Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Malou 28-05-2019

Ik kwam op de Otto website terecht via Google. Zeer prettige website en precies de jurken waar ik naar op zoek was voor mijn vakantie! Ik zou deze site dan ook aan iedereen aanbevelen.

Berdien 27-05-2019

Veel keuze en erg klant vriendelijk veel keuze voor heel het gezin de tijd van levering is perfect Het is ook prettig dat je het artikel ook achteraf kan betalen.

Super 27-05-2019

Super gemakkelijke bestel mogelijkheden.
Overzichtelijk en ruim assortiment

Appie 27-05-2019

De site is super makkelijk. Alles makkelijk te vinden per categorie.
Mooie en degelijke spullen.
Ben al jaren een tevreden klant.

jeff 27-05-2019

Goedkoopste die ik kon vinden en super kwalliteit! helemaal top!!! Ook heel fijn om 5 euro korting te krijgen bij je eerste bestelling! top!

Thojd 27-05-2019

App werkt goed op dr mobiel en wat is er een ongelooflijk brede keuze.ik zocht een boxspring bedbank.

Sabrina 27-05-2019

Ik vind het dat jullie het goed doen, soms is het wel jammer dat bepaalde kleding 3 of meer weken later moeten wachten

Henkjan 27-05-2019

Goede producten voor een scherpe prijs.En alles wordt snel en accuraat geleverd.

M. Vijzelman 27-05-2019

gebruiksvriendelijk, zeer duidelijk! Bestellingen worden keurig geleverd. Ruilen wordt niet moeilijk over gedaan. Ik vind heel soms de prijs-kwaliteit verhouding tegenvallen. Snap ook niet waarom je voor een maatje groter veel meer moet betalen, het gaat soms om een paar centimeter stof meer.
Overall ben ik tevreden over Otto! Ruime keus aan badpakken.

Evelijn 27-05-2019

fijn om zo relaxt te kunnen shoppen veel keus, makkelijk en duidelijk de bestelling moet ik nog ontvangen maar zal ook vast goed gaan en natuurlijk super fijn dat je in termijnen kan betalen!

Ditta de Roo 27-05-2019

Makkelijke site en divers aanbod voor een goede prijs! Ik winkel zelden online maar dit is me goed bevallen!

gk 27-05-2019

bij kortingscoupon otto zie je kortingen en beloftes over gratis verzending in mei.

NIET DUS.

mensen blij maken met een dode mus.

bel ik op, omdat ik misschien wat fout doe.
nee, ik voldoe niet aan de voorwaarden.
dan moeten ze hetgeen ze willen verkopen, niet achter dat vakje plaatsen.

dan zie ik de vraag: "zou je deze winkel aanbevelen??"
ik heb alleen de keuze: "ja, ik zou deze winkel aanbevelen".
waarom alleen ja keuze, IK MIS DUIDELIJK DE NEE, NEE, NEEEEEEEEEN OPTIE

Sjun 27-05-2019

Ik heb al een Lascana zwempak en ben daar zo tevreden mee dat ik hetzelfde in een andere kleur nog eens besteld heb. De afhandeling is bij Otto altijd correct, ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Bezorging, betalingen en eventuele retouren, altijd goed geregeld.

wilma 27-05-2019

otto is en blijft een super winkel altijd goede kwaliteit produkten kleding noem maar op en heel handig en vriendelijk wanneer je het ff niet heb je een betalings regeling kan treffen vlotte levering en goede service top ben zeer tevreden en raad iedereen otto aan

Angèle 27-05-2019

Otto heeft een hele fijn webshop waar het heel fijn winkelen is. Heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Heb al eerder iets besteld en dat is vlot verlopen. Het kiezen van de betaling vind ik ook een belangrijk punt.

Mirjam 26-05-2019

Hele duidelijke site. Fijne filtering mogelijk. Achteraf betalen vind ik ook een zeer fijne mogelijkheid.

Stefanie 26-05-2019

Super fijne shop en klantvriendelijk. En mijn bank was kapot en hebben gelijk opgelost

René Sluijter 26-05-2019

De site is duidelijk en overzichtelijk. Ook het gebruikersgemak is zeer positief.

Nelly 26-05-2019

Leuke jas voor een betaalbare prijs. Heb diverse sites doorlopen en bij Otto zag ik de mooiste.

Kelly 26-05-2019

Bij Otto bestel ik al heel lang.
Heeft goede producten/kleding en goede kwaliteit.
Soms Duurd de bestelling iets langer maar dat gebeurd een enkele keer.
Verder alles is goed en shop er graag online.

Herman 26-05-2019

Goede winkel!
Ik vind het niet fijn dat ik gelijk een account moet aanmaken als ik maar 1x wat wil bestellen.
Ook vind ik het vervelend dat ik niet kan kiezen om het pakket ergens anders te bezorgen dan bij mij thuis.
Voor de rest is het een goede site en heb ik bijna aan te merken

Roos 26-05-2019

Wat een geweldig overzichtelijke site bij Otto, en zo makkelijk achteraf betalen.. veel keus en goedkoop!

Mieke de Vet 26-05-2019

Het was jaren geleden dat ik iets bij OTTO gekocht had maar toen ik die super aanbieding van Silvio Tossi tassen zag was ik helemaal verkocht en heb er twee uitgekozen en thuis laten bezorgen. Het bestellen en de levering, het gaat allemaal super vlot en je wordt heel goed op de hoogte gehouden, ook de mogelijkheid van achteraf betalen vind ik een heel fijn!
Jammer genoeg waren de tassen groter dan verwacht dus heb ik ze terug gestuurd wat ook heel eenvoudig was. De tassen waren prachtig dus heb ik twee nieuwe besteld, nu kleiner van afmeting, ze zullen vast prachtig zijn!! Ik ben heel erg te spreken over de manier waarop OTTO met zijn klanten omgaat !

Els 26-05-2019

Duidelijke site met betaalbare mode voor zowel cashual als gelegenheid. Leuk om een lekker doorheen te scrollen voor van alles en nog wat. Mooie artikelen

Nicole 26-05-2019

Goed, want ook korte damesmaten met ruime keuze. In winkels is het vaak onmogelijk om iets passends te vinden