Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Miep 19-02-2019

Hele fijne en duidelijke site! Groot aanbod van diverse merken. Fijn om gebruik te maken van diverse betalingsmogelijkheden waaronder achteraf

Samira 19-02-2019

Fijne shop. Er word snel gereageerd en problemen worden direct opgelost. Ik ben tevreden met otto!

Anne Martens 18-02-2019

Ik vind het assortiment van Otto verrassend veelzijdig en kwalitatief hoogstaand, bovendien onderscheidend van alle andere internetbedrjjven. Ook altijd verrassende en mooie aanbiedingen. Otto is al heel lang trouw aan zichzelf!

Martin 18-02-2019

Otto heeft een uitgebreid assortiment wat het winkelen vanuit huis makkelijk maakt, verleend een geweldige en snelle service en heeft een gebruiks vriendelijk bestel en retoursysteem

Suzan 18-02-2019

Leuke spullen om uit te kiezen.
Makkelijk bestellen en betalen achteraf. Echt een aanrader.

Hendrik 18-02-2019

Otto.nl heb ik gekozen omdat ik van al mijn kennissen hoorde dat dit de plek was waar ik moest wezen.
Mijn koperservaring bij Otto is echt helemaal geweldig, snel, duidelijk en klantvriendelijk.
De bestelling is netjes en secuur afgehandeld.
Ik ben 100 procent tevreden ! Dankjewel

Renee 18-02-2019

Fijne webshop, snel geregeld, mooie aanbiedingen en fijn betalingsmogelijkheden.

Lydia Hesseling 18-02-2019

Ik ben zo aangenaam verrast door mijn nieuwe aankoop, dat ik echt even iets positiefs wil uiten!
Het gaat deze keer om een meubelstuk en dat zou half april pas geleverd worden maar is op 14 febr. al gebracht. Daar was ik erg blij mee, en waar ik nog veel vrolijker van werd, is dat het een heel mooi stoeltje is!!! Prachtige kleur en hele mooie stof , mijn dag kan niet meer stuk!!!!! Ja tenslotte weet je van tevoren niét hoe zoiets uitpakt? Het is exact zoals het plaatje! Geweldig!

Bra nk9 18-02-2019

De website is vrij beperkt maar service is over het algemeen goed. Verbetering is nodig maar dat is met online bestellen altijd en bij elke site

Vin 17-02-2019

Een bestelling gedaan voor een afdekplaat voor mijn keramische kookplaat. Ik koos hierbij voor achteraf betalen zodat ik bij tevreden ontvangst het bedrag kon overmaken.

Na 4 weken wachten (indicatie was 10 dagen) zag ik mijn bestelling nog niet en ging ik er vanuit dat ik mijn bestelling niet goed had gedaan. Totdat kort daarop mijn product toch binnen kwam, gevolgd door een flinke boete aan betalingsachterstanden.

Ik doe veel bestellingen online, maar zo slecht en onbeschoft als Otto heb ik nooit meegemaakt.
Kortom: vermijdt Otto!

Ro 17-02-2019

Beste aanbod op artikel dat ik zocht.Zeer tevreden over de afwikkeling.zou ik zeker aanraden.

roy 17-02-2019

ik werd goed geholpen aan de telefoon door een medewerker hij gaf mij duidelijk informatie over mijn bestelling en de datum van het bezorgen.
mij bestelling werd ook snel bezorgd en ruim voor tijd bezorgd daar was ik hartstikke blij mee
mijn andere bestellingen werden ook snel behandeld en daar kwamen ook dezelfde ervaringen naar voren

denden 17-02-2019

De website is overzichtelijk en heeft leuke aanbiedingen. Het bestellen van artikelen is gemakkelijk.
De producten zijn mooi en worden mooi getoond op de foto's.

MARIANNE 17-02-2019

Otto levert een prima service, zij zorgen voor een snelle levering en je kunt achteraf betalen.

Yvonne Kentie 17-02-2019

Goede service, duidelijke artikelomschrijving, kwaliteit prijsverhoging is goed. Kortom ik ben een tevreden besteller!

Ineke 17-02-2019

Mijn Moeder bestelde hier al. Het feit dat de zaak nog steeds bestaat zecht genoeg.

Annie 17-02-2019

Makkelijk overzichtelijk en hele mooi mode en betaalbaar en je kunt weer netje retour doen en gaat altijd goed

Stefan 17-02-2019

Deze shop is overzichtelijk,duidelijk en eerlijk.

Een hele fijne shop om te shoppen.

Mvg
Stefan

demanmariska@gmail.com 17-02-2019

we waren op zoek naar nachthemden met knoopjes,
en alleen bij Otto zoveel keus

Miran 16-02-2019

Fijne website
Duidelijke fotos van de producten en vele maten .volop keuze voor alle stijlen
Voor elk wat wils
Super service en waar voor je geld

lewie 16-02-2019

Tot nu toe als correct ervaren! Daarom aanbevolen!
We hopen van de koop lang te genieten.

R 16-02-2019

Leuke kleding die je niet overal ziet. Goede service. Al een paar keer iets gekocht. Alleen jammer dat je soms wat langer moet wachten voor het in huis is.

Omavan4 16-02-2019

Otto is een klantvriendelijke overzichtelijke webwinkel. Ze leveren op tijd en houden je netjes op de hoogte als er iets niet voorradig is of later bezorgd zal worden. Wat kopen op afbetaling betreft gaan zij ook netjes om met wat wel en niet haalbaar is voor de klant. Dit zodat je goed nadenkt of een aankoop af te lossen is of niet. Prima webwinkel en zeker aan te raden voor wie een betrouwbare en klantvriendelijke webwinkel zoekt.

Jocoba 16-02-2019

Heel veel keuze, korte levertijden en een super gemakkelijke website. Binnen de diverse artikelen ook nog diverse kleurenmogelijkheden, kortom: teveel om op te noemen!

buhrs 16-02-2019

Telefonisch info was perfect deze dame hielp mij zo goed ik was onder de indruk van de service