Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Pietagoras 15-03-2024

Otto doet wat 'hij' zegt. Wat ik verder prettig vind is dat je kunt aangeven dat je nog steeds iets wil bestellen terwijl het er op dat moment niet is. Komt het alsnog, krijg je een seintje in de vorm van een mailtje. Heel fijn. En betrouwbaar.
OTTO 19-03-2024

Hallo Pietagoras,

Wat een fijne review, bedankt!

Wilma van OTTO

Rutgert 13-03-2024

Waardeloos, een bestelling gedaan. Het item zou op vooraad en de verwachtte leverdatum zou ongeveer een week zijn (wat ik overigens lang vind voor een item dat op voorraard is).

Na twee weken nog steeds niks ontvangen, contact opgenomen. Het Item zou onderweg zijn en momenteel in Duitsland zijn, binnen enkele dagen tot een week zou ik het item ontvangen. De verzendkosten zouden vervolgens worden gecrediteerd.

Inmiddels zijn we een week verder en hebben niks ontvangen en de verzendkosten niet terug retour gehad. Opnieuw contact opgenomen en wederom het zelfde riedeltje dat het item in Duitsland zou liggen en binnen en week bezorgd zou worden (we zijn inmiddels meer dan drie weken onderweg)

Vervolgens besloten het item maar te annuleren, dat zou dan weer niet gaan het item al onderweg zou zijn. Ik moest het item maar aan de deur weigeren. Afzien dat PostNL gewoon pakket voor de deur legt is het toch gewoon van de zotten dat ik voor mijn geld afhankelijk van het feit wanneer de pakket ooit afgeleverd gaat worden om het dan vervolgens te weigeren. Daar val je toch van je stoel af.

Otto bezorgd mij letterlijk de naarste web-ervaring in tijden. Waardeloos en onbetrouwbaar.
OTTO 13-03-2024

Hallo Rutgert,

Het is niet gelopen zoals zou moeten. We willen dit graag met je oplossen. Wil je contact met ons opnemen via een mail naar: review@ottobv.nl.
Wil je ook je klantnummer en telefoonnummer doorgeven?

Met vriendelijke groeten,

Mariette van OTTO

Shereen 28-02-2024

Ik vind het wel een leuke shop. Vooral omdat ik me benodigdheden kan vinden en kopen en dan in termijnen betalen. Wel vind ik het jammer dat er vaak de vooruitbetaling te hoog is.
OTTO 29-02-2024

Hoi Shereen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.otto.nl!

Diep teleurgesteld, bestolen 27-02-2024

Diep teleurgesteld.

Een bestelling die betaald was, direct telefonisch geannuleerd. Zou geld binnen 4 á 5 dagen terugkrijgen.

Krijg paar dagen later mailtje, u heb contact gehad, maar wij kunnen geen geannuleerde bestelling vinden.
Gewoon lange neus € 54 foetsie. Puur diefstal.

Zelfde dag andere producten besteld. Helft uitgeleverd andere helft minimaal 4 weken levertijd.
Geef dat dan aan op de bestelsite.

Ben echt teleurgesteld.
Gelijk de laatste bestelling geweest.

En ik kan jullie nu al verzekeren dat ik het volgende bericht krijg:
Hallo Jerry,

Het is niet gelopen zoals zou moeten. We willen dit graag met je oplossen. Neem contact met ons op via een mail naar: review..ottobv.nl

Marjo van OTTO

Dat doen ze bij alle klachten en negatieve beoordelingen.
Dat betekend dat ze hun klanten niet eens individueel serieus nemen!!!!!!!!!!

Diep, diep schandalig

Update 26-2-2024
Zoals al gedacht, standaard antwoord gekregen.
Gereageerd en wat blijkt:

In mijn mailbox antwoord gekregen dat ik de € 54 niet terugkrijg!. Want er is niet betaald en niet geannuleerd.
Nemen zelfs niet de moeite om in de financiële administratie de betalingen erbij te zoeken.
Ondanks dat ik screenshots van mijn bankrekening erbij gedaan heb, inclusief alle betalingskenmerken.

Trekken gewoon een lange neus naar mij.

Diep diep triest, pure diefstal.

Ga vanmiddag even langs politiebureau om aangifte te doen van oplichting.
OTTO 28-02-2024

Hoi Jerry,

Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens.

Annemiek 25-02-2024

Ik hou erg van Aniston jurken en bestellen bij jullie is makkelijk en fijn.

Laurine 25-02-2024

Ik vind de site overzichtelijk, jammer dat niet meer mensen een review schrijven over artikels. Maar dat kun je ook niet verplichten en smaken verschillen nu eenmaal en elk lijf is anders.
Investeren in leuke kleurtjes is ook altijd een aanrader, tenminste mij maak je er blij mee.

Rene Vinkeveen 20-02-2024

Het is een duidelijke website. Groot aanbod en prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Kwaluteut van de producten is zeer goed. Betaling eenvoudig ook met mogelijkheid om achteraf te betalen.

Bella 20-02-2024

Altijd fijn te winkelen bij Otto. Grote keuze en redelijke prijs. Snel en keurig netjes verstuurd.

Daniel 19-02-2024

Beste collectie van alle bekeken sites afgelopen tijd en super service en prettige betaling voorwaarden

Floork 19-02-2024

Ik heb voor Otto gekozen omdat ze leuke kleding hebben voor een redelijke prijs. Ze leveren het ook keurig af. En over het algemeen klopt de maat, met de hulp van ‘wat is mijn maat’ goed. De site werkt prima zo.

Frank Braakman 13-02-2024

Fijne, overzichtelijke site met leuke aanbiedingen en standaard scherpe, schappelijke prijzen. Een feest om in deze digitale catalogus te grasduinen

N. Canbaz 13-02-2024

Over het algemeen zijn ze erg goed, er wordt zelfs een staaltje naar je huisadres opgestuurd zodat je weet welke materialen men online verkoopt. Wat beter kan is filmpjes maken in echte beelden bij de meubels, zodat je niet gaat twijfelen bij grotere aankopen zoals meubels

A. Ayele A'Beem 10-02-2024

Ik vindt deze shop goed en het is eenvoudig voor mij en de gebruiksvriendelijkheid geeft mij rust om te bestellen wat ik nodig heb. Ja de levering was in orde.
OTTO 12-02-2024

Beste A. Ayele A'Beem,

Bedankt voor je mooie review.

Boy 08-02-2024

Ik ben ontzettend blij met mijn ervaring bij Otto. De webshop biedt een uitstekende selectie kleding, waaronder mijn favoriete Wrangler Straight cut broek. De website is overzichtelijk, de bestelprocedure is eenvoudig en de levering was snel. De kwaliteit van de kleding is top, en ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Ik kijk met spanning uit naar mijn nieuwe aankopen, vooral de Classic pantalon en de zwarte Wrangler broek. Otto heeft keer op keer bewezen betrouwbare producten te leveren, en ik ben optimistisch dat deze aankopen aan mijn verwachtingen zullen voldoen. De variatie in stijlen op de website maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat ik zoek.

Linda 07-02-2024

Goedwerkende filters waardoor je snel vindt waar je naar op zoek bent. Ruime keuze en eerlijke prijzen.
OTTO 08-02-2024

Hoi Linda,

Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review.

Maurice 05-02-2024

Bestellen is simpel alles snel thuis geleverd nog contact een keer gehad met de klantenservice ruilen is geen probleem zat een kleine afwijking in product en dame vd klantenservice heeft het prima opgelost. Otto heeft aan mij een vaste klant. Vooral zo doorgaan. Super!!

Blije klant! 05-02-2024

Nieuw seizoen en zin in nieuwe kleding, vandaag weer geslaagd bij mijn favoriete thuiswinkel Otto, prachtige collectie en voor elke beurs. De bloezen zijn prachtig van kleur en van een aangenaam soepel vallende stof, precies zoals afgebeeld.

Bianca 04-02-2024

Al heel langs geleden ooit wat besteld bij Otto. Nu nam ik de tijd om deze website weer eens te openen.
Mooie site, duidelijk en overzichtelijk en zoveel meer dingen te koop dan ik dacht.
Nu kleding besteld, maar nog verder kijken. Prijzen zijn zeer aantrekkelijk.
Top!!!!

Beste Bianca,

Bedankt voor je mooie review.

Evert 03-02-2024

Makkelijk on-line een bestelling te plaatsen Mooie foto’s van het product te bekijken en te vergroten.

Beste Evert,

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊

Klacht over behandeling bestelling! 03-02-2024

Ik heb een niet bezorgde blouse geretourneerd!En nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg.ik heb een mail dat de blouse afgezegd is en verder gebeurd er niets,wat te verwachten valt. Ik blijf maar bellen en ook dat helpt niet.Ik heb nog nooit zo'n slechte behandeling meegemaakt.Ik heb elders een blouse gekocht en die had ik na 1 dag in huis.Zo kan het ook.En die niets zeggende retourmails hebben ook al geen zin,dus maar geduld hebben tot ik mijn geld terug krijg.

S.de Weij

Beste S. de Weij,

B 02-02-2024

They will not accept any responsibility after sending damaged parts. Each time they say you should wait 3 weeks. After 3 weeks again you should wait 3 weeks and we can not do anything for you.

Mark 02-02-2024

Leuke online winkel met breed assortiment. Met goed veel foto's van de produkten. Makkelijk bestellen en laten afleveren op een afhaalpunt.
Otto heeft 1 heel groot minpunt en dat is de administratie. Deze is heel erg slecht en zeer onduidelijk. Facturering is een chaos, wat je waarvoor betaald is compleet onduidelijk en heeft voor Otto ook geen prio. Regelmatig betaal je dus voor dingen die al betaald zijn. Je moet zelf bovenop de betalingen zitten. Ook terug kijken wat je besteld of betaald heb is een zooitje. Otto weet hier van maar doet niks hier aan.

Beste Mark,

Klacht over behandeling bestelling! 30-01-2024

Het enige wat klopt is dat de klantenservice goed bereikbaar is! verder deugt er niets van Ik heb 2 januari een blouse besteld . Alles is betaald maar nog steeds geen blouse. Ik heb een paar keer gebeld en dan beloven ze dat de bestelling komt. Maar tot vandaag NIETS!!! Ik koop echt nooit meer wat bij Otto b.v.
OTTO 02-02-2024

Hoi,

Bedankt voor je review! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen dit graag met je oplossen. Neem contact met ons op door te mailen naar: review@ottobv.nl.

Linda 26-01-2024

Fijne webshop met ruime betalingsmogelijkheden. Kwaliteit van de kleding is goed. De klantenservice is goed bereikbaar en dienstverlenend, bijna een uitzondering tegenwoordig!
OTTO 29-01-2024

Hallo Linda,

Met vriendelijke groeten,

Mariette van Otto

J& 23-01-2024

Het productaanbod doet zeker niet onder aan de grotere, meer bekende online warenhuizen in ons land. De prijzen van de producten die ik zocht zijn zonder kortingen gelijk aan andere websites die stunten met "sale". Ik bestelde eigenlijk nooit eerder bij OTTO, omdat het een wat stoffig imago had, maar nu ik een super hippe jogger heb besteld en het bestelproces supersnel ging ben ik denk ik van gedachten veranderd. Top tip.
OTTO 24-01-2024

Hoi J&,

Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review.