Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Mohanmed 05-06-2019

Heel simpel en overzichtelijk, nu een bankstel besteld. Overige dingen wellicht ook wegens goede ervaring. Klasse!

Hendrikje 05-06-2019

Ik kon goed vinden wat ik zocht! En was blij verrast met de keuzes die geboden werden.

Miran 05-06-2019

de website ziet er goed uit. Het assortiment is groot en de zoekfilters werken ook fijn.

Leontine 05-06-2019

Goede service en correcte levering. Nog veel belangrijker, als de bestelling om wat voor reden dan ook vertraagd is, wordt je op de hoogte gehouden

Karin van de wijdeven 05-06-2019

Otto is ideaal, heeft altijd alles als het bijna nergens meer te verkrijgen is

Rachel 05-06-2019

Ik vind de klantenservice heel prettig en er word meegekeken als het niet duidelijk op de site staat of als je het zelf niet kan vinden.

Theo-Amersfoort 05-06-2019

Winkelen bij OTTO is prettig, omdat de artikelen goed te vinden zijn door de duidelijke categorieën. Bij elk artikel staat duidelijke informatie. Plaatsen in het winkelmandje en ook het bestelproces is super eenvoudig. Zelf vind ik het fijn om achteraf te betalen. OTTO denkt daar in mee en je hoeft er niks extra voor te betalen.

Lw 05-06-2019

Vroeger als kind keek ik altijd in "Het Otto boek" om mijn kleding uit te kiezen. Wat voor de één een surprise was als de Intertoys op de mat lag, was voor mij de Otto. Ik kon er uren in kijken en wou steeds wat anders (bijna te veel keus haha). Nou ben ik inmiddels 27 en shop ik er nog steeds regelmatig. Fantastische service en altijd ruim op tijd! Zojuist nog een prachtig tvmeubel en een eettafel besteld waarvoor ik gratis proefstaaltjes voor heb gekregen. Betere service kan toch niet? Ik verheug me al op mijn volgende aankoop. Bedankt Otto!

Emma 04-06-2019

Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te bestellen.
Fijn dat er betaald kan worden met afterpaynzodat je dubbele maten kunt bestellen om te kijken hoe het uitvalt, zonder dat er meteen zo’n groot bedrag van je rekening af gaat.
Het zou wel fijn zijn als er bij de producten komt te staan of ze klein/normaal/groot uitvallen. Bij de recensies is dit wel te zien, maar lang niet elk product heeft recensies. Dat is eigenlijk de enige tip. Verder een top website.

Abel 04-06-2019

Deze Webshop vindt ik zeer goed, je kan alles makkelijk bekijken en goed vinden.
De levering kan misschien wat sneller, maar ik ben te vrede.
Ben zeer blij dat jullie mijn lengte maat van een broek hebben.
SUPER!

Bianca Kraak 04-06-2019

De shop vind ik super overzichtelijk en de mode is helemaal mijn style , bezorgen was sneller dan verwacht en mijn kleding ben ik super blij mee

Suus 04-06-2019

Net besteld bij Otto met welkomskorting! Ben heel benieuwd naar de mooie maxi jurken die ik bij Otto heb besteld. Site overzichtelijk en handige reviews bij de producten.

Jisca 04-06-2019

ik vond de prijs erg goed, vergeleken met andere websites,. Daarnaast was er ook een groot gebruiksgemak van de site.

Biggi 04-06-2019

Ik kan alleen maar zeggen dat mijn moeder, zei woont in Hamburg al 40 jaar bij OTTO bestelt.
Ik doe dit bij Otto dus ook graag
Goede service
Goede prijzen
Snel in mijn stad
Afbetaling kan
Dat was het

Ineke 04-06-2019

Goed overzicht en duidelijk en kwaliteit is echt super, super snelle levering

Marianne 04-06-2019

Overzichtelijke website..groot assortiment en snelle levering. Bestelling kun je goed volgen. Kan het een ieder aanbevelen.

Mevrouw Dubbel 04-06-2019

Bij Otto.nl heb je veel kledingkeuze met leuke vlotte kleding alleen jammer dat je voor maat 40 en hoger ineens veel meer betaald. Dat maakt dat ik niet zo vaak bestel bij Otto.nl verder een top winkel goede service!

Lynn 04-06-2019

We hadden thuis het tijdschrift ontvangen en eigenlijk kende ik de winkel niet en dacht ik dat het voor wat oudere mensen was. Maar ik keek erin op aanrader van mijn moeder en heb nu 4 artikelen besteld. Echt hele leuke kleding! En doordat er nummers bij staan kun je ze zo vinden online. Handig! Ik zocht leuke kleding uit en zocht het op op de site, easy peasy.

hilda dijkstra 04-06-2019

moet het natuurlijk nog afwachten hoe de bestelling bevalt heb lang niks van jullie gehad vroeger wel met de catalogus ben ook niet zo.n held met de pc

Jcw 04-06-2019

Prima, gebruiksvriendelijk webshop, duidelijke en voldoende informatie.
Leuk assortiment.

S.Lichtendahl 04-06-2019

Ik ben in het verleden klant geweest en heb nu weer een bestelling gedaan na jaren in het verleden heb ik nergens mee geen problemen gehad perfecte service en vriendelijke telefonistes bestelling altijd op tijd kortom ik zou de Otto aanbevelen aan al mn vrienden kennissen en familie.

Chantal 04-06-2019

Zeer tevreden over de duidelijkheid van deze webshop. Grote maten zijn in de reguliere winkels een probleem om te kopen en Otto brengt daarin een uitkomst die tevens ook betaalbaar is.

T.Hootsmans-Wust 04-06-2019

Otto heeft altijd leuke artikelen voor elke leeftijd.
Vooral de kleurenj spreken mij erg aan.

Janbo 04-06-2019

Duidelijke instructies bij het bestellen, vlotte levering. Het geleverde voldoet aan de verwachting

Elskne 04-06-2019

Fijne webshop, alles is goed overzichtelijk te vinden. Levering mag sneller sommige prijzen (niet veel hoor) mogen iets lager.
Assortiment iets uitgebreider.
En fantastische service en verder goede kwaliteit. Zeker een aanrader!