Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Evert 03-02-2024

Makkelijk on-line een bestelling te plaatsen Mooie foto’s van het product te bekijken en te vergroten.

Beste Evert,

Klacht over behandeling bestelling! 03-02-2024

Ik heb een niet bezorgde blouse geretourneerd!En nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg.ik heb een mail dat de blouse afgezegd is en verder gebeurd er niets,wat te verwachten valt. Ik blijf maar bellen en ook dat helpt niet.Ik heb nog nooit zo'n slechte behandeling meegemaakt.Ik heb elders een blouse gekocht en die had ik na 1 dag in huis.Zo kan het ook.En die niets zeggende retourmails hebben ook al geen zin,dus maar geduld hebben tot ik mijn geld terug krijg.

S.de Weij

Beste S. de Weij,

B 02-02-2024

They will not accept any responsibility after sending damaged parts. Each time they say you should wait 3 weeks. After 3 weeks again you should wait 3 weeks and we can not do anything for you.

Mark 02-02-2024

Leuke online winkel met breed assortiment. Met goed veel foto's van de produkten. Makkelijk bestellen en laten afleveren op een afhaalpunt.
Otto heeft 1 heel groot minpunt en dat is de administratie. Deze is heel erg slecht en zeer onduidelijk. Facturering is een chaos, wat je waarvoor betaald is compleet onduidelijk en heeft voor Otto ook geen prio. Regelmatig betaal je dus voor dingen die al betaald zijn. Je moet zelf bovenop de betalingen zitten. Ook terug kijken wat je besteld of betaald heb is een zooitje. Otto weet hier van maar doet niks hier aan.

Beste Mark,

Klacht over behandeling bestelling! 30-01-2024

Het enige wat klopt is dat de klantenservice goed bereikbaar is! verder deugt er niets van Ik heb 2 januari een blouse besteld . Alles is betaald maar nog steeds geen blouse. Ik heb een paar keer gebeld en dan beloven ze dat de bestelling komt. Maar tot vandaag NIETS!!! Ik koop echt nooit meer wat bij Otto b.v.
OTTO 02-02-2024

Hoi,

Bedankt voor je review! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen dit graag met je oplossen. Neem contact met ons op door te mailen naar: review@ottobv.nl.

Linda 26-01-2024

Fijne webshop met ruime betalingsmogelijkheden. Kwaliteit van de kleding is goed. De klantenservice is goed bereikbaar en dienstverlenend, bijna een uitzondering tegenwoordig!
OTTO 29-01-2024

Hallo Linda,

Met vriendelijke groeten,

Mariette van Otto

J& 23-01-2024

Het productaanbod doet zeker niet onder aan de grotere, meer bekende online warenhuizen in ons land. De prijzen van de producten die ik zocht zijn zonder kortingen gelijk aan andere websites die stunten met "sale". Ik bestelde eigenlijk nooit eerder bij OTTO, omdat het een wat stoffig imago had, maar nu ik een super hippe jogger heb besteld en het bestelproces supersnel ging ben ik denk ik van gedachten veranderd. Top tip.
OTTO 24-01-2024

Hoi J&,

Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review.

Josefien 14-01-2024

makkelijk en duidelijk te bestellen op de site
en super snelle levering. leuke prijs en kwaliteit verhouding prijs is goed
OTTO 02-02-2024

Hoi Josefien,

Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen.

Michelle 13-01-2024

Goed te vinden wat je zoekt, veel reviews, duidelijke omschrijving van het product, betaalproces makkelijk.
OTTO 15-01-2024

Hallo Michelle,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.otto.nl!

Met vriendelijke groeten,

Mariette van Otto

P. Hoogendoorn 11-01-2024

bestellen is makkelijk en betaling kan na ontvangst, dat is fijn en betrouwbaar
OTTO 12-01-2024

Hoi P Hoogendoorn,

Bedankt voor de mooie review.
Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen.

Rifra 11-01-2024

Ondanks soms lange levertijden steeds betrouwbaar geweest.
Altijd geleverd conform de website.
OTTO 12-01-2024

Hoi Rifra,

Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. We blijven altijd werken aan de levertijden.

Riet Bartman 08-01-2024

Ik vind de site om te bestellen helemaal niet oké. Heb al 5 dagen, dat er een technische storing is en ik niet kan bestellen

Ilse 04-01-2024

Een makkelijke shop om te zoeken met een uitgebreid assortiment. Levering netjes binnen de vermelde termijn. Meerdere betalings mogelijkheden. Echt een aanrader om te winkelen.
OTTO 05-01-2024

Beste Ilse,

We zien je graag weer terug op www.otto.nl!

jack 25-12-2023

deze webshop is een oude bekende en is de bestelling ook reeds betaald daar de order toch wederom netjes aan de deur word bezorgd binnen 2a3 dgn.
en wordje keurig op de hoogte gehouden inzake de bezorging;hoelaat en welke dag precies.
leuke kortings code erbij gevoegd en over het totaal bedrag verrekend wat ook zeer de moeite was. Top Deal.

Beste Jack,

Bedankt voor je review.
Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug!

Eric Wierda 24-12-2023

Mooie kleding ook grote maten,goede en snelle bezorging en fijne dienstverlening, nooit problemen met retour zendingen.

Hoi Eric,

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊.

Jane 24-12-2023

Overzichtelijke site, met duidelijke omschrijving bij de artikelen. Verder zijn ze ook niet de duurste. Ik zocht een paar schoenen en kwam op deze site. Wat ik zelf handig vind is dat er netjes in de omschrijving bijstond dat je dit paar beter een maatje groter kan bestellen omdat ze klein uitvallen.

Beste Jane,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze website.
We zien je graag snel terug.

tevreden klant 21-12-2023

Al meer dan 30 jaar shop ik bij Otto altijd tevreden met mijn aankoop nooit geen problemen gehad ook fijn dat ze zoveel merk kleding verkopen ook de de grotere maten ik zou iedereen aanraden te shoppen bij de Otto 😃wat ook fijn is dat de aankopen snel verzonden worden en dat je het op de mail kan volgen.
P Jansen

Beste P Jansen,

Bedankt voor je fijne review.
Goed om te horen dat je al zo lang bij OTTO shopt! We zien je graag snel terug.

Luuk Kamman 20-12-2023

Deze webshop is ideaal voor mij. Overzichtelijk, veel keuze, goede communicatie met de klant en een hele snelle levering. Laatst iets besteld en ik kreeg dezelfde dag nog een postnl link dat het de volgende dag bezorgd werd. Dat is toch wel echt een teken dat ze alles goed op orde hebben en dat ze waarde hechten aan klanten. Ik ben hartstikke blij met de goede service van dit bedrijf en ik zou iedereen deze webshop aanraden en ik zal hier zeker weten vaker bestellen!

Kortom: Een aanrader!
OTTO 21-12-2023

Hoi Luuk,

Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm.

Johanna 16-12-2023

Makkelijke site, voldoende betaalmogelijkheden, ruim assortiment, goede kwaliteit voor een goede prijs
OTTO 21-12-2023

Hoi Johanna,

Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug!

Laurine 03-12-2023

Overzichtelijk, handig aanmelden en mogelijkheden voor thuisbezorging of elders.
OTTO 04-12-2023

Hoi Laurine,

Leuk om deze reactie te lezen! Als je nog verbeter tips voor ons hebt, laat het weten!

Mieke 30-11-2023

Prima. Dit was de eerste keer dat ik Otto bezocht. Ik vond de site overzichtelijk en handig in gebruik.
OTTO 01-12-2023

Beste Mieke,

Ida 23-11-2023

Ondanks de bestelling van jaaaren geleden, toch prettig en direct kunnen bestellen met betaling achteraf. Je kunt het altijd retourneren en dat is een fijn idee !
OTTO 28-11-2023

Hoi Ida,

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen.

Anita 22-11-2023

Was verrast door de ruime keuze in het artikel wat ik zocht, maar daardoor wel kunnen slagen. Levertijd 2 tot 4 dagen volgens de website, dus dat moeten we nog even afwachten. Verder prima verzorgde website makkelijk en overzichtelijk.
OTTO 22-11-2023

Hallo,

We wensen je alvast veel plezier met je aankoop.

En nog een fijne dag verder.

Groeten,

Germaine van OTTO

MF 22-11-2023

De betalingsmogelijkheden is erg handig een mooie uitkomst.Service met goede regeling en oplossingen.Leuke winkel en keuzes mogelijkheden ideaal in te stellen.De app is erg handig zo blijf je altijd up to date.Levering gaat ook altijd goed en het word netjes geleverd.
OTTO 23-11-2023

Vriendelijke groeten,

rvdv 17-11-2023

De site van Otto is bijzonder prettig.
Het heen en weer gaan tussen shop en winkelmandje; het heen en weer gaan tussen de lijst van je artikel en de specificatie van een item; de vele keuzes tussen maten, merken e.d. Alles werkt soepel zonder onnodig naar boven of beneden scrollen op je scherm!
OTTO 23-11-2023

Hoi,

Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm.

Vriendelijke groeten,