Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. van Damme 08-06-2019

Lekker neuzen en veel te bekijken. Ook heel fijn, om de maat te kunnen controleren. Zo krijg je zin in de zomer! Het afleveren moet nog gebeuren.

Leonne Mastenbroek 08-06-2019

Ik ben 70 en al jaren bestel ik de dingen die ik leuk vind bij Otto. Het is voor mij een plezier om via internet door te aangeboden artikelen te neuzen. Veel leuker dan in een winkel rond te lopen waar het assortiment veel beperkter is. Op welk gebied ook: ik vind altijd iets wat ik zoek in mijn maat. Mijn man en mijn vriendinnen zijn altijd weer verbaasd over de aparte dingen die ik draag!!
Mijn geheim is: OTTO!!!

Johanna 08-06-2019

Veel variatie, makkelijk te bestellen. Modieus. Een hoger cijfer te behalen door meer natuurlijke materialen (katoen, linnen, wol, ...)

Lena 08-06-2019

Het is een leuke shop om te shoppen en te kijken,makkelijk en altijd netjes ingepakt en op de juiste tijd bij je thuis

Marion 08-06-2019

Groot assortiment . Mooie en goede kleding. Snelle levering van de kleding.

Anne 08-06-2019

Leuke winkel! Super leuke items van goede kwaliteit! De items komen in werkelijkheid goed overeen met de afbeeldingen in de webshop/folder :)

A.L.Contrucci 08-06-2019

Blij dat hier alles te koop is en goede producten. Ook het afwikkelen is prima verzorgd.

Wijngaarde 08-06-2019

Ik zag de behulpzaamheid en de duidelijkheid die deze winkel te bieden heeft

Renita 08-06-2019

Goede service dat je proefstaaltjes kunt opvragen en dat ze je de mogelijkheid bieden om het oude meubel op te halen. Ook de verschillende betaalmogelijkheden is goed geregeld.

Elles Lutke-Schipholt 07-06-2019

Niet alleen de kleding maar ook andere spullen zijn ontzettend leuk. Een prima site die ik niet te vaak bezoek want dat kost me geld. Kleding leuk, modern en veel keuze! Service prima daarom koop ik ook vaker bij Otto!

Iris van den Berg 07-06-2019

Leuke folder, misschien het product wat duidelijke omschrijven zodat het op de site ook te vinden is. Uiteindelijk gelukt! We zijn heel benieuwd hoe de bikini zal staan :)

Karine Zandvliet 07-06-2019

Ik vind dat Otto zeer goede kwaliteit kleding verkoop. Ik ben nog nooit teleurgesteld, tenzij ik zelf niet de goede maat had gekozen.

Tilly 07-06-2019

Bij Otto is het prettig kopen, goede sortering en goede service.
Zowel in de mode, meubels als huishoudelijke artikelen.

boraatje 07-06-2019

Na jaren naar tevredenheid bij Otto te hebben geshopt kan ik met volle overtuiging zeggen dat Otto.nl mijn favoriete online shop is! Niet de goedkoopste, maar wel eentje waarvan ik altijd weet dat ik kwaliteit in huis haal. De kleding die ik van Otto in mijn bezit heb, ligt weinig in de kast - want veel gedragen - dus vaak in de was! Alle artikelen zijn nog even mooi als toen ik het net aangeschaft heb! Dat wil wat zeggen en daar heb ik mijn geld graag voor over!

Lar 07-06-2019

Ik vind het fijn online shoppen hier! Alles is duidelijk en werkt goed! Nooit problemen gehad met Otto :)

Marion 07-06-2019

De website van Otto.nl is heel gebruiksvriendelijk en je vind snel waar je naar op zoek bent.
Het product wat ik heb besteld beantwoord zeker aan mijn verwachtingen.

De service van het achteraf betalen is ook heel fijn.

lidy 07-06-2019

Het is makkelijk zoeken op deze website. Ze laten direct zien welke maten beschikbaar zijn en assortiment van is geweldig.

Gerrit 06-06-2019

Otto mode heeft meer dan een echte winkel, lekker makkelijk thuis uitzoeken en passen, levering volgens afspraak en gemakkelijk retourneren, overzichtelijke klantenrekening en alles online te volgen,TOP!

Suzy 06-06-2019

Overzichtelijk, betaalbaar,klantvriendelijk. Mogelijkheid om in termijnen te betalen.

Shell 06-06-2019

Ik vind Otto een fijne webshop en overzichtelijk. Klantenservice medewerkers zijn ook top en denken met de klanten mee. Vakkundig en service gericht. Houden zo!

Lena 06-06-2019

Dit is de eerste keer dat ik iets via deze site heb besteld. De goederen die ik heb besteld zijn van goede pasvorm en goede kwaliteit.
Wat ik jammer vind is dat de prijs per maat ook mee omhoog gaat.
Omdat mijn eerdere bestelling goed is bevallen durfde ik het aan om weer iets te bestellen. Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Son 06-06-2019

Leuke producten, maten kloppen en kleuren en stof ook. Vooral de lingerie is erg mooi, past altijd en mooie kwaliteit.

anoniem 06-06-2019

Prima webshop, snelle levering en perfect product. Heb meteen een zelfde BH gekocht, omdat hij zo fijn zit.

Marjan van Alem 06-06-2019

Verschillende kleding bij Otto gekocht en altijd keurig. Ook badkleding heeft prima pasvorm en blijft heel erg mooi... aanrader...

Miralda 06-06-2019

ik vind het een leuke moderne shop online winkel. Met hele leuke assecoirres.