ik zou de webwinkel zeker aanraden !

L Blaauw 02-09-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze

Ik ben erg blij met Otto. Jullie hebben zoveel keuze. En de kwaliteit en service is top. Het is iedere keer genieten op jullie website. Ik mis wel een showroom voor jullie meubels. Misschien een ideetje? Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

rokje 02-09-2017 Via de website gekocht

winkelparadijs

veel keuze en varatie, lekker gemakkelijk online shoppen, over de levering kan ik nog niet
oordelen aangezien dit de eerste keer is da ik iets bestel en het nog niet heb ontvangen

M 01-09-2017 Via de website gekocht

Twijfel aan service

Bij mijn 1e bestelling is er meteen al een storing.
Kan mijn bestelling niet inzien en niet met IDeal betalen.
Hoop dat dit eenmalig is.

Has 31-08-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Makkelijk en voordelig. Ook een goede kwaliteit. We zijn tevreden met onze koop. Volgende keer gaan we voor een mooie vitrinekast bij Otto!