Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M Gholibeigi 23-02-2019

diverse items with nice photos and variety of payment options. fast delivery.

joka de Bruijn. 23-02-2019

Zeer tevreden,goede prijzen,dameskleding altijd mooie stoffen,heb nog nooit iets terug gestuurd.
Otto is echt mijn vaste winkel geworden.

Henderik Hans 23-02-2019

Mooie spullen keurig verpakt en geleverd, erg tevreden
Ik kan het een ieder aanbevelen

Anne-Marie 23-02-2019

Deze keer heb ik een paar artikelen bij Otto besteld omdat ik de omschrijving zeer uitgebreid vind, de foto's heel duidelijk en in overvloed om het product aan alle kanten te kunnen bekijken en de prijzen van de producten zijn heel redelijk.

Petra 23-02-2019

De shop van Otto is uitgebreid, divers, en duidelijk. Je kan aan de foto's duidelijk het artikel bekijken. Service is perfect en bezorging gaat makkelijk en keurig wordt het geleverd aan de hand van tijden.

Lydia pauw 23-02-2019

Al meerdere malen iets besteld. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Met regelmaat leuke kortingen. Kortom aanbevolen.

Witteling 23-02-2019

Top vanuit je bed shoppen site is heel gebruiks vriendelijk producten van goede kwaliteit snelle levering niets om op aan te merken! Ben al jaaaaren lid van de Otto raad het iedereen aan.

Michelle 23-02-2019

Heel makkelijk te bestellen, zodra je een account hebt. Daarbij wijzigingen zijn zo verwerkt. Top service!

bliksum 23-02-2019

de service is uitstekend, leuke kleding, de prijzen zijn oke, en goede aanbiedingen zoals kortingen, otto is een aanrader!!!

Julia 23-02-2019

Otto is de beste onlinewinkel van allemaal, want Otto geeft je een kans om duurdere spullen in termijn te betalen.

Jetty 23-02-2019

Ik bind dat Otto altijd met mooie merken werkt en dat ze goede betaalbare kleding hebben. Altijd een actueel aanbod. Bestellen en retourneren gaat makkelijk

sjannie 22-02-2019

ik was op zoek naar een zwart nep leren jasje in een maatje meer en vond dat bij OTTO en daarom heb ik het besteld.

Iveta 22-02-2019

Leuke kleding en meubels voor een schappelijke prijs. Kwaliteit is soms minder maar je kan de bestelling makkelijk retourneren. Snelle levering. Goede klantenservice.

Maurice 22-02-2019

Fijne omgeving om in te "shoppen"
Goede prijzen en een makkelijk werkend bestelproces.

Anne 22-02-2019

Deze winkel zou zich diep moeten schamen, zo'n beetje het oudste postorder bedrijf dat hier op de markt opereert, presteert als een van de slechtste. Ik heb er op 5 februari een TV gekocht, toch een behoorlijke uitgave. De levertijd zou 2-4 werkdagen zijn. Het begon ermee dat ze geen creditcard betaling accepteren, maar wel achteraf betaling. Geen enkele waarschuwing over limieten enz. Dus, in de bevestigingsmail de boodschap dat ik binnen 24 uur zou horen hoeveel ik waar toch vooraf moest betalen. Exact 24 uur later dan eindelijke de mail. Ik betaalde binnen een uur via hun website, maar dat werd dus pas 2 dagen later verwerkt en pas weer een dag later per mail bevestigd. Ook werd de TV op vridag overdag klaargezet voor verzending, maar ging pas op maandag middag daar de deur uit. Uiteindelijk na heel veel gezeur en vele telefoontjes later had ik hem op 14 februari na 9 dagen later binnen. Ik heb dezelfde dag nog weer via hun eigen website de rest betaald. Toen bleek ik nog steeds geen factuur te krijgen, en na weer een keer bellen kwam de factuur weer 6 dagen later op 20 februari binnen.
Deze club heeft een serieus administratief probleem en sommige medewerkers kunnen misschien beter als putjesschepper aan het werk ofzo.

Karin 22-02-2019

Geweldige webshop, word ook altijd erg goed geholpen.
Alleen retouren van dure producten duren erg lang voordat ze gecrediteerd worden.
Ik ben nogal een twijfelaar dus ligt ook wel aan mij hoor

Terence 22-02-2019

De website is erg duidelijk. En prijs technisch voordeliger als andere websites. Ze hebben regelmatig leuke aanbiedingen en zal de website bij vrienden en familie aanraden.

Ralph 22-02-2019

Altijd makkelijk snel en goede service Ik ben zeer tevreden.
Ruime keuze in alles.

Miranda 22-02-2019

Otto kort maar krachtig , hij wilt hebben dat je leuk er uit ziet, zit lekker in je gevoel en probeert je niet teleur te stellen, ik heb dit ervaren daaromblijk ik bij OTTO 👍

Maggie 22-02-2019

Ruime keuze en veel artikelen. Sorteren op maten en artikelen heel makkelijk door gebruik maken van de filter.

moosje 22-02-2019

Alles is gemakkelijk te vinden. Eerdere bestellingen zijn eenvoudig met het bestelnummer terug te halen.

Moon 22-02-2019

Otto is een mooie webshop met een uitgebreid assortiment. De service is eel klantgericht en duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en levering.

Ingrid 22-02-2019

alles is makkelijk vindbaar, overzichtelijk, aantrekkelijke kortingen en de bestelling kan je zonder poespas doorvoeren. Ik ben erg tevreden over otto.nl

Jelsma 22-02-2019

Goede foto's vd artikelen. Snelle levering.
Gebruiksvriendelijke webwinkel.
Veel keus.

Henk R 22-02-2019

Op deze site kun je ook prima grote maten bestellen. De keus is groot en ook voor de grotere maten is er voldoende leuke kleding te vinden.