Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 507 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Janny 21-05-2022

Het is een super shop je word zo fijn geholpen. Ik slaag altijd. Ik wil geen andere winkel.

Inge 21-05-2022

een misleidend bedrijf! Ik had een bestelling gedaan van 6 producten, 1 stuk werd later geleverd. De 5 andere stukken had ik meteen betaald maar de later te bezorgen top nog niet. Deze is later geleverd kreeg ik een brief 3 weken later met 5,50 kosten vanwege een betalingsachterstand! En als is binnen 8 dagen nog niet betaald had werden deze kosten verhoogd met 13,50. Klantenservice gaf aan dat ze reminders gestuurd hadden maar die heb ik niet ontvangen. En verder kreeg ik nog de opmerking dat ze wel verwachten dat jezelf via je account je openstaande betalingen in de gaten houdt. Daarnaast was t zo dat ik via mijn account ook niet meer de bestelling kon terugvinden die gekoppeld was aan de openstaande betaling. Heel vervelend in een tijd waar je steeds meer online besteld en je niet meer precies weet wat je waar besteld hebt. Ook stond er op mijn klantenrekenig dat ik minimaal 50,78 moest betalen toen ik daar naar vroeg zei ze dat ik daar niet naar moest kijken, wanneer je een betalingsachterstand hebt, verdubbelen ze je openstaande bedrag om weer credit op te bouwen. Maar dat hoefde ik niet te betalen hoor! Ongelooflijk wat een misleiding en wat een ontzettend achterbaks verdienmodel wordt er gehanteerd bij Otto! Ik zal hier nooit meer wat bestellen en heb verzocht mij uit het klantenbestand te verwijderen.

Elvisje 19-05-2022

OTTO is een fijne shop om online te winkelen. Het zijn mooie producten met goede kwaliteit! De producten zijn goed te vinden op de site!

Ibi 19-05-2022

Snel en makkelijke stappen om mijn gewenste product te vinden en te bestellen.

Rob de vries 18-05-2022

Goed en snelle bezorging en goede service achteraf. Uitgebreide betaalmogelijkheden

ine engels 18-05-2022

ik koop met plezier bij Otto goede artikelen en zeer gunstige prijzen snelle levering in een woord PERFECT

carla 17-05-2022

Er is zoveel te kiezen, top! Ik was vergeten hoeveel assortiment ze hebben. Ik was op zoek naar nieuwe schoenen in een grotere maat bijna nergens te krijgen. Maar bij otto zoveel keuze helemaal blij mee.

N.vt. 17-05-2022

De klantenservice is niet erg behulpzaam, vraag over nieuwsbrief met 5 euro korting werd niet beantwoord. Ik kreeg n.l geen bevestigingsmail van hun!

JoopR 17-05-2022

Deze webshop heeft een groot assortiment waar altijd wel iets te vinden is. Zeker op het gebied van kleding. De levering is altijd prima in orde en je kunt het hele bestelproces goed volgen. Betalen kan ook op vele manieren.

Johanna 17-05-2022

Ik was op zoek naar een artikel wat ik nergens kon vinden totdat ik bij deze shop kwam en ook nog eenvoudig kon bestellen. Ik had een fout gemaakt met mijn achternaam tijdens het opgeven van mijn gegevens en nadat ik even een belletje naar de klantenservice
had gedaan werd dit door een vriendelijke dame gelijk opgelost. Men krijgt maar 1 kans voor een eerste indruk en die was gelijk goed voor mij. Fijne zaak.

Alex 17-05-2022

Helaas ben ik slachtoffer van dit bedrijf. Ik heb op 3 maart een grillpavillon t.w.v. € 279,99 gekocht bij Otto. Vervolgens is het product op 12 maart geleverd. Bij de eerste windvlaag vlogen er 2 polycarbonaatplaten uit en een middenframe is verbogen. Direct contact gezocht met Otto, dit was op 11 april, en mij is beloofd dat deze artikelen nageleverd zouden worden onder garantie. Het is vandaag 17 mei en ik ben al een maand heen en weer aan het mailen. Eerst waren de onderdelen er wel, toen weer niet, toen toch weer wel en heb ik zelfs een verzendbevestiging gekregen van Hellmann transport (de vervoerder van Otto) dat de missende onderdelen onderweg zijn. Toen die na 2 weken nog niet binnen waren weer gebeld en toen bleken de missende onderdelen toch definitief niet leverbaar. Mailen heeft geen zin, je krijgt nietszeggende automatische mailtjes en bellen kan niet. In iedere e-mail staat een telefoonnummer dat niet doorschakelt. Bel je vervolgens naar Otto zelf dan krijg je iemand aan de lijn die niets voor je kan en wil doen. Slecht bedrijf met slechte service, maakt geen goede afspraken met leveranciers. Wel verkopen, maar doet niet aan nazorg. Slecht slecht slecht.

Mj 16-05-2022

Fijne shop! Heel overzichtelijk en kreeg ook nog eens een korting van 20% die heel makkelijk in te voeren was. Raad deze site dan ook zeer zeker aan...

Beastcrew 15-05-2022

Zeer tevreden over de kwaliteit, goede pasvorm, duidelijke maten en snelle service.

Albertina Nienhuis 14-05-2022

Het is bij Otto gemakkelijk om te bestellen. Mocht het artikel toch niet goed passen dan wordt het bedrag teruggestort. Daar kan je op vertrouwen!

Sara Jammeh 14-05-2022

Ik Koop heel Lang van otto nooit in probleem gekomen . Ik heb veel reclame voor jullie gedaan. Keep the good work.

Boj 14-05-2022

de keuze bij Otto is groot en ze hebben en goede en snelle levering en diverse manieren van betalen

Anny 11-05-2022

Fijne winkel. Mooie dingen prima kwaliteit. Heel gemakkelijk te vinden wat ue zoekt.

Turbotammy 11-05-2022

Gemakkelijk en snel bestellen en de keuze in betalingsopties zijn reuze! Leuke kleding en goede aanbiedingen in speelgoed. Ze concurreren zeker met de prijs.

Jose 11-05-2022

Beste Otto,

Otto levert goede en degelijke kleding, en met degelijk bedoel ik niet ouderwets of burgerlijk, maar kwaliteit :).
Alleen het cadeau van "gratis" waardebon vind ik niet fijn. Geef de klant een waardebon bij Otto zelf.
Met vriendelijke groet, Jose

Palash 11-05-2022

Shop is nice, all information provided as needed, however I am first time buyer and need to see the delivery and product quality once delivered

Sophia64 07-05-2022

Ik vind Otto een goede webshop. Goede omschrijving producten. Duidelijke prijsvermelding. prettige kortingen. Gemakkelijke betalingsmogelijkheden. Goede mogelijkheden van retourzending. Kortom ik ben zeer tevreden over Otto!

Thuiswinkelen op niveau 😊 04-05-2022

Ik kies voor Otto omdat hier alles onder een dak te koop is, de kwaliteit van kleding en schoenen vindt ik heel belangrijk en ook dit is bij Otto uitstekend!
Vindt het super gemakkelijk om alles via de app te vinden, de service is goed, veel leuke mooie acties zoals vandaag de aktie; 20% korting op schoenen, dit scheelt weer😊
Kortom het gemak van thuis winkelen, de goede app, de service en kwaliteit maken dat ik altijd kies voor Otto 😊

Milko 04-05-2022

Prima ervaring.
Snel en overzichtelijk.
Ik vind niet fijn dat account maken verplicht is. Vandaar een 8 ipv een 9.
:-)

Pistorius 03-05-2022

Ik koop mijn badpakken altijd bij Otto. En is hier veel keuze en ik vind hier de mooiste modellen. Dit is altijd de eerste shop waar ik heen ga en ik slaag altijd!

Ivl 02-05-2022

Alles gaat goed zolang alles goed gaat.
Kreeg ipv leren jasje een lange wollen winterjas geleverd. Heb alles betaald maar ben al 6 weken bezig mijn rekening op nul te krijgen. Ondanks 3 keer bellen en veel mails krijg ik vandaag toch weer een verzoek te betalen omdat de termijn is verstreken 😭
Geen otto meer voor mij

Ivonne 01-05-2022

Ik vind het heerlijk om in het boekje te bladeren alleen jammer dat wat in boekje staat niet op de site te vinden is. Op de site is het jammer als ik aan het bladeren ben en als je iets aanklik ik weer helemaal vooraan moet beginnen als ik verder wil kijken

Ria 30-04-2022

Ik vind de webshop gebruiksvriendelijk. En het bestellen werd stapsgewijs goed aangegeven. Betaling verliep ook soepel.
Ik heb natuurlijk nu alleen de bestelling gedaan, heb nog geen ervaring met de levering of de kwaliteit van de producten.

Mellina 30-04-2022

Eerste bestelling grijze jeans met wijde pijpen en leuke comfort broek met striklus. Zaten perfekt, dus nu weer bestelling gedaan, ook voor mijn man! Hoop dat het weer zo goed uitpakt.

Lisette 30-04-2022

Otto is heel fijn shoppen. Producten zijn altijd goed. Gebruiksvriendelijk site / app, snelle verzending. Veel aanbod! Ik shop graag bij Otto.

Peter Jan 28-04-2022

super gevonden. prima bestel mogelijkheid. En achteraf betalen na ontvangst bestelde artikel spreekt mij zeer aan.
Kwestie van vertrouwen.

Joke 27-04-2022

Ontzettend leuke site en als je iets wilt weten is de klanten service erg behulpzaam.

Irene 27-04-2022

ik ben tevreden over shoppen bij Otto.nl maar heb ook wel een paar puntjes waar ik me aan stoor (erger). Het bestellen gaat eenvoudig, echter ik vind het belachelijk dat bij kleding een vanaf prijs" wordt berekend. Dat houd dus in dat je bij het kiezen van een grotere maar (bv. mt 42) de prijs vaak met 5 euro verhoogd wordt! Ik was vandaag aan het shoppen voor hemden en je kunt mij echt niet wijs maken dat een hemd in maat 42 veel meer stof heeft dan in maat 40! Maar toch was het prijsverschil 5 euro.

Ook de omschrijving bij veel artikelen valt vaak erg tegen. Indien iemand een review heeft geplaatst dan heb je daar veel meer aan dan de originele beschrijving op de site, want die is erg beperkt. Het zou erg fijn zijn als bij kleding ook staat of het artikel de juiste maat grootte heeft, of dat het kleiner[grote uitvalt.

Verder had ik een jas voor de zomer in mijn winkelmandje gestopt, maar bij het controleren van het madje stond er bij de levertijd van die jas de maand juli, terwijl het nu eind april is.
Dus die heb ik weer verwijderd, want als ik ruim 2 maanden te moeten wachten op een zomerjas dan kan ik beter ergens anders kijken.

Wat ik wel erg prettig vind is het feit dat je achteraf kunt betalen. Zo kan ik eerst rustig thuis alles passen en vervolgens retourneren wat niet goed zit.

Juut 27-04-2022

Prima en voordelige webwinkel. Heb hier allerlei Kenwood accessoires voor keukenmachine gekocht. Levering verloopt goed en ze hielden me adequaat op de hoogte van het verloop. Klantenservice is erg vriendelijk.
Beetje jammer dat de verzendkosten niet vervallen boven een (hoog) bedrag.

Nienke 27-04-2022

Ruime keuze, pagina's lade snel, goede zoek en filter opties, goede prijs kwaliteit verhouding, zowel trends als classics in het aanbod.

Naatje 26-04-2022

Ik vind dat de shop mooie producten heeft. Goed ingedeeld is. Alles is makkelijk te vinden. De levering was snel. Echter 1 puntje, verwerking van betaling na levering mag sneller zichtbaar worden. Zelfs na 1 dag nog niet verwerkt in overzicht helaas. Verder dik tevreden!

Marasha 25-04-2022

Kwaliteit van de geboden artikelen de mogelijkheid om achteraf te betalen en snelle levering

Spikey Eijk 25-04-2022

Kreeg van Otto voor mijn verjaardag een cadeautje. Meteen verzilverd. Ontzettend attent dat er een cadeautje wordt gegeven voor een jarige.
Werkte ook goed met de kortingcode vanuit de e-mail tijdens het bestellen.
TOP.
Erg tevreden.

Th. Roedema 25-04-2022

Ik heb voor Otto gekozen omdat de sneakers die ik zocht hier het goedkoopst zijn aan te schaffen. Het vinden van het product was makkelijk en overzichtelijk. Jammer alleen dat ik niet kon kiezen voor "achteraf betalen". Verder heb ik mede voor Otto gekozen omdat mijn vrouw recentelijk goede ervaringen had met Otto.

Marianne 25-04-2022

Heel veel keus en voor iedere leeftijd en een snelle site dat shopt prettig.

Joke 24-04-2022

Heel fijn om bij Otto te shoppen en vaak leuke aanbiedingen zo heb ik nu ook weer een paar leuke schoenen gekocht met 20% korting
Heel blij mee

Diny Scholten 24-04-2022

Kwaliteit van kleding is goed.
Snelle levering.
Goede service
Problemen?, wordt op een fijne, nette manier geholpen en afgehandeld.
top

Leny 24-04-2022

Heel veel keuze, makkelijke zoekfunctie en duidelijke produktinformatie.
Bovendien veel natuurlijke materialen.
Daarnaast snelle levering en soepele retourmogelijkheden.

Monique 24-04-2022

Fijne app, makkelijk bestellen. Alle keus, veel merken, aparte kleding, gelijk zien hoe het staat. Ruilen geen probleem. Keuze gelijk betalen of achteraf. En lekker thuis passen, meerdere maten bestellen. Al meer als 30 jaar klant! 🎉

Jill 24-04-2022

Groot aanbod en goede kwaliteit voor een redelijke prijs zijn voor mij de redenen om bij Otto te winkelen. De app is zeer gebruiksvriendelijk, echt blij mee.

Wiam Rida 24-04-2022

Goede kwaliteit , maar goede service . Artikels komt eens met hoe de beschrijving over artikels komt .

An de Ruiter 22-04-2022

Al de producten die ik in de laatste jaren gekocht heb zijn van hoge kwaliteit en altijd op tijd ontvangen en met veel plezier in gebruik.
Absoluut aan te raden om bij Otto te kopen!!

Marie 19-04-2022

Prima service, makkelijk bestellen, top, ook als het niet past, even telefoontje of chat, zo geregeld.

Fransen 18-04-2022

Ik Otto een prettige webshop. Ik kan altijd slagen voor maat 34. Otto heeft veel keus. ik shop graag bij Otto.
Goede service en snelle levering. Helemaal top.

Sharona Sebregts 17-04-2022

Ik ben sinds 5,5 jaar woonachtig in het zonnige buitenland en draag 7 maanden van het jaar bikini’s. Ik kan nergens goede bikini’s vinden met goede kwaliteit en goede pasvorm. Daarom dat ik altijd via Otto mijn bikini’s koop. Ik laat ze bezorgen bij familie en wanneer ik in Nederland ben neem ik ze weer mee. Ik kan deze bikini’s meerdere seizoenen dragen en de kleur en kwaliteit blijven écht heel lang mooi ondanks het vele zonnen, zee, olie/zonnebrand - wasmachine. Ook leuk om te weten: ik krijg áltijd complimenten over mijn bikini’s ;)

Jeanine 17-04-2022

De site is erg overzichtelijk. Was zelf opzoek naar een matras. Deze waren makkelijk te vinden. Ook Duidelijk aangegeven stonden de afmetingen, prijs, dikte, lengte, breedte, afneembaar,op hoeveel graden wasbaar, allergie, uit welk materiaal het bestaat, rug, buik of zijligging etc.
Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Zeker een aanrader omdat je ook op diverse manieren kunt betalen; achteraf, in termijnen, per iDeal, zelf overmaken of na levering.