Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Brit Van Den Heuvel 31-05-2019

Otto.nl

Is tot nu toe mijn ervaring met otto is uitstekend.
Ruime keuzen vooral met woon artikelen en komen altijd afspraken na.
Ik heb net artikelen voor onze slaapkamers besteld en kan niet wachten.

margeaux 31-05-2019

Ik had werkelijk geen idee wat een geweldig assortiment OTTO te bieden heeft ik was en ben iedere keer weer aangenaam verrast.
alles komt keurig thuis, soepele betaal methoden en een super vriendelijke klantenservice die ook de juiste informatie geeft.
Ik ben een zeer tevreden klant en geniet van alle aankopen.

Jan 31-05-2019

Ik vind een mooije shop word netjes behandelt
Goede service en mooje spulen

W.Claus-Verheij 31-05-2019

Ik heb de eerste keer een bestelling gedaan van 2 vloerkleden gedaan .Ik vindt dat er een grote sortering is voor aantrekkelijke prijzen.

Sander Gordijn 31-05-2019

Otto is een fijne webshop voor het hele huis en heeft voor ieder wat wils. Zoeken naar een bepaald item is geen punt. Persoonlijk vond ik de lay-out eenmaal bij een artikel wel even wennen en op het eerste ogenblik een beetje rommelig overkomen.

josie 31-05-2019

ik had al eens eerder wat besteld waar ik zeer tevreden over was,
vandaar dat ik nu weer artikelen heb besteld.
kan haast niet wachten totdat het komt.
ben een tevreden klant

Nel van Hulst 31-05-2019

Goed ,en overzichtelijk.
Makkelijk dat je op internet kan bestellen.
Veel artikelen

Hanna 31-05-2019

Het is fijn om bij Otto te winkelen. Er is genoeg en veel keuze om uit te kiezen. De prijzen vallen erg mee!!!

Wendy 31-05-2019

Ik schaf bij Otto voornamelijk grote en belangrijke woonmeubels en apparatuur aan, daar de kwaliteit altijd hoog is.
Naast de goede prijs en fantastische service, ben ik zeer blij met de enorme keuze en betaalmogelijkheden.
Vind Otto betrouwbaar en klantgericht.
Met ht overzicht van het aanbod en de aanvullende informatie is Otto mijn favoriet van alle online winkels en zal nog lang een tevreden klant blijven.

Den Haag top! 31-05-2019

Otto heeft kwaliteit producten die voor een leuke prijs te koop zijn. De service is top!! Telefonisch altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Ook het online zoeken en bestellen gaat zeer eenvoudig. Kortom Otto is voor mij dé online winkel!!

Iris 30-05-2019

Makkelijk zoeken, veel keuze, goede foto’s en beschrijvingen bij artikelen.

Eugenie Arnaud 30-05-2019

Het website is duidelijk. Prijsklasse zijn verschillende. Brede keus in artikelen.

Wilma Cacciapuoti 30-05-2019

Super winkel! Niets op aan te merken.
Duidelijk, handig en niet zo duur.
Goede levering volgens de website.

Wendy 30-05-2019

Zeer goede service, veel verschillende merken. Goede klantservice.. snelle levering. Mooie kwaliteit

Albertina Nienhuis 30-05-2019

Het is prima shoppen. Je kunt goed zoeken er is veel, de aflevering gaat goed en duidelijk. En je hebt 14 dagen om te retourneren. Wat wil je nog meer...

Ktje 30-05-2019

Fijne webshop. Wij slagen hier eigelijk altijd van Nespresso tot sportkleding ruime keuze en leuke akties op de site en ook via de mail. Goede akties waarbij je met vragenlijsten tegoed krijgt die in de webshop te besteden zijn. Kortom wij zijn tevreden klanten.

Marianne 30-05-2019

Handige, toegankelijke site met duidelijke aanwijzingen en een helder prijsbeleid.

Netty Langver Lagrouw 30-05-2019

Fijn om bij Otto te winkelen.
Goede webshop.
Veel keus in dames ,heren en kinderkleding.
Meestal snelle en goede levering.
Artiekelen die ik besteld heb,hoeven nooit retour!!

trees 30-05-2019

zeer duidelijke voorwaarden heldere voorwaarden en koop al heel lang met plezier bij Otto

Mary 30-05-2019

Zelf weinig problemen met De kleding zoals aangeboden. Qua mast klopt het bijna altijd. Pasvorm is natuurlijk voor iedereen verschillend maar voor mij prima. De service is prima.

Jacqueline 30-05-2019

Makkelijk met de filters. Ook goed is dat bij het winkelmandje aangegeven werd dat een artikel uitverkocht was.

Ayman Borni 30-05-2019

Ik geef deze winkel en 10 dankzij de vriendelijken medewerkers en de goede termijnen. Heb zelf al en koelkast tv en gasfornuis gekocht echt en helen goeden servies.

Paula 30-05-2019

De artikelen voldoen vrijwel altijd aan hetgeen je ziet en leest. De service is super. Heel makkelijk te bestellen maar ook te retourneren. Enig puntje van kritiek is dat af en toe de levertermijn onverwachts langer wordt dan in eerste instantie vermeld staat.

Anna 30-05-2019

Allereerst mijn motivatie is dat ik al jaren klant van Otto ben en zoveel vertrouwen.
En vooral ede art en service is geweldig.
Ze staan ook altijd open als ik een vraag stel.
En geduldig..

Peter 30-05-2019

Vlot ogende en werkende site.
Bestellen is gemakkelijk en gaat snel.
Levering per post is altijd goed.