Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Cindy 07-02-2019

De kwaliteit vd producten is zeer goed en daar betaal ik graag iets meer voor. Duidelijke artikelomschrijving vwb de ruglengte, belangrijk voor mij als je wat kleiner bent. En Otto heeft lengte maten en korte maten in het assortiment. Daar ontbreekt het vaak aan bij de andere webwinkels. Goede foto’s en veel foto’s per product, pluspunt. Van mij krijgt Otto een 10 als er de volgende werkdag geleverd kan worden (als je bijv voor 21:00 uur besteld).

Marian 07-02-2019

Makkelijk goede bezorging wat wil je nog meer. Ik houd niet zo van de ene winkel in de andere uit .ik kan altijd wel iets vinden in mijn smaak en niet goed kan altijd weer retour

Vera Prins 07-02-2019

Duidelijke site, snelle levering en ook in geval van terugsturen vriendelijke behandeling aan telefoon en snel geld terug

Nadia 07-02-2019

Wat een top site! Snelle levering en achteraf betalen is zelfs mogelijk. Aanrader!!!

Sil 07-02-2019

Online winkelen bij Otto ervaar ik als prettig. Artikelen worden geleverd op het beloofde moment en de klantenservice is uitstekend. De artikelen zelf voldoen aan of overtreffen meestal mijn verwachtingen. Ook niet onbelangrijk!
Het assortiment is uitgebreid. Qua kleding/schoenen misschien iets minder. Maar voor meubels en andere producten vind ik bij Otto vaak waar ik naar zoek.

Kazuya 06-02-2019

Ik vind otto een goed bedrijf, koop er al zeker 20 jaar spullen, en ben bij Otto vooral altijd erg tevreden over de kwaliteit, kleding blijft lang mooi en kloppen over het algemeen goed bij de maat, ze hebben ook een ruime keuze in badkamersanitair, ik koop er nu na 10 jaar mijn 2de hoekdouche instap, en wat makkelijk is , dat je zo in etappes je hele badkamer kunt aanpassen, met artikelen die een tijd lang terug te vinden zijn in het assortiment.
Ik vindt het prettig kopen bij Otto, ben zeer tevreden.

Marc Tjakkes 06-02-2019

Too klasse service, doen nooit moeilijk en klantenservice super en snel aan de telefoon..
Een verademing vergeleken met de andere bestel bedrijven. Heeeerlijk, je voelt je echt klant.
Voor mij online bestelen? Otto en voor de rest... Bij niemand, ik meen het.

Gr,

Ruud 06-02-2019

Praktisch en snel als het op stap gaan in de stad lastig is of dat je juist daar niet vindt wat je zoekt.

Nienke 06-02-2019

Makkelijk werkende site, leuke producten & ruime keuze. Hopen dat de verzendtijd en producten net zo top zijn als het lijkt!

Esther 06-02-2019

Goede duidelijke site, artikelen zijn makkelijk te vinden. De service van Otto is goed. Artikelen worden op tijd geleverd en eventuele retouren worden snel verwerkt. Klantenservice reageert adequaat. Erg tevreden.

Margaretha 06-02-2019

Duidelijk, veel keuze, ze herinneren je eraan als je nog een tegoedbon hebt. De kan je makkelijk inwisselen

Marij 06-02-2019

Lekker makkelijk en overzichtig .Prima assortement en goede service.Bezorgtijd is oke.

K. Plesman 06-02-2019

In dese shop heb je altijd de laagste prijs! De site is mooi en overzichtelijk. Verzending is ook erg snel!

Rianne 06-02-2019

Duidelijke omschrijving. Verzendtijd klopt netjes.
Retouren is heel simpel en makkelijk.

Doly 06-02-2019

Top snel service en mooi spullen .heel veel kuze .echt van alles mooi prijs.

enibas 06-02-2019

Er is veel aanbod en de site is duidelijk en makkelijk in gebruik.
De keuze wordt makkelijk gemaakt doordat je allerlei filters kunt aanvinken.

MA 06-02-2019

Duidelijk en prettig overzichtelijk. Maten kunnen goed aangegeven worden zodat je alleen in jouw maat zoekt.
Prijs kwaliteit verhouding is in orde,

Francis 06-02-2019

ik ben heel blij met alles wat ik heb bestel . Sneller servies. Uitstekend kwualitijd. .de medewerks zijn heel aarding.

Mery 06-02-2019

Otto heeft een prettige en duidelijke webshop. Er is zeker sprake van voldoende aanbod. Kortom een tevreden klant

M Sonnenschein 06-02-2019

Fijne site. Makkelijk te bestellen. Achteraf betalen ook fijn. En gratis retour telt ook mee

Ger 06-02-2019

Prima shop! Makkelijk zoeken op maat en kleur. Levertijden uitstekend. Retourneren gemakkelijk.

Cora 06-02-2019

Hele mooi collectie, ook voor dames ,met maatje meer. De Herenlijn is ook erg mooi, En de babycollectie is zeer uitgebreid. De Website is heel duidelijk,en alles werkt goed, zoals het hoort. Kortom een hele fijne winkel !

Amaia 06-02-2019

Ik heb wel vaker Otto producten besteld, en ze zijn altijd goed geweest, wat kwaliteit betreft.
Kortom, ik ben nooit teleurgesteld geweest. Daarom kan ik er op rekenen dat mijn volgende bestelde kast kwalitatief in orde zal zijn.
Ik beveel Otto producten.

Carolina 06-02-2019

Als consument word je volledig op de hoogte gehouden van alle aanbiedingen. De bestellingen lopen altijd op tijd. De medewerkers geven aan de telefoon de gevraagde informatie en zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom ik bestel graag online mijn artikelen bij Otto

Wilma 06-02-2019

Ik heb gekozen omdat je achteraf mag betalen,en zij vaak goedkoper zijn.Snelle levering.