Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 238 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Jongeneelen 27-02-2019

Goede service, de artikelen zijn altijd goed verpakt en worden volgens de afgesproken voorwaarden en afspraken geleverd. Top Top

ann 27-02-2019

je vind bijna alles
erg uitgebreid
goede service vriendelijk altijd ook via messenger

katia martins barros 27-02-2019

Ik vind het leuk om otto in te kopen, vooral omdat ze de betalingen per maand vergemakkelijken. En de producten zijn van goede kwaliteit. En de online aanwezigheid is geweldig. Dank aan iedereen

Brian van de Camp 27-02-2019

Wij waren op zoek naar een retro koelkast, en via Google konden we direct zien dat er bij Otto sales aanwezig waren. Hierdoor waren we meteen bij de juiste site, en konden vervolgens op zoek naar onze koelkast. Ook het vergelijken van de verschillende kleuren was zeer overzichtelijk.

Gabrielle 27-02-2019

Alles toppp... ik heb geen aanmerkingen ... vind t een geweldige winkel ...wat je besteld is duidelijk met de reviews ...

Anita 26-02-2019

Ik bestel heel vaak spulletjes bij otto. Ben tevreden over de snelheid van bezorging. Vriendelijke mensen bij de klantenservice. Die graag je willen helpen.

Roland 26-02-2019

Otto was recommended to me by a colleague of mine. I started searching on the web and easily found what I was looking for. It took me 2-3min to place my order. Very easy to follow the steps and to place your order. Great place to shop.

Ria 26-02-2019

Makkelijk om te bestellen en mooie kwaliteit en veel keuze voor jong en oud !

Mw.van der Vinne 26-02-2019

Overzichtelijk en alle merken omtrent kleding is hierop te vinden.
Klantvriendelijk.Snelle service.

Lianne 26-02-2019

Levertijd en service is super! Naast het ruime aanbod van kleding ook nog veel andere artikelen te koop. Ik was bv. verrast dat er ook nog zoveel mooi servies te koop is en voor een leuke prijs.

J 26-02-2019

Een 7 omdat er voldoende keuze is, wel sommige nogal oubollige modellen. Maar het is me gelukt om 2 leuke jurkjes te bestellen.

Maria 26-02-2019

Otto bevalt goed veel bekende merken duidelijke website en je bestelling wordt snel geleverd en leuke aktie's met met korting of kado Kaart. Ben zeer tevreden met otto

Conny 26-02-2019

Goede webwinkel, de kleding komt vaak overeen met de foto's.
Snelle levering, ben zeer tevreden!

jeroen molenschot 26-02-2019

geweldig om zo te zien en soepel gehouden met achteraf betaling, de meeste webwinkel doen dat niet, daarom ben ik tevreden

cillekens 26-02-2019

De presentatie is overzichtelijk en helder. Je kunt snel vinden wat je zoekt. Afhandeling snel en betrouwbaar. Prima site en een ruim aanbod

Kio 26-02-2019

Ruime keus, zowel moderne als klassieke meubelen en alles wat daar tussenin zit. Goede prijs/kwaliteit.

Els 26-02-2019

Ik ben voornamelijk blij met Otto omdat zij een grote keuze hebben in dames broeken in lange maten. En de kwaliteit is prima

sonja 25-02-2019

nou wat mijn al gelijk opviel was de professionele spullen die jullie hebben en ik was er niet zo lang ook meee bezig en ik wilde een camera hebben en ja hoor daar stond mijn camera en nog leuk ook vlak vooor een feestje die ik ga geven mijn dag kan niet meer stuk en ook nog eens in maandelijkse termijnen proficiat

Cees 25-02-2019

Makkelijke betalingen, is goed voor het vertrouwen, ook zeer overzichtelijke website. Alleen niet mogelijk te bestellen zonder een wachtwoord in te vullen, dat is een nadeel, ik had de koop bijna geannuleerd!!!

Droogkap?? 25-02-2019

Het lijkt mij een goed product voor een redelijke prijs. Mijn droogkap is stuk en daarom lijkt me deze erg handig.

maiol 25-02-2019

Goede en grote keus, prima kwaliteit, meteen een zicht op combinatiemogelijkheden, meestal snelle levering, retourneren geeft geen problemen, telefonisch contact verloopt plezierig/vriendelijk, diverse betalingsmogelijkheden, afleveringskeuzes.

J.benamari 25-02-2019

Het zoeken naar artikelen gaat heel makkelijk overzicht en bestellen gaat ook snel een heerlijk site om te winkelen

Monica 25-02-2019

Snelle makkelijke levering . Leuke moderne artikelen. Vriendelijk personeel

Gerdien Getrouw 25-02-2019

Het is fijn dat er een ruime keuze is. Ook mag je later betalen,vind ik heel prettig.
De site is helaas traag.

Jan85 25-02-2019

Mooie duidelijke website,prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, veelzijdige keuzemogelijkheden.