Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

marc p 16-05-2019

Uitstekende opbouw van de site, veel betaal mogelijkheden. Een echt "one stop shop" waar ik graag gebruik van maak!

Talent1951 16-05-2019

Mooie schoenen en aantrekkelijke prijzen. Erg overzichtelijk en keuze genoeg

Ida Bruyn 16-05-2019

Uitgebreide keuze en beste prijs in vergelijking met overige aanbieders.
Snelle en overzichtelijke site!

Hans 16-05-2019

Ik vind dat je bij otto ruime keuze hebt en ik ben zeer tevreden over de behandeling van de aangekochte spullen en ga straks gewoon door bij hun 100%tevreden

louisa visscher 16-05-2019

goed en duidelijk te bestellen en duidelijk als je kortingscode hebt, acheteraf betaling is ook fijn!

Janny 16-05-2019

Goede webside! Snel alles gevonden! Snel geleverd! Wat willen we nog meer 😀

Jan Idema 16-05-2019

Vandaag een helder idee gekregen om even bij OTTO op mijn PC te winkelen.
Ook al ben ik 80 jaar bij Otto was mijn bestelling zo klaar. Zo zie je maar weer je bent nooit te oud om ook digitaal bij Otto te gaan winkelen.

Pascalle 16-05-2019

Winkelen bij Otto is prettig, veel keuze aan meubelen en makkelijk bestellen.

Hannie 16-05-2019

Duidelijke website en goede kwaliteit kleding.
Je kunt leuk shoppen voor een goede prijs,service is ook heel goed!

Trea 16-05-2019

Praktische shop. Mensen staan je vriendelijk te woord.
Eerste bestelling geplaatst, helaas kan die niet met achter af betalen gedaan worden. Wat ik zeker prettiger had gevonden. Zijn duidelijk dat dat bij eerste bestelling niet mogelijk is. Jammer dat daar geen mogelijkheden in te bieden zijn.

Vincent 16-05-2019

Otto is een fijne online shop met veel keuze en voordeel.
Verder een prima service en snelle levering.
😉👍

Catharina 15-05-2019

Otto heeft een mooie website. Gemakkelijk om te shoppen. Lekker uitgebreid. Keuze genoeg dus. Je bestelling achteraf betalen vind ik ook fantastisch. Zelf je bestelling ophalen bij een winkel in de buurt is ook heel erg uitgekiend anders belast je de hele straat met de aflevering als je onverhoopt niet thuis bent. Maar wat vooral fijn is het grote assortiment en kwaliteit.

M.Abofazely 15-05-2019

Ik bestel vaak dingen bij Otto. Otto is een zeer betrouwbare winkel. Ze zijn heel snel en klantvriendelijk. Ik ben heel blij met hen. Otto is een echte aanrader.

Elly 15-05-2019

Vrij snel gevonden wat ik zocht
Rode sneakers dames ingetikt
Toen kreeg ik 13 pagina ´s schoenen in het rood en alle sneakers te Vooruit betalen; jàmmer; ook niet met credit card: ook jammer
Vandaar een 6

M van yperen 15-05-2019

Ik had een vraag over een bestelling. En toen ik belde kreeg ik alle duidelijkheid van ene valerie. En de site heeft een groot aantal producten waar altijd wel een juiste tussen zit!

M 15-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ze veel keuze hebben en leuke badkleding.

Anoniemgraag 15-05-2019

Ik was lange tijd op zoek naar ene jurkje die geschikt was voor een bruiloft. Dit heb ik bijna nergens kunnen vinden, totdat ik hier terecht kwam, in 1 keer geslaagd!! Super, bedankt!

Liliana 15-05-2019

Erg veel keus in draagbare mode ook voor wat oudere dames.
Net een bestelling geplaatst, dus weet nog niets over de levering.
Prettig, dat ik achteraf kan betalen.

Ferry van zalk 15-05-2019

Goed aanbod, kunnen vinden wat ik zocht! overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Tien 15-05-2019

Website zeer gebruikers vriendelijk. Goede inlichtingen over producten. Goede service, je wordt telefonisch vriendelijk en kundig te woord gestaan.

Aaltje 15-05-2019

Makkelijke shop, goed te bedienen en goede service, Betaalbare mode. Makkelijke site

POPA PAUL 15-05-2019

Its a good web site i like it i just buy everithing for my new House from your shop

Diana 15-05-2019

Al jaren ben ik klant bij Otto en ik heb nog nooit problemen ondervonden. Ze bieden goede service en ruime keuze qua kleding. De levering is correct en ook de after sales is zeer netjes.

Dus ik blijf een trouwe klant.

j 15-05-2019

Goede overzichtelijke website en selectiemogelijkheden en betaalgemak met ideal maar ook achteraf.

Elsbeth 15-05-2019

Otto heeft een praktische webshop waarin je snel kunt vinden waar naar je op zoek bent. Er is keuze uit heel veel merken. En de levering is super snel!