Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Angela 26-05-2019

Al lang op zoek naar een kruidencarrousel. Vond hem bij Otto. Snelle levering en €5 welkomskorting!

Diny follmann 26-05-2019

Ik winkel graag bij Otto
Het is zeer goede kwaliteit
Goede prijs voor dat wat het is

Raquela a 26-05-2019

Ik vindt deze site van otto goed en makkelijk te gebruiken. Vindt dat alles ook duidelijk is op de site

Mevr.J den Boer 26-05-2019

Fantastisch site leuk om zo te winkelen je heb zoveel keus uit heel veel merken

Bea 26-05-2019

Makkelijk te bestellen en overzichtelijk. En de keuze is natuurlijk zeer ruim en helemaal toppie!

Ans 26-05-2019

website duidelijk, alles snel vinden. Mooie artikelen, veel keus in kleuren. Materialen duidelijk vermeld. Prijs redelijk met leuke sale. In het algemeen, bij alle bedrijven, jammer dat er tegenwoordig zoveel polyester wordt gebruikt. Zeker voor kleding niet prettig. Vooral in de zomer is het net of je een plastic zak aan hebt. De huid kan niet goed meer ademen. De polyester vezels komen via de wasmachine in de oceaan. Dus nog meer plastic soep die door de dieren wordt gegeten.

Joke 26-05-2019

Een vriendelijke shop, goede verzorging en alles voldoet aan de eisen die je stekt

Liesiejj 26-05-2019

Goede handige webshop met alle benodigdheden die je zoekt onder 1 dak. Goede service. Bestelling wordt gebracht op afspraak en wordt hier netjes over geïnformeerd.

Ümit 26-05-2019

Heel Leuk Boodschapen doen
Ik heb hier veel dingen gevonden en gekocht.
Dank je wel otto 🙏🏻

Carla 26-05-2019

Altijd op tijd geleverd. Netjes verpakt. Makkelijk te retourneren. Goede kwaliteit.

Vertrouwd winkelen! 26-05-2019

Uitgebreide keuze, makkelijke betalingsmogelijkheden, nl na levering betalen.
Meestal korte leveringstermijn.

Erik 26-05-2019

Mooie webshop; fijn gepresenteerd.
Soms zie je artikelen voor een bepaalde prijs staan, maar na selectie van het artikel zie je dat het tientallen euro's meer kost dan op de link.
Daarnaast staan artikelen gefotografeerd met accessoires die niet makkelijk apart mee te bestellen zijn. Dat is jammer, want ik had graag een van de weergegeven kastelementen toegevoegd aan mijn bestelling.

Yvonne 26-05-2019

Makkelijke mooie site en producten van goede kwaliteit. Fijn dan je achteraf kunt betalen.

Umut 26-05-2019

Online heel simpel geregeld binnen enkele minuten bestelling geplaatst zonder problemen

T.J Holdinga Opperman 26-05-2019

De Shop is makkelijk begrijpen.De kwaliteit van artikelen en materiaal is geweldig .

Toos Schuurman 26-05-2019

Mijn badmode koop ik altijd bij Otto. De maten en kleuren komen bijna altijd overeen met de foto en ik lees altijd de reviews van anderen. Daarom schrijf ik nu deze review!

Tanja 26-05-2019

Ik winkel al jaren bij Otto, klachten worden serieus genomen (een haperende website) de kleding is van goede kwaliteit en de producten worden netjes op tijd geleverd.

Lana 26-05-2019

Makkelijk in gebruik, duidelijk en overzichtelijk. Prijs mooi in verhouding. Zeker een aanrader.

YOTTO 26-05-2019

Zeer goede webshop. Met degelijke prijzen en erg overzichtelijk en snel te bestellen. Zeer tevreden👍👍

Hilda 26-05-2019

Super leuke kleding, net even anders.
Makkelijk vanuit huis shoppen. Snelle levering.

Ahmad 26-05-2019

Van de beste locaties op het gebied van kwaliteit, betaalgemak en levering heel goed

Ooms 26-05-2019

Leuke winkel met mooie en goede kleding.
Niet duur voor ieder wat wils.
Koop regelmatig,nooit geen spijt

chino 26-05-2019

snelle service,ik krijg gelijk reacties op mijn vragen ,en website is makelijk en duidelijk .

Reza Hemmatzadeh 25-05-2019

Ik vind de artekels leuk .Ik ben sinds lang geleden klant van deze winkel en ben ik tevreden.

Anja Raas 25-05-2019

Goede overzichtelijke site, vriendelijke klantenservice, veel zaken online regelen en bij vragen word je vriendelijk te woord gestaan.