Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

C 02-06-2019

Alles wat ik nodig heb vind ik en ook hebben ook leuke mooie prijzen .. hou de prijzen scherp

Marlon 02-06-2019

Hele fijne webshop. Alles is makkelijk te vinden en je hebt echt alles bij otto.

Karin van der Roest 02-06-2019

Veel zijdig en makkelijk in gebruik. Afterpay heel goed!
Grote maten en veel keuze ! Heel fijn!

Leuke zomerjurkjes 02-06-2019

Mooie en goede producten voor een goede prijs. En de keuze is enorm, voir elk wat wils

Jacqueline van der Schilden 02-06-2019

Leuke webshop met leuke artikelen voor leuke prijzen. Makkelijk werkbare site.

Hanke 02-06-2019

IK koop bij de Otto, omdat ik hiermee al goede ervaringen heb. De levering is netjes en binnen aangegeven tijd. De website is overzichtelijk en de prijzen van de producten goed betaalbaar. Het aanbod is ruim. Er is kleding voor jong en oud(er). Ik koop hier ook altijd badkleding. Ik vind het fijner om thuis te passen dan in de kleine pashokjes in winkels. Al met al kopen bij Otto zou ik iedereen aanraden.

Andrea Kruizinga 02-06-2019

Ik vind dat Otto erg leuke kleding heeft en erg mooie catalogussen. Het enige minpunt vind ik dat als je op de site bijvoorbeeld broeken aan het kijken bent en je verder klikt op een broek om een broek beter te bekijken, dat je wanneer je terug wilt naar de verzamelpagina, je weer helemaal teruggaat naar de eerste pagina. Heel hinderlijk.

Anny ten Vaarwerk 02-06-2019

Otto is een winkel met een jonge uitstraling veelzijdige mode waar een ieder wat naar zijn of haar keuze kan vinden "duim omhoog"

Ka 02-06-2019

Ik vind het fijn dat je niet vooruit hoeft te betalen.Eerst passen en dan kopen

Ingrid 02-06-2019

Ik ben zeer tevreden, wordt altijd keurig op tijd geleverd zoals beloofd en nog nooit iets ontvangen wat niet goed was . Top service!

EV 02-06-2019

Rustig thuis kijken en zoeken. Bestellingen zijn altijd op tijd en correct geleverd. De keuze bij Otto is ruim. Niet alleen voor kleding, maar ook voor veel andere zaken.
Betaling achteraf vind ik prettig. Wel eens ergens anders iets besteld en vooraf betaald. Bij de bevestiging per mail kreeg ik te horen, dat het artikel was uitverkocht.

L. Gunther 02-06-2019

ik ben zeer tevreden met Otto. Het is makkelijk om vanuit je luie stoel online bij jullie te shoppen. Jullie hebben een ruime keuze en voortreffelijk kwaliteit. Bezorging loopt perfect evenals de klantenservice, klasse.

Elise 01-06-2019

Duidelijk beeld van beschikbare producten. Ik word enthousiast en heb snel besteld

Astrid 01-06-2019

Kleding is erg leuk en gevarieerd, de website is alleen moeizaam shoppen; pagina's laden traag en wanneer je een pagina terug wil sta je weer boven aan de bladzijde waarna je telkens een heel eind moet doorscrollen om uit te komen waar je bent gebleven.
Het maakt t online winkelen een stuk minder aantrekkelijk.

Suzan 01-06-2019

Handige site . Duidelijke omschrijving van de apparaten . Gewoon simpel en makkelijk in gebruik . Ga zeker meer bestellen

Joyce 01-06-2019

Veel keus vooral in de badmode ,leuke dames en heren mode en word overzichtelijk getoond meestal is de pasvorm ook prima ik ben dus zeer tevreden ook met de leuke aanbiedingen.

Ysed 01-06-2019

Otto is er ieder jaar voor mij voor aankopen van badkleding! De meeste keuze en ideaal dat ik thuis alles op mijn gemak kan passen! DAT is Otto voor mij!!

Luus 01-06-2019

Dit is de 1ste keer dat we hier besteld hebben! Ziet er allemaal goed en overzichtelijk uit! Prijskwaliteit top! Service top!

Lisa 01-06-2019

Mooie webshop met moderne kleding. De korting die wordt gegeven maakt het allemaal nog aantrekkelijker. Het enige waar ik tegen aan blijf lopen zijn de verzendkosten. Alle webshops hebben boven een bepaald bedrag geen verzendkosten die ze in rekening brengen. Ik bestel meestal ook alleen als er een korting is gegeven. Voor de rest beveel ik deze webshop aan iedereen aan!

karin 01-06-2019

Zeer snelle site en veel bestel mogelijkheden, goed overzichtelijke webside en zeer ruim aanbod.

Kees 01-06-2019

Duidelijke site met afbeeldingen en goede omschrijving van : maat , samenstelling stof en prijs. Duidelijke verwijzing naar betaalmogelijkheden en kosten.

Caro 01-06-2019

Goede service en snelle levering. Goedkope prijsen veel keus in het assortiment

violetta jasinska 01-06-2019

Heb in deze winkel producten gevonden die ik al lang zocht. De website van overzichtelijk en prettig. Otto winkel is al 30 jaar bij mij bekend, gefeliciteerd!

Kaartje 01-06-2019

Duidelijke website, leuke producten en goede service.
Levertijd is soms wat lang.

Mirjam 01-06-2019

-Duidelijke site
-Jammer dat de details ontbreken over hoe het werkt als je kiest voor de optie om keukenapparatuur in te laten bouwen. Hier kom je pas achter als je het bestelproces doorloopt.
-Medewerker klantenservice antwoordde op mijn vragen met twijfelwoorden zoals "ik neem aan dat" " ik ga ervan uit dat" "waarschijnlijk wel"
Dat wekt geen vertrouwen voor de klant.
Verder heb ik voor alle zekerheid maar extra bekabeling voor de door mij betstelde oven en keramische kookplaat besteld omdat klantenservice medewerker niet met zekerheid aan kon geven of de monteur deze mee zou nemen. Hij wist ook niet binnen welk tijdsbestek ik een monteur kon verwachten en of de oven en bekabeling tegelijk bezorgd zouden worden.
-De prijs was met korting goed dus toch maar besteld, in de hoop dat het goed zal gaan.
-De mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen vind ik fijn.
-De retourneringsvoorwaarden zijn goed.