Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Otto 24-05-2019

Otto en zijn medewerkers zij klantvriendelijk behulpzaam,en otto bied je veel mogelijkheden aan

Gerrie 24-05-2019

Prima producten, groot aanbod in artikelen, plezierige afhandeling van retour en een snelle nieuwe levering. Kortom prima bedrijf.

j.Maslic 24-05-2019

makkelijk te bestelen, komt op tijd en kan verspreid betaald worden top! kan je zeker zijn van kwaltijd

M. Romijn 24-05-2019

Fijn om thuis te passen. Snelle levertijd. Prachtige kwaliteit. Goeie prijs.

Fatima karrichi 24-05-2019

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en ik kan op mijn gemak betalen per maand .servus is ook goed met roeterniring

An 24-05-2019

Leuk om te shoppen met een kortingscode.
Snel gevonden waar ik op zoek naar was.

Marion P. 24-05-2019

Ruime keuze, goede kwaliteit, mode die net dat tikkie extra geeft aan je look en goede overzichtelijke webshop.
Ik winkel graag bij Otto.

Amira 24-05-2019

Leuk winkel hebben alles wat jij wilt van woonkamer slaapkamer huishoudelijke en apparatuur naar jou wens super leuk vertrouwelijk winkel ben wel troost op otto

Jessica 23-05-2019

Mooie shop! Filters zijn goed toe te passen. Heel overzichtelijk. Makkelijk te doorzoeken.

Simon 23-05-2019

Bij Otto online kopen is ideaal en snel en goedkoper ga bij mijn kennissen aanbevelen

Schipper 23-05-2019

snelle service en prachtige kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. Ik ben er blij mee.

Emmy 23-05-2019

Zeer nette en duidelijke webside. Ik kan makkelijk bestellen en ook weer makkelijk retourneren.

Abigail 23-05-2019

Super service, en erg snel. Zeer klantvriendelijk ik heb met plezier geshopt.

Sandra 23-05-2019

Ik bestel al heel lang en met regelmaat bij Otto. Altijd tevreden over de producten. Genoeg keuze en ook kleine maten. Wat Otto kan verbeteren is het verzenden en retourneren gratis maken en indien er verschillende levertijden zijn, dan graag de optie of je alles in 1 keer wil ontvangen of alles zsm met het risico meerdere pakketten af te moeten halen/ te ontvangen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed!

Sema 23-05-2019

Ik vind het altijd prettig om lekker rond te snuffelen op de site. Er is voor ieder budget wel iets te vinden. Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Zelf vind ik jammer met de kortingcodes van bijv acties.nl dat er geen algemene korting is (beetje onduidelijk en via linken etc). Ik koop regelmatig bij Otto vooral grote meubels al jaren

Harms 23-05-2019

Super service. Afhandeling van retouren of afzeggen is goed geregeld. Ben zeer tevreden.

Dolores 23-05-2019

Otto gekozen omdat de levering heel snel gaat, en betaling achteraf kan plaatsvinden. Zo heb je geen gedoe met creditcards of terugstortingen als je iets terugstuurt. Daarnaast was het de enige onlineshop waar ik voor mijn man T-shirts kon kopen in 3XL of 4XL.
Het enige verbeterpuntje: maak de verzending gratis vanaf een bepaald bedrag aan aankopen.

Eliza 23-05-2019

Fijn online kopen, mooie spullen
Altijd op tijd ,en klantvriendelijk en klant gericht

Henk Haarlem 23-05-2019

Ik heb al diverse keren kleding bij Otto gekocht en ben nog nooit teleurgesteld. Ook heb ik wel eens iets geretourneerd i.v.m. een door mij zelf verkeerd opgegeven maat maar ook dat is prima afgewikkeld. De enige opmerking die ik wil plaatsen is dat er bijv. bij poloshirts in het totaaloverzicht niet al direct wordt aangegeven of het regular of slim fit is. Pas na het aanklikken van het artikel zie je dat bij de omschrijving. Voor de rest een top onlinewinkel.

Susan 23-05-2019

Ruim in keuze. Betaalbaar. Fijn dat je achteraf kan betalen. Voor ieder wat wils.

H.Westerveld 23-05-2019

Heeft kwaliteit spullen.Alleen de levering duurt lang.Deze zag ik graag korter.

Julia 23-05-2019

Bij Otto slaag ik meteen, prima opties voor de maatkeuze. Het artikel spreekt tot de verbeelding bij de foto weergave en de gebruiksvriendelijkheid is perfect, simpel en eenvoudig te volgen! Het proberen waard!

sjanie 23-05-2019

Erg prettig om via Otto.nl te bestellen. Makkelijke website, duidelijke foto's. Goede service. Het is fijn dat je 14 dagen de tijd hebt om te retourneren. Ben zeer tevreden. Meestal is de pasvorm ook goed.

Joep 23-05-2019

Helemaal Top! Ik shop niet graag online maar deze gasten hebben me zeker nooit te min gedaan! Alles word netjes optijd geleverd en de service is uitstekend. Ik ben zeer tevreden :)

Amoyan 22-05-2019

Ik ben sinds 2008 ben klant bij OTTO ik heb zo veel bestellingen ingediend en altijd blij ben met de service en ook producten van Otto.
Mvg.