Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

OTTO is één van de grootste online warenhuizen in Nederland met meer dan 30 jaar ervaring. Bij OTTO heb je keuze uit een ruim assortiment met meer dan 250.000 artikelen en 500 merken op het gebied van fashion & lifestyle.

Deze score is berekend op basis van 669 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

veronique 23-11-2020

bestellen ging erg makkelijk, kon makkelijk vinden wat ik zocht. Ook erg prettig dat je achteraf kunt betalen, voor het geval het artikel toch niet aan je wens voldoet.

Vervaeck 21-11-2020

Altijd keurig ingepakt en snel bezordg.
Giede kwaliteits producten.
Klanten service is ook altijd correct.

rob Lanzaat 21-11-2020

Heel leuk om bij otto winkelen krijg alles op tijd, als je iets terug stuurd naar otto is het allemaal goed geregeld en je kan alles goed bekijkken, ik ben tot nog toe erg tevreden met ottotje.

Bra43 20-11-2020

Het is altijd prettig om te winkelen bij Otto. Mooie kleding voor een mooie prijs. En handig je mag achteraf betalen zonder extra kosten.

M.Heijmink 20-11-2020

Zo gemakkelijk om hier te bestellen en ze hebben zoveel je hoef niet meer naar een winkel .
Goeie service ook !

Cock van Zadel 20-11-2020

Altijd keurig verzorgd en goede kwaliteit prijs verhouding.
Bestelling altijd op tijd bezorgt.

Trudysw 20-11-2020

Ben al jaren klant bij Otto ,gemakkelijk te bestellen ,goede collectie en goed pasvorm

Deborah Raymann 20-11-2020

Ik vind Otto echt een top winkel, ik moet soms helaas wel lang wachten als je een jeans wilt bestellen maar de andere spullen die je besteld worden zeer snel bezorgd voor de deur.

Tbos 20-11-2020

Makkelijk zoekcriteria, waardoor je de jgewenste product snelt doet vinden.
Ook is de prijs, kwaliteit verhouding goed.

Pinar 20-11-2020

Ziethoek die wij hebben besteld met een levertijd van 8 weken was na 10 weken niet geleverd na Otto te contacteren bleek dat iets fout was gegaan de bestelling was geannuleerd. Vervolgens opnieuw bestelling geplaatst en na 8 weken bleek alweer dat er iets fout ging en de order was gecancelld. Schandalig!

mm 19-11-2020

Deze winkel is uitstekend en biedt alles wat je nodig hebt, niet de eerste keer dat ik ermee te maken heb

OTTO 18-11-2020

Heerlijk dat je achteraf kan betalen, wel opletten dat je dit ook doet, je verzendkosten in de gaten daar met achteraf betalen je het maar 1x betaald en je krijgt de artikelen meestal in delen binnen.

Joost Drenthe 17-11-2020

Ik ben met Otto zeer content
't Wordt vlot bezorgd zonder gezeur
Er is een groot assortiment
met ruime keus en leuke kleur
Dus bij een on-line aanschaf is mijn motto
Kijk eerst bij Otto

John 16-11-2020

Makkelijke app en alles redelijk goed te vinden. Alleen jammer dat hetgene ik besteld heb niet onder Black Friday valt

Paulus 16-11-2020

De online shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het aanmaken van een account is een fluitje van een cent en ook als nieuwe klant krijg je direct de mogelijkheid om te kiezen voor achteraf betalen. Een prima shop en als de levering en de kwaliteit van de bestelde spullen net zo goed zijn, dan is dit de eerste maar zeker niet de laatste aankoop geweest!

Johan 16-11-2020

Bestellen is supereenvoudig en ik stel het ook zeer op prijs, dat de goederen na ontvangst betaalbaar zijn. Daarnaast bleek Otto het goedkoopst te zijn voor het product dat ik aangeschaft heb.

Rosalie 15-11-2020

Al jaren bestel ik bij Otto vanwege de onderscheidende collectie , de meubels zijn van hoogwaardige kwaliteit voor een zeer redelijke prijs . Ook in mode zijn er diverse merken en Otto bied regelmatig korting acties aan.
De klantenservice is goed bereikbaar en lost eventuele problemen snel en vriendelijk op.
Voor mij de nummer 1 Webwinkel .

Dick 14-11-2020

Heb veel websites gevonden ter vergelijking van mijn product. Bij geen enkele zoveel producten als bij Otto. Makkelijk vergelijken op deze site ook. Bestellen gaat zeer snel.

Jan 13-11-2020

Makkelijk besteld op de site overzichtelijk en netjes alles aangegeven . Qua betaling meerdere mogelijkheden kortom een aanrader

Wolferen 13-11-2020

Ik vindt het een leuke shop en krijgt van mij een 10 als beoordeling perfect

Glenn 13-11-2020

De bestelde producten zijn qua prijs en kwaliteit redelijk goed. Soms wordt het product heel snel geleverd, maar soms duurt het ook heel lang voordat je het product krijgt. De verwachte levertijd klopt niet altijd met wat de website aangeeft.

Jacobientje 49 12-11-2020

Veel keus en leuke kleding!! Mooie trui besteld maar was veel te groot!! Dus Retour helaas!! Heb 2 mater kleiner besteld nu, vanochtend was het uitverkocht dezelfde trui vertelde een telefoniste mij van Otto,alleen moet ik weer 3 weken wachten!! Maar heb dat er wel er voor over!!

Vischjager D.M 12-11-2020

Goede service, heel veel keuze en makkelijk bestellen. Niet voor niets al jaren een tevreden klant.

Ria 11-11-2020

Veel keus en vele merken.
Goede service.
Ook handig dat je achteraf kunt betalen.

Mary 11-11-2020

Veel keus en makkelijk alles te vinden . Bij eerste bestelling was de korting mij niet duidelijk . Dacht 20%op alle mode maar bleek niet zo . Vandaag wel ! Kopen via internet is erg nieuw voor mij . Ben benieuwd wat ik krijg, of het past en hoe makkelijk eventueel terugsturen gaat . In deze coronatijd ga ik niet graag fysiek winkelen . Dit is hopelijk een goed alternatief

BB 11-11-2020

Ik ben zeer tevreden over ;
- het assortiment
- materialen
- klantenservice
- de eenvoud van de webshop
Kan een ieder Otto aanbevelen!!!!

Patries 10-11-2020

Duidelijke site, makkelijk bestellen,levering snel en netjes!
Goede pasvorm, artikel zoals op de foto.
Veel keuze uit merken en de prijzen zijn oké

Cindy 10-11-2020

Bestel al heel lang bij de Otto en de kwaliteit van kleding is altijd goed. De service is ook altijd goed. Had bij een vorige bestelling met achteraf betalen en na retouren teveel geld overgemaakt. Hierover gebeld en binnen een dag netjes mijn teveel betaalde geld terug gestort gekregen.

Anne 08-11-2020

Topmerken veel keuze altijd goede voorraad en snelle levering!!!!!!! Echt een aanrader voor elke portemonnee!!!

D.D 07-11-2020

Prima website, waar ik kleding en lingerie graag koop !!
Ook de klantenservice is prima, nooit geen moeite met retournering en ik word altijd vriendelijk behandeld.
Ga zo door !!!!

Tosienne 07-11-2020

Ik bestel veel bij Otto. Altijd correcte afhandeling. Maar als ik voor €360 kleding bestel, begrijp ik niet dat ik €3,95 verzendkosten moet betalen. Dat vind ik jammer

K. Ten lande 07-11-2020

Na wat gegoold te hebben kwam ik bij Otto omdat zij het voordeligst waren en bovendien ook nog een ruime keuze.

J. van Laarhoven 05-11-2020

Makkelijk dingen op te zoeken en duidelijke omschrijving. Makkelijk om de bestelling te plaatsen en af te werken.

Monique 04-11-2020

Ruime keus, goede prijsvergelijking, en thuis kiezen uit een groot assortiment!!

Naomi 04-11-2020

snelle duidelijke leveringen/afspraken. veel diverse producten. in een woord TOP!

Melfor 03-11-2020

Ik vind deze shop echt leuk voor shoppen en de kans voor betalen kan je kiezen wat je wil want sommoge mensen kan niet het hele bedrag in èèn keer betalen.Dankje wel ik ben heel trots en ik blijf ook kopen.

Mibelle Thiesen 03-11-2020

Altijd goede kwaliteit.
Kleding ook een leuk aanbod in grote maten.
Otto zou nog een hoger cijfer van me krijgen als de levering sneller zou zijn.

Johanna 03-11-2020

Het duurt ontzettend lang voordat mijn pakketje bezorgd wordt.
Bij b.v. Cool Bleu heb je binnen 2 dagen je pakket.
Nu zijn er al 8 dagen voorbij en het pakket is er nog niet. Blijkbaar ook nog niet bij PostNL.
Waardeloos vind ik dat.

Lowie 03-11-2020

Duidelijk en makkelijk te gebruiken.
Fijn dat er in de voorkeuzemogelijkheden ook het materiaal (kleding) uitgekozen kan worden

Omara45 03-11-2020

Ik vind de website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Er worden goederen van super kwaliteit verkocht waarbij het artikel informatie duidelijk wordt weergeven. Kortom ik ben zeer tevreden en winkel graag bij Otto.

Margriet 02-11-2020

Otto bank gekocht. Maar de bank kon het huis niet in. De ruimte was te smal. De bezorgers hebben van alles geprobeerd en uiteindelijk de bank naar binnen gekregen. Hulde aan deze 2 bezorgers! Wat een doorzetters. Ik had geen geld in huis. Maar het liefstt had ik ze allebei 100 euro gegeven. De bank is mooi en we zijn er blij mee. Betaling achteraf ging makkelijk.

Laura pals 02-11-2020

Zeer vriendelijke telefonistes , snelle correcte aflevering , en kwaliteits artikelen .super tevreden ook

katinka 01-11-2020

Bij Otto veel grotere maten, vooral ook vlotte kleding.
Laatst een zomertrui was een flop, heb daarover gereclameerd maar geen terugkoppeling ontvangen.
Zit nu op een Wolfskinjasje al 5 weken te wachten, verder zou ik het prettig vinden dat de lengte bij de kleding staat en niet, normaal of lang, maar gewoon in cm.

Yessica 01-11-2020

Otto is al jaren een hele betrouwbare en een fijne webwinkel.
Ook de bezorgservice is uitstekend. De bezorgers zijn altijd vriendelijk, ook nu in deze vreemde tijden met de Corona. Ze houden zich netjes aan de regels.
De keren dat ik meer informatie nodig had en gebruik had gemaakt van de klantenservice ben ik altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan.
Het enige wat nog fijner zou zijn is als in toekomst bezorgen binnen 24 uur mogelijk zou zijn.

peter 01-11-2020

goede overzicht op alles en makkelijk alles te vinden.
ook de betaal methode is ook goed.
alleen vind ik raar dat je bezorgkosten moet betalen als je boven de 100 euro heb besteed.

Turki 01-11-2020

Ik vind de service erg goed
En een goede behandeling bij de klant
En gemakkelijk om de site te gebruiken

caro 31-10-2020

overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en betalen
veel aanbod van schoenen

Noenoe 31-10-2020

Heel duidelijk, mooi en informatief kan der alles vinden en lezen wat ik wil heb net 2 meubels bij otto besteld ben altijd tevereden

Dominique 31-10-2020

Veel keuze en vriendelijke behulpzame klantenservice. De bestelde eetkamerstoelen zijn echt supermooi en goede kwaliteit, geen spijt.

prima shop 31-10-2020

makkelijk-overzichtelijk-flexibele betaal mogelijkheden- eerlijk en prima service