Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

HANNAH 12-11-2023

Mooie basics, redelijke betaalbare prijzen en zeer ruime keus.
Retourneren geeft geen probleem.
OTTO 14-11-2023

Hoi Hannah,

Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen.

Vriendelijke groet,

Wendy van OTTO

Jacqueline 09-11-2023

Ik heb een schoenenkast gekocht hij is precies wat ik er van verwacht had.
Prachtige kast en makkelijk in elkaar te zetten.
De kast werd op tijd geleverd geweldige service van Otto en van goede kwaliteit ben zeer tevreden over het product.
Dit is zeker niet het laatste wat ik gekocht heb bij Otto.
OTTO 14-11-2023

Hoi Jacqueline,

Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug!

Vriendelijke groet,

Wendy van OTTO

Jeroen 07-11-2023

Het is makkelijk zoeken , ideaal als je grote maten zoekt ,deze maten kloppen dan ook, het is zo besteld en keuze genoeg om ergens zelf af te gaan halen.
OTTO 08-11-2023

Hallo Jeroen, hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Dat waarderen we enorm 😊

MF 07-11-2023

Otto levert netjes op tijd en goed verpakt.Goede services.Ik ben zeer tevreden met de keuzes die je kan maken.
OTTO 08-11-2023

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent, we zien je graag weer terug!

Mirjam 07-11-2023

Deze trui kocht ik afgelopen oktober in het groen. En hij zit zó lekker dat ik ook een zwarte en een marine heb gekocht. Ze zijn niet te dik dus perfect onder een trui met ronde- of v-hals
OTTO 08-11-2023

Hallo Mirjam, bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over je aankopen. We zien je graag weer terug 😊

Corry Broer 31-10-2023

Otto heeft geweldige fijne artikelen en staat voor iedere klant garant voor kwaliteit en met kwantiteit.

Frits 30-10-2023

Brede keuze, gunstige prijzen, gebruiksvriendelijke manier van bestellen. Kortom, een prima webshop!

l van der wal 29-10-2023

mooie online winkel. veel keuze. makkelijk alles te vinden. vele manieren om te betalen. en je hoeft zelf niet naar duitsland toen. bespaart veel benzine

Lucia 28-10-2023

Geen klagen, alles past meteen en zodoende al jaren Klant! Ben hier erg blij mee, bezorging ook Pervekt!

Sky 27-10-2023

Echt de moeite waard en perfecte pasvormen en mooie kwaliteit stof. Snelle levering

Roos 27-10-2023

Shop al jaren bij Otto, goede kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, prettige klantenservice en snelle levering.

Kitty 27-10-2023

Mooi aanbod artikelen van goede kwaliteit. Ik mis soms wel een goede maatbeschrijving van de kleding of een aanbeveling n.a.v. eerdere aankopen. Verzending zou ook sneller mogen. Ook leuke woonartikelen.

Paul 26-10-2023

Handige winkel en veel keus. Verzendkosten van 4,95 zijn wel jammer daar andere sites dit niet hebben. Door kortingsbonnen die je krijgt is dit echter snel rechtgetrokken.

Marina van den Noort 26-10-2023

Nou, de vorige keer, dat ik deze kussens bestelde, kreeg ik een hoop ellende!! De kussens kwamen en kwamen en kwamen NIET! Geen uitleg!
Veel later ineens tweemaal het overgemaakte bedrag teruggestort, zonder begeleidend bericht! Niet opgemerkt door mij! Zoveel bij- en afschrijvingen. Toen ineens geregistreerd als iemand met eens schuld! Hup incasso!
Mijn man, die hierop reageert met mail krijgt geen antwoord!! Dus wat denken jullie hoe ik over Otto denk?

René 25-10-2023

Het is makkelijk bestellen en afrekenen, ik zocht naar een kast in een kleur die niet te vinden was in de reguliere winkels maar hier dus wel!
Helemaal oké
Let wel: de kast heb ik nog niet ivm levertijd....

Abby 25-10-2023

Het is gemakkelijk, overzichtelijk en krijgt goede aanbiedingen. Als ik een artikel op Otto leuk vindt, dan check ik altijd of er elders goedkoper is, maar dan blijkt dat bij Otto altijd goedkoper is.
Als het artikel niet naar wens is, dan kan je het gemakkelijk in dezelfde verpakking retourneren.
Wanneer een gewenste artikel uitverkocht is, dan kan je gemakkelijk op de hoogte gehouden worden door op een button te klikken, wat nu het geval is (tevens kreeg ik nog een goede korting/sale aangeboden).
Kritische punt is, dat het soms verslavend werkt. 😜

Jos 24-10-2023

Kwaliteit trui is top en bespaart gelijk op gas nota, perfecte aankoop en staat mooi.

Floortje 20-10-2023

Ik ben al heel lang klant bij Otto en heb al veel aankopen gedaan, nog nooit ontevreden en als ik met vragen zit krijg ik beleefd en snel antwoord. Tijdje geleden kocht ik een bank en vroeg eerst een stofstaaltje aan. De bank is prachtig en ik ben 100% tevreden erover. Vandaag een radio voor de slaapkamer besteld.

jean 19-10-2023

goede keuze produkten redelijke levertje goede klantenservice
ik ben al jaren klant en hoop dat dus ook te blijven

Omaatje 4 18-10-2023

ben al heel lang klant en meestal tevreden. Communicatie over levering is goed, je krijgt regelmatig een code voor korting, zoals nu weer voor mijn verjaardag 12,50 korting. Allerbelangrijkste is dat de kleding van een goede kwaliteit is. Daarbij mogelijkheid om achteraf te betalen, vind ik belangrijk. Ik betaal wel altijd direct als ik besluit het artikel te houden. Kortom ik vind Otto een aanrader, en nadat mijn dochters eerst zeiden het is toch een bedrijf voor ouderen, bestellen ze nu regelmatig.

Debby 18-10-2023

De OTTO, daar is het fijn shoppen, het is overzichtelijk en heeft goede prijzen.
Bestelde producten vrij snel binnen.

Nancy 15-10-2023

Tot nu wat ik heb besteld zeer tevreden over.
Een heel mooi aanrechtblad met leisteen uitstraling extra dik.

ELLY 14-10-2023

ALTIJD HELE LEUKE KLEDING . GOEDE WEBSITE HEEL DUIDELIJK , ALTIJD OP TIJD BINNEN

Manfred 12-10-2023

alles fantastisch perfect en snel en proffesioneel.
iedere keer kom ik weer terug bij Otto.

Fassotte 12-10-2023

Veel keuze, makkelijk te bedienen, duidelijk en overzichtelijk. Voor alle soorten en maten mensen met ieder een eigen smaak.