Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 241 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Ca 29-05-2019

Zeer goede fotos en duidelijke website,
Mooie kleding we raden deze winkel iedereen aan

Ilsje 29-05-2019

Veel keuze, leuke prijzen, veel merken.
Op tablet gaat site bij mij traag soms irritant

Mies 29-05-2019

Super leuke degelijke kastjes voor een degelijke prijs ik heb ooit eerder een kastje besteld hier en is prima je moet wel even de tijd nemen om hem in elkaar te zetten maar dat volgt vanzelf

Channe 29-05-2019

Otto is een van mijn favoriet .
Veel is op voorraad en niet snel uitverkocht.
Mijn verlanglijstje kan ik bewaren

Daniëlle 29-05-2019

Prima site, overzichtelijk, maattabel klopt.
Bestelling op tijd binnen, mooie badkleding

Marga 29-05-2019

Op mijn verjaardag kreeg ik 12,50 shoptegoed van Otto. Hiermee heb ik gelijk op website iets moois voor mezelf kunnen kopen. De website is super makkelijk, hij onthoud je favorieten ook na een nachtje slapen zodat je een goede keuze kunt maken. De tips onder in beeld met vergelijkbare producten is ook super handig!

Thomas 29-05-2019

Lekker makkelijk en een goede kwaliteit. Het past goed en geen gedoe met winkel in en winkel uit.

J. 29-05-2019

Alles keurig afgehandeld. Nooit problemen gehad.
Of het nu kleding is of een lamp, alles goed geregeld.

Hartland 29-05-2019

Ik ben pas lid geworden van otto, het is heel duidelijk aangegeven hoe het werkt, mijn bestelde spullen kwamen op de gegeven datum. Er waswel iets fout gegegaan maar toen ik belde werd het gelijk in order gemaakt. Heb nu een grotere bestelling gedaan. Ben tot nu toe zeer tevreden met otto.

Kobusingye Adrine Isabella 29-05-2019

Alles is super mooi. The product is very nice and I love the services and reliability by Otto.nl.

Laica 29-05-2019

Leuke shop er zijn heel veel asortiment, vriendelijke medewerkers en goeie service.

K 29-05-2019

De site is gemakkelijk, duidelijk en een heel uitgebreid assortiment. Ik hoop dat de bezorging net zo vlot verloopt!

Lies 28-05-2019

Duidelijke site, en altijd alles op tijd binnen.
Retourneren gaat makkelijk. En ruilen voor een andere maat doen ze ook op korte termijn.

Michelle 28-05-2019

Prettig shoppen door een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Ook hebben ze een makkelijk te bereiken klantenservice, waar je snel geholpen word.

Len 28-05-2019

Otto biedt erg veel keus en geeft het overzichtelijk weer. Het bestelproces is erg makkelijk.

Maaike 28-05-2019

Alles duidelijk omschreven. Ook goede en aantrekkelijke prijzen en dit in meerdere rubrieken. Echt super om meerdere artikelen te kunnen kopen voor weinig geld en bij 1 en dezelfde shop!

Gerard58 28-05-2019

Gemakkelijke site.
Eenvoudig te navigeren.
Zeer schappelijk m.b.t. betalen.
Mogelijkheid om bij een afhaalpunt te laten bezorgen.
Dat is beter voor het milieu.
Jammer alleen, dat je dan nog steeds bezorg kosten moet betalen....
Zo wordt je niet beloond voor groen-vriendelijk online shoppen.
Otto een beetje inschattend? Dat gaan ze veranderen....
Tevens : trouwe klanten zouden bij een bepaald bedrag (cumulatief per jaar ) helemaal geen bezorg kosten meer in rekening gebracht moeten worden. Dit als beloning voor het "klant" zijn.

Tevreden klant 28-05-2019

Nooit gedacht dat ik ooit iets zou bestellen bij een verzendhuis. We konden niet vinden waar we naar op zij waren. Op internet gekeken en daar kwamen Otto tegen die precies datgene had waar wij op zoek waren. We hebben het besteld en op de afgesproken tijd is het bezorgd. Het was compleet, wat bij sommige winkels soms wel eens moeilijk is en het was onbeschadigd en ook dat is niet vanzelfsprekend. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Karin 28-05-2019

Ik had erg veel keuze, in kleuren, merken, pasvorm ed. De kwaliteit was naar tevredenheid en de levertijd precies zoals omschreven

Kock 28-05-2019

Ik weet al van vroeger van mijn moeder die was altijd heel tevreden.
Duidelijkheid over de maten.En voor ieder wat wils.Vind ook de boeken altijd mooi om in te kijken.

Zuster86 28-05-2019

Makkelijk zoeken op de site. Genoeg keuzemogelijkheden om te selecteren op maat, merk enz

F.van den berg (vrouw) 28-05-2019

Het is een mooie shop.Alles is makkelijk te vinden.
Ik heb voor Otto gekozen omdat ik daar mijn gezochte artikel tegenkwam!

een tevreden klant 28-05-2019

Ik bestel al jaren bij Otto en vind de kwaliteit en de service uitstekend en ben zeer tevreden over de artikelen die ik bestel.

Broek 28-05-2019

Ben erg tevreden over mijn aankoop en service en heb al een volgende bestelling geplaatst

Malou 28-05-2019

Ik kwam op de Otto website terecht via Google. Zeer prettige website en precies de jurken waar ik naar op zoek was voor mijn vakantie! Ik zou deze site dan ook aan iedereen aanbevelen.