Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique Bourgondien 15-05-2019

Deze shop is erg duidelijk en overzichtelijk. Nooit geen problemen gehad en vooral badmode zit perfect

Astrid 15-05-2019

Gebruiksvriendelijke website en vlotte service bij telefonisch contact ivm wijzigen e-mail adres

Sonja 15-05-2019

Duidelijke foto's en omschrijving. Prettig dat je achteraf kan betalen. Als ik twijfel over de maat bestel ik 2 maten en retourneer wat niet goed zit zonder vooraf alles te betalen.

C luyt 15-05-2019

Ik vind het een hele fijne webshop omdat ik eerst kam zien en dan betalen heel handig want mijn vakantiegeld komt over 1,5 week dus heb nog even spelling evht een top winkel bedankt otto.

Bertine 14-05-2019

Duidelijk webshop, snelle levering met een goede service! Ook toen een artikel niet helemaal naar wens was, werd ik snel geholpen. Ga in de toekomst vaker bij deze winkel bestellen! Echt een aanrader

Gea 14-05-2019

Leuke mode en overzichtelijke site,alles is zeer gemakkelijk te vinden. Ruime keus in het assortiment.

B. Aslan 14-05-2019

Makkelijk, overzichtelijk en veel keus! Makkelijk in het plaatsen van een bestelling. Overzichtelijk website en facturen. En altijd ruime keus vanwege de ruime assortiment!

Hester 14-05-2019

Prettig op de iPad ook. Goede foto’s, fijne omschrijving van artikelen. Makkelijk bestellen, betalen doe ik achteraf. Kom hier graag weer, ALS de kleding fijn is natuurlijk!

Joke 14-05-2019

Goede service! mooie mode, goede kwaliteit!
Altijd tevreden ook over de levertijd!!!

Jansje 14-05-2019

ik bestel wel vaker bij Otto, ze hebben een leuke collectie en een overzichtelijke site. Regelmatig kortingscode en acties, dit helpt mee voor klantenbinding

Nathalie 14-05-2019

Duidelijke foto's. Goede omschrijving van de producten en een prima prijs/kwaliteit verhouding!

Hans Speets 14-05-2019

Een heerlijk en ontspannen manier van winkelen. Van alle gemakken voorzien met een ruime keuze

Sophie 14-05-2019

Goede kwaliteit producten, goede prijzen
Snelle levering Groote keuze
Ik aanbeveel deze winkel

M Spijker 14-05-2019

Ik ben al jaren klant bij Otto. Er is geen webshop die kwa gemakzucht, assortiment, trendy,zeer goede service en betaalgemak bij Otto in de buurt komt. Wat ik ook zoek ik kijk het eerst op de website van Otto. Heerlijk shoppen dus! Love it!

Astrid van Rossum 14-05-2019

Ik koop bij de Otto omdat de kleding bijna altijd past, en de bestelling gaat altijd goed.
Ook is er volop keuze.

Marian 14-05-2019

Makkelijk bereikbare site en duidelijk qua lay-out.
Als nieuwe klant snel een account aan kunnen maken, duidelijk!
Nu nog afwachten hoe lang het duurt voordat mijn pakketje arriveert.

Laurien 14-05-2019

Nette site, alleen jammer dat de prijzen verschillen per maat.
Verder nette service

Willie 14-05-2019

Fijne website, overzichtelijk, veel keus, meerdere betaalmogelijkheden, goede ruil/retour service

BvT 14-05-2019

Snel en eenvoudig te bestellen, ook als nieuwe klant. Het wordt de klant makkelijk gemaakt.

Nemish 13-05-2019

This is a very nice website. I miss the feature to compare similar products.

Debby 13-05-2019

Meerdere keren al wat besteld, snelle levering en goeie digitale service.
Voldoet aan verwachtingen!

piet 13-05-2019

goede servie en kwaliteit en niet te duur nog nooit problemen gehad met kleding

M.Vesseur 13-05-2019

Leuke, moderne kleding ruim assortiment en betaalbaar.
Makkelijke betaal regeling.

Marga 13-05-2019

Ik hou van OTTO ze zijn klant vriendelijk en altijd behulpzaam en je mag contant of per maand betalen zo handig

Brabian 13-05-2019

De Shop is zeer uitgebreid, dus veel keuzes! Voorts krijg je alleen kwaliteitsgoederen voorgeschoteld. Het bestellen is gemakkelijk en de bezorging steeds binnen de voorgestelde tijd.