Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Minicus 13-05-2019

Ik vind de shop overzichtelijk en alles is duidelijk aangegeven. Het is mijn eerste aankoop dus ik kan weinig meer vertellen.

Ben 13-05-2019

Shoppen bij OTTO is top.
Website is overzichtelijk, goede uitleg over maten, en product.
Het SHOPTEGOED wordt correct teruggestort.👍

Gonny 13-05-2019

Overzichtelijke website met vaak leuke aanbiedingen. Goede service en makkelijk te retourneren. Volop keus...wat mij betreft de beste!

Marco B 13-05-2019

Gemakkelijk te klikken door de menu's , snelle website , overzichtelijk, duidelijk ,en voor het artikel wat ik kocht veruit de goedkoopste en de enige waar hij ook op voorraad was.

Top!

Belle 13-05-2019

Geweldige leuke en gevarieerde webshop. Boordevol leuke aanbiedingen.
Correct in het uitvoeren en makkelijk voor te betalen.
Contact gehad via klanten service en ben netjes behandeld.
Ik kan deze postorder webshop aanbevelen.

Joke 13-05-2019

Ik vind otto een prettige manier van winkelen.
Makkelijk betelling altijd op tijd binnen.
En voordeel grote maten assortiment is groot. Dus keuze genoeg voor jong en oud.

Ria van der Plas 12-05-2019

Lekker shoppen op de bank! Makkelijk toegankelijk en op het moment dat jij dat wil!

Rob 12-05-2019

Heb onlangs voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Otto, alles verlopen zoals het hoort, keurig netjes afgeleverd, de spulletjes goed verpakt, en de maten ook meteen perfect !
Ga zo door !!
Bedankt Otto.

Errie Plantagie 12-05-2019

Heel veel keus, aantrekkelijke prijzen, goede service, snelle website.
Verder uitstekende service!

M. Sanders 12-05-2019

Ik ben al zeker 45 jaar klant bij Otto. Meestal bestel ik meerdere dingen tegelijkertijd om keuze te hebben. Terugsturen is ook nooit een probleem. Betalen kan altijd achteraf en dat bevalt prima.
Prijs kwaliteit staan ook in verhouding.

Marie 12-05-2019

Had via een vriendin van de Otto gehoord. Een overzichtelijke site, ruime keuze. Het is ook meteen duidelijk wat de levertijd van een artikel is.

Huibjan 12-05-2019

Je verwacht het niet hier, tenminste ik niet, dat ze hier zulke mooie trendy kleding hebben voor een hele schappelijke prijs. Ik weet wel dat ik hier vaker ga shoppen, hoop alleen dat ze bij de maten ook de andere maten erbij zetten zodat ik weet dat ik de goeie maat krijg dus niet alleen maar 56 maar ook bv 36/32,
Maar verder prima shop

Eddie 12-05-2019

Zeer veel keus en betaalbare prijzen, zeker in de sale. Overzichtelijke site met veel filtermogelijkheden, zodat zoeken een stuk makkelijker wordt.

Nell 12-05-2019

Waardeloze afhandeling!
In april 1 koelkast besteld, levertijd 3 weken ( erg lang als je oude kapot is) maar kon gelukkig een koelkast lenen van vrienden. De koelkast werdt keurig bezorgd op afgesproken tijd. Daarna bleek er een scheurtje in de koelkast te zitten, na contact met Otto werd dit keurig opgelost. Andere koelkast kwam al na 1 week.
Jammer genoeg namen de bezorgers niet de andere koelkast mee. moest ik zelf een nieuwe retour voor regelen .?!
Na uitpakken van koelkast bleek de deur er scheef in te hangen.... weer contact met Otto
Het vervelende was dat Otto mijn rekening overzicht verdubbelde!, opeens stond ik 700 euro in de schuld!
‘Scheve ‘ koelkast nu retour. k heb besloten die met scheurtje maar te houden en meteen te betalen. Pas na 2 weken Is dat verwerkt op mijn rekeningoverzicht. De geretourneerde koelkast ( nu al drie weken geleden opgehaald!l) staat nog steeds als niet verwerkt en de rekening staat dus nog open.
dit voelt erg vervelend!!
Voor mij geen Otto meer.

As 12-05-2019

Goede site. Handige filters. Fijn dat ze dames Maat 34 hebben. Snelle levering

Patrick duister 12-05-2019

Goede service en wordt goed geholppen ik ben er te vrijde over hoor en ik hoop dat het ook zo blijft

Marian 12-05-2019

Bij Otto is het assortiment groot, dus ruime keuzes, daarnaast heeft Otto de normale prijzen.
Snelle levering.

Suzanne Zwarts 12-05-2019

Altijd snel en goed geleverd!
Heb vaker al bestellingen geplaatst, nooit problemen gehad.
Ik zou deze winkel echt aanbevelen

Vince 11-05-2019

Ik vind Otto goed gebruiksvriendelijk en ik heb er deels voor gekozen omdat men in termijnen kan betalen en de artikelen 2 weken op proef krijgt. De levering van de producten verloopt altijd soepel en de klantiendienst is altijd behulpzaam.

Ina 11-05-2019

De site van Otto is duidelijk en geeft duidelijke informatie over de artikelen

Jurgen 11-05-2019

Ik heb via google gezocht naar een 55 inch tv en in de aanbevelingen kwam ook Otto naar voren. Buiten Mediamarkt was dit het enige,voor mij,bekende concern. Nadat ik de website heb bezocht kwam ik bij een betaalbare 55 inch tv uit. De omschrijving en vooral de reviews gaven voor mij de doorslag om deze tv te kopen. Nu lijkt het over de tv te gaan maar dat komt door de duidelijkheid en eenvoud van de Otto website. Goed gedaan!

Ron 11-05-2019

Ik heb een grote maat en niet overal zijn leuke kleren met mijn maat te krijgen, bij Otto ben ik geslaagd.

Smiley 11-05-2019

Duidelijke heldere site met goede prijsvorming. Snelle reactie op bestelling.

Gera Kooij 11-05-2019

Ze hebben mooie produkten! Ziet er goed uit! De maten komen over het algemeen ook goed uit!

M Willigendael 11-05-2019

Ik heb voor het eerst besteld bij otto er is iets verkeerd gegaan met 1 pakje dat ik niet heb binnen gekregen en toen ik daar over bellen werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en het probleem met pakje gaan ze onderzoeken en ik krijg op nieuw mijn bestelling nog een keer gestuurd dat vindt ik een heel goede oplossing.