Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jo 20-05-2019

Makkelijk zoeken op merk of gericht op kledingstuk, daarbij is al snel duidelijk wat wel en niet kan mbv alle opties. Duidelijke fotos. Heel fijn dat de badkleding naast de gewone maat ook een cupmaat heeft.

Paula 20-05-2019

Gemakkelijk menu om te kiezen .Genoeg keuze mogelijkheden, ik ben heel tevreden over de manier van vinden en bestellen van mijn keuze

Trebor 20-05-2019

Ik was op zoek naar een goedkope tv en ben via google terecht gekomen op de Otto website. De website is zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een tv besteld, ben erg benieuwd.

fa 20-05-2019

Omdat Otto is vertrouwbaar en ook mooie duurzaam kwaliteit. en ook hoeft je niet meteen betalen voor groot meteriaal.. je wilt toch eerste na ontvangt goednorde bestellen en dan betaling. toch geweldig. ik ben.echt grootste fan van Otto. waarom heb ik niet eerder jaren geleden ondtekt.. Pas deze jaar ontdekt.

Joy 20-05-2019

Fijne website met mooie kleding, vooral de strandmode. Jammer dat er verzendkosten worden gerekend. De bestelling komt vaak op verschillende dagen, wat ik niet ideaal vind. Toch weerhoudt het mij niet om niet te bestellen.

Sam 20-05-2019

Ik doe al jaren shoppen bij Otto. Ben altijd tevreden geweest. Ze zijn heel klant vriendelijk je wordt altijd goed geholpen. Allen enige nadeel vind ik toch vaak de levering tijd daar moeten jullie flink aan werken!

E. Muller 20-05-2019

Ik vind deze shop heerlijk om in te winkelen, ze hebben ruime keus, ze zijn eerlijk wat betreft leverings tijden. Ik kan hier veel zaken vinden in mijn maat (groot) ook goede bhs en ondergoed. De retour mogelijkheden zijn goed en ook de manier waarop het pakket verpakt is houd rekening met eventuele retouren, je hoeft niet eens plakband te hebben. Ik heb ook meubels gekocht en die worden netjes afgeleverd echt pruma en een goede prijs Qualiteit verhouding. Wat wil een mens nog meer?

J. De Ronde 20-05-2019

Altijd netjes verpakt. Kwaliteit uitstekend en retouren ook geen probleem! Voor mij als gehandicapte een uitkomst!

Anne 20-05-2019

Otto is lekker op je gemak thuis shoppen met heel veel keus voor bijna alles wat je nodig kan hebben!

Danne 19-05-2019

Leuke producten daarom Otto gekozen.
Alleen jammer van de verzendkosten. Heb iets besteld van 100 euro.

Bert van Opstal 19-05-2019

Prima webshop, logisch ingedeeld wat het vinden van artikelen eenvoudig maakt.

Corrie 19-05-2019

Goede website, veel producten, veel variatie en mooie kwaliteit en prijs,snelle levering

Jan K 19-05-2019

Ik heb bij toeval uw winkel ontdekt omdat ik een Shirt van het merk Hajo zoek. De keuze is heel ruim en ik heb er een besteld. Prettig is dat je niet vooruit hoef te betalen en dat als het shirt je niet bevalt het gratis kunt terugsturen.

Marijke 19-05-2019

Ik ben erg tevreden. Ik vind het ook erg handig dat je in gemakkelijke termijnen mag betalen, daarom een 10

Chantal ronk 19-05-2019

Overzichtelijk en een ruim aanbod. snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant

Marsha 19-05-2019

Fijne website om te shoppen. Met de zoekfunctie vind je alles wat je nodig hebt. Enige is dat bij de bikini's geen omschrijving staat van hoe de sluiting is en je ook niet gemakkelijk onder beachwear verschil kan maken tussen bikini's, badpakken oid. Lukt wel weer met de zoekfunctie, dus uiteindelijk alles gemakkelijk gevonden.
Ook fijn dat je achteraf kan betalen.

J. van der Keur 19-05-2019

snel het artikel gevonden wat ik wilde . Eerder redelijk goed ervaring. Toen eigenlijk te laat , hoop dat de bestelling nu wel op tijd komt . Is een kado.

Jolanda 19-05-2019

Leuke kleding van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Goede levering en prima service.

Wil 19-05-2019

Als eerst super eindelijk mijn laasje gevonden ... en nu bestellen via de telefoon account aangemaakt ging goed voor een leek wat internet e.d. betreft .... in winkelmandje op naar betalen ... heb een volle week werk dus lekker laten bezorgen bij onze gezellige Plus ... mooi niet tenminste de eerste keer niet ... en nu weet nu al dat ik niet thuis ben maar er staat nergens wat ze dan doen ... oke dan maar niet bedtellen ... maar na een wat lokte de laarsjes toch wel .... leuk voor onder een rok .... dus maar weer besteld en maar kruisje slaan dat de bezorger een druke dag heeft en heeeeel laat mijn laarsjes komt brengen ik wacht af hoe het afloopt hoort u nog .... Wil

Haidi 19-05-2019

Winkel heeft alles en snelle levering. Als er problemen zijn zoeken ze altijd naar een oplossing

Geer 18-05-2019

Super fijn om online te shoppen bij Otto,omdat het overzichtelijk is.
Keuze uit veel kleuren ,materialen en mooie kleding.

Sandra 18-05-2019

Mooie snelle site. Juiste layout. Alles snel te vinden. Juiste prijs gevonden. Helemaal Top!!

Demming 18-05-2019

Ik ben altijd zeer tevreden over de artikelen is mij altijd prima bevallen ook de kwaliteit en houdbaarheid van de produkten het wordt ook altijd zonder problemen netjes bezorgd ik koop geregeld op deze shop als ik wat nodig heb en de prijs is dan ook prima .

Wilberg 18-05-2019

Ik vind de winkel overzichtelijk en de site werkt uitstekend.
Een prima alternatief voor iemand die niet van winkelen houd.

Irma 18-05-2019

Groot aanbod en snelle leveringen. Goede kwaliteit en past het niet of bevalt het niet, wordt het weer bij je thuis opgehaald. Retouren en eventuele problemen worden snel en adequaat opgelost.