Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 18-05-2019

De site vind ik top, de kwaliteit van de kleding ook. Zelfs mijn trouwjurk heb ik destijds bij Otto besteld!!

SVG 18-05-2019

Ik koop al jaren bij Otto en ben zeer tevreden. Erg makkelijk dat je in termijnen kunt betalen.
Goede service en als het product niet voldoet, makkelijk te retourneren zonder problemen. Echt een top bedrijf!

Anne 18-05-2019

Ik koop graag bij Otto, de website is duidelijk en vindt snel de artikelen die je aangeeft! Ook is de levering heel vlot!

Roelof Blomsma 18-05-2019

Doen wat ze zeggen goede kwaliteit nette bezorging heb tot op heden nog nooit wat terug gestuurd

T.Bouman 18-05-2019

Uitstekende overzichtelijke website, goed ingedeeld, snel navigeren, en snelle bestelling afwikkeling. Duidelijke informatie over de bestelling en aflevering

Jolanda 18-05-2019

Otto heeft een ruime keuze aan kleding in diverse prijscategorien. De site is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Francisca 18-05-2019

Een fijne overzichtelijke shop
Waar je ook revieuws kunt lezen om je keuze te vergemakelijken

Rem77 18-05-2019

Webshop Otto heeft veel keus in kleding voor mannen als vrouwen, maar ook voor kinderen. Er zijn regelmatig leuke aanbiedingen. Daarnaast is de website erg gebruiksvriendelijk.
Levering is snel en netjes. Producten retour sturen is geen probleem en wordt netjes en correct afgehandeld.
Kortom, hele fijne winkel om vanaf de bank te shoppen!

Marrie de vreeze 17-05-2019

Ik heb Otto gekozen omdat het erg fijn is om heerlijk te winkelen zonder daarvoor de deur uit tegaan.
Goede service,en verschillende betaal ,en bezorgings methode .

Mandy 17-05-2019

Overzichtelijke site. Gebruiksvriendelijkheid niveau ligt hoog en snelle aanmelding mogelijk als nieuwe klant.

Cynthia 17-05-2019

Groot assortiment en vaak leuke kortingscodes.Gemakkelijke site en makkelijk bestelproces.

Charles 17-05-2019

Overzichtelijk en veel keus. Altijd goede kwaliteit. Snelle levering. Al jaren makkelijk winkelen vanaf de bank

christina 17-05-2019

Super snel besteld en geleverd. Top
En op vergelijk de goedkoopste winkel.
Kan kiezen wanneer het bezorgd wordt super ideaal.

najat 17-05-2019

ik ben zeer te vrede met mijn aankoop bij Otto alles wat ik bij Otto bestel is zeer goed

Lydia 17-05-2019

Goede service en levering. Kwaitatief goede kleding voor een leuke prijs. Bestel graag bij jullie (:

Linda 17-05-2019

Vind het altijd fijn/ handig om hier te shoppen
Alles is duidelijk en overzichtelijk

Rob 17-05-2019

Ik kreeg mijn bestelling netjes verpakt en op tijd binnen. Ik kon mijn pakket helemaal volgen waar hij zich bevond. Jammer genoeg was de kleding te groot maar even een telefoontje gepleegd en het was zo geregeld en kreeg een andere kledingmaat opgestuurd. Ik ben netjes en vriendelijk geholpen. Toppertje.

Suzan 17-05-2019

Goed gesorteerd, makkelijk artikel te vinden, snel bezorgd, goede informatie over levering, uitstekende klantvriendelijke condities.

Doka 17-05-2019

Veel keus,goede kwaliteit voor ieder wat wils. Snel geleverd,zowel kleding als meubels

Cher 17-05-2019

Ideaal, overzichtelijk, duidelijk welke maten er zijn. Veel keus en redelijk geprijst

Mais 17-05-2019

Veel keus, duidelijke website, en fijn dat er zoveel reviews op staan. Dat maakt het juiste artikel kiezen makkelijker

turbothor123 17-05-2019

ik vind het een mooie "shop".. heel duidelijk en snel door te lopen...als je dat zou willen natuurlijk.
in mijn geval ..ik ben een snelle shopper en weet wat ik wil.
Merken zien er super uit! dus mijn bestelling was snel gedaan.
Ook fijn dat ik achteraf kan betalen, zodat ik eerst alles kan passen, en zonodig retourneren, dan hebben we geen gedoe met eerst betalen dan weer terugstorten ed
vriendelijke groet en veel succes !!

Esther 16-05-2019

Overzichtelijk, duidelijk , zo klaar. Was gewoon verrast hoe makkelijk alles ging

Jolanda 16-05-2019

Prima assortiment en voor ieder wat wils
Groot aanbod ook in de wat grotere maten

Marketier 16-05-2019

Er is veel keus. De bestelling en de afhandeling gaan vlot. De klantenservice is goed toegankelijk en vriendelijk. Het is fijn dat je bestelling retour gestuurd kan worden zonder al te veel gedoe.