Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

MichelleG 26-07-2024

Snelle verzending & spot goedkope prijzen.
Je word netjes op de hoogte gehouden van je bestelling. Dus de communicatie is ook een pluspunt! Ga zo door!

jbskiller 25-07-2024

heel handig voor als je even iets nodig heb veel diversiteit en met achteraf kan je gewoon in delen betalen;

Manon 22-07-2024

1 Broek besteld, verzendkosten betaald.
Het duurde meer dan een week voordat broek geleverd werd.
Helaas bleek model groot uit te vallen en moest deze retour.
Niet het gehele bedrag teruggestort gekregen, wat wel wettelijk verplicht is als je de complete zending retourneert. Kreeg het bedrag retour verminderd met €4,95 verzendkosten.
Ik heb dus uiteindelijk €4,95 betaald voor niets, voor lucht.
Contact gehad met de klantenservice, krijg je alleen maar te horen dat dat het beleid van OTTO is.
Mijn advies, koop hier niet.
Het zijn dieven.

Hoi Manon,

Bedankt voor je reviews!
Zoals bij Trustpilot al gevraagd hoop ik dat je me eventjes wilt mailen naar review@ottobv.nl om het op te lossen! :)

Karin 22-07-2024

Goedemiddag ik vind het Geweldig dat ik achteraf kan betalen Eerst thuis passen en dan betalen wat je houdt Fantastische merken en de service is super Vriendelijke groet Karin

Hi Karin,

Bedankt voor je review!
Super fijn om te lezen dat we je zo blij kunnen maken!

Astrid 22-07-2024

Er is veel keuze in de sandalen , ik mis alleen de wijdte maten , die staan er nooit bij !

Hoi Astrid,

Bedankt voor je review en je feedback!
Dit vinden wij altijd super fijn!
Ik zal zorgen dat het bij de juiste afdeling gemeld wordt!
Hopelijk tot snel weer op de website! :)

Najima Darkaoui 21-07-2024

Ik vind alles wat ik zoek makelijk dingen vinden en ik kan kiezen hoe ik wil betalen.

Hey Najima,

Super bedankt voor je fijne review!
Goed om te lezen dat je zo graag bij ons winkelt!

yvonne 17-07-2024

mooie prijs voor mijn schoenen met de korting en ook snel geleverd dit is het 2e paar sneakers die ik bestel doordat de service heel goed is en betrouwbaar van Otto

Hoi Yvonne,

Super bedankt voor de review!
Wij doen altijd ons uiterste best om een zo goed mogelijke service te kunnen bieden! Fijn om te zien dat dat ook echt lukt!

Geniet van je sneakers!

Polle 17-07-2024

Het is fijn en snel bestellen. Mooie aanbiedingen en mooie producten. Mooie overzichtelijke website.

Hey Polle!

Bedankt voor de mooie review!
Super fijn om te zien dat je zo tevreden bent!
We hopen je nog lang blij te mogen maken! :)

AM 17-07-2024

Op zoek naar een regenjas en een goed gevonden bij een andere site. Na vergelijking van dit merk dezelfde jas gevonden bij Otto voor een flink lagere prijs. Daarnaast nog een kortingsactie, zodat ik aanzienlijk goedkoper uit was. Aanrader!

Een hele goedemorgen!

Super bedankt voor deze fijne review!
Fijn dat we je zo blij hebben kunnen maken!

Leanne 14-07-2024

Ik heb onlangs een aantal producten besteld bij Otto en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. Het bestelproces was eenvoudig en gebruiksvriendelijk, met een duidelijke navigatie door de website en een breed assortiment aan producten.
OTTO1000 15-07-2024

Hey Leanne,

Bedankt voor je review!
Wat fijn om te lezen dat alles zo naar wens is.
We zien je graag weer terug :)

celia 06-07-2024

Altijd goede service en producten. Snelle levering en terug stuur mogelijkheden.
Goede aanbiedingen.
OTTO1000 08-07-2024

Hoi Celia,

Wij waarderen het enorm!
Oh en natuurlijk graag gedaan. We doen altijd ons uiterste best!

MiriaM 04-07-2024

Toegankelijk en klantvriendelijk! Gebruiksvriendelijk voor mij als klant en ik waardeer de snelle levering van bestelde artikelen!
OTTO1000 05-07-2024

Hoi Miria,

Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. We zien je graag snel terug!

Sha11 03-07-2024

Otto is een betrouwbaar bedrijf dat vertrouwt haar vaste klanten en biedt de beste mogelijkheden voor bestelling en betaling
OTTO1000 04-07-2024

Hoi Sha11,

Wat een fijne review, bedankt!

Ahmet van OTTO

Marjannette 01-07-2024

Wat een fijne winkel om online te shoppen! Ik wist waar ik naar op zoek was, en binnen een paar klikken lagen de gewenste items in mijn mandje. Goede zoekfuncties! Fijn! Ook de rest van het bestellen ging supersnel en gemakkelijk.
OTTO1000 02-07-2024

Hoi Marjannette,

Waarderen we enorm!

Rasina 27-06-2024

Het is leuk en makkelijk te betalen en het is fijn dat je achteraf kan betalen
OTTO1000 28-06-2024

Hallo Rasina,

Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm.
We zien je graag weer terug op www.otto.nl!

Met vriendelijke groeten,

Mariette van OTTO

M. 27-06-2024

Shop op zich wel OK. Maar eigenlijk bestel ik alleen met betaling via credit card, dat betekent een verzekering. Die mogelijkheid mis ik erg, en heeft mij lang doen twijfelen voordat ik bestelde. Zal wel een centenkwestie zijn, mar lijkt mij pennywise poundfoolish
OTTO1000 28-06-2024

Hallo,

Wat jammer dat je niet zou bestellen omdat je bij Otto niet met een credit card kunt bestellen. Wanneer je op een andere manier betaald heb je via Otto natuurlijk garantie. Wanneer een pakket niet geleverd zou zijn doen we een onderzoek bij de vervoerder en vinden we een oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Mariette van OTTO

Sabine Pijpers 23-06-2024

Overzichtelijke webshop met goede prijzen.
Vlotte levering en duidelijke info
OTTO1000 24-06-2024

Hoi Sabine,

Bedankt voor je review!
Super dat je ons zo waardeert! Wij waarderen jou ook :)

Groetjes Wesley van OTTO

Tine 22-06-2024

Ik vind OTTO een bedrijf dat makkelijk in gebruik is, ruimgesorteerd en betrouwbaar.
OTTO1000 24-06-2024

Beste Tine,

Bedankt voor je fijne review!
Dit vinden wij heel fijn om te lezen!

Groetjes

Esther 13-06-2024

Leuke producten en merken - zeker voor de zomer kan ik hier altijd goed slagen. Tijdige levering met de juiste artikelen. Retourzending goed en snel verwerkt. Per e-mail word je keurig op de hoogte gehouden. Betalen ook gemakkelijk met één druk op de knop. Ik bestel graag via Otto!
OTTO1000 14-06-2024

Hoi Esther,

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.
We zien je graag snel terug.

Blue 09-06-2024

Ik koop de kleding voor mijn moeder en ze kan nergens wat leuks vinden. Maar als ik haar de kleding van Otto laat zien, is ze helemaal enthousiast en kan ik altijd iets leuks voor haar vinden!
OTTO1000 11-06-2024

Hoi Blue,

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊

Monique van OTTO

Sander 04-06-2024

eenvoudige zoekopdracht had snel het gewenste resultaat en nog voor een scherpe prijs ook! Helemaal prima dus.
OTTO1000 04-06-2024

Hoi Sander,

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen.

Ahmet van OTTO

Marc 28-05-2024

Overzichtelijke webshop, makkelijk in gebruik qua online bestellen. Hoor veel positieve feedback over Otto.
OTTO1000 28-05-2024

Hoi Marc,

Bedankt voor je review! Leuk om deze reactie te lezen!

tjally 28-05-2024

Duidelijke omschrijving van de artikelen, de pasvorm, de kleur en het materiaal
OTTO1000 28-05-2024

Hoi Tjally,

Shoppen bij Otto.nl 26-05-2024

mijn man heeft een leuk zomerjack gekocht en net zoals bij vorige aankopen van bijv. dames kleding was de maatvoering perfect, ook de info over de aflevering en de levering was goed, net zoals altijd.
OTTO1000 27-05-2024

Hallo mevrouw de Jager,

Marjo van OTTO.

F Roorda 21-05-2024

ik heb in het verleden vaker bij jullie besteld en dit beviel altijd goed. snelle levering en goede service
OTTO1000 22-05-2024

Hoi F Roorda,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je het zo prettig vindt bij OTTO te bestellen.