Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anna 15-06-2019

Ik vind bij Otto altijd het artikel waar ik op zoek ben.
Vooral lingerie en badpakken zijn erg mooi, en bijna niet in winkels te krijgen.
Bestellen gaat snel, bezorgen op tijd, dus ik ben meer dan tevreden.

Conny 15-06-2019

Prima winkel, levertijd best lang tov andere webshops. Ook het feit dat je geen mail krijgt wat er wanneer geleverd gaat worden als je bestelling gespreid geleverd wordt is vervelend

Kees 15-06-2019

webshop is uitstekend,artikelen snel te vinden en te bestellen,snelle levering en achteraf betalen,helemaal top!

Shenna 15-06-2019

Ik vind shoppen bij Otto zeer gebruiksvriendelijk goede en snelle website. De kwaliteit prijsverhouding is prima.

Lian 14-06-2019

Makkelijke website, snelle service en goede acties ,
Helaas kon ik niet voor de optie kiezen om mijn bestelling elders te laten bezorgen.

Gonnie 14-06-2019

Goede kwaliteit. Vriendelijke mensen bij de klantenservice. Snelle levering.

Yl 14-06-2019

Bij mij is een bestelling van Otto nog nooit soepel verlopen. Slechte info over levering of bestelling wordt zonder informatie geannuleerd.

tara 14-06-2019

Het is prettig winkelen. Duidelijke omschrijving van het artikel. Wat me wat tegenviel is dat er boven de 50 euro toch nog verzendkosten in rekening wordt gebracht. Voor mensen met een kleine portemonnee is dat toch veel. Verder tevreden.

Martijn 13-06-2019

De winkelervaring is goed. Op mobiel besteed en alles was eenvoudig af te handelen. Nadeel vind ik de beperkte betaalmogelijkheden. Ik reken graag af met PayPal (voor de kopersbescherming) of met creditcard (voor extra verzekering) Beide betaalopties werden niet aangeboden.

C.D. 13-06-2019

Ik shop al een tijdje bij Otto en dat bevalt nog steeds prima! De website is duidelijk en overzichtelijk, wel zo prettig. Wat betreft levering; soms moet je een paar dagen wachten voordat het product geleverd wordt, dit is dan ook duidelijk aangegeven bij het product. Verder qua levering super, geen aanmerkingen verder over.

Bianca 13-06-2019

Ik bestel regelmatig bij Otto, de site is fijn om te bezoeken, de levering is altijd vlot en de artikelen zijn goed van kwaliteit. Achteraf betalen vind ik ideaal, je kunt op je gemak passen en vergelijken voor je daadwerkelijk iets koopt. De klantenservice is altijd even vriendelijk en behulpzaam.

Frank 13-06-2019

Ik heb een schoenenkast besteld bij Otto met een afgesproken levertijd van 5-6 werkdagen.
Ruim een maand later heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Telefonisch geven ze aan niet te kunnen voorspellen wanneer de levering zal plaatsvinden en word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Mijn advies: hier niks bestellen.

ria 13-06-2019

gewoon goede site en beste service ,doen wat ze doen moeten , van mij krijgen ze 'n 9

kaatje59 13-06-2019

Ze hebben precies wat ik zoek. Mooi, comfortabel. goede pasvorm en betaalbaar. Ik ben er zeer tevreden mee.

Peet 13-06-2019

Goede winkel met zeer ruime keuzemogelijkheid in haar assortiment. Klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam, maar weinig bevoegdheden als je over grote aantallen/prijzen wil praten. Levering ook goed en volgens afspraak.

PvA 13-06-2019

Otto, bij deze internet winkel kun je heerlijk shoppen. Ze hebben een heel groot, kwalitatief goed assortiment. Ik bestel en koop al 34 jaar regelmatig bij Otto en ben altijd zeer tevreden over mijn aankopen en de service.

SRH Shah 13-06-2019

Een handige online shop waar bijna alles verkrijgbaar is wat je in een huis nodig heb. Meerdere keuzes, qua prijs heb je ook genoeg keuzes en ook bij betalen heb je ook meerdere opties hoe je het wil betalen. Ik vind een leuke online web shop en zeker een aanrader.

Heidi 12-06-2019

Ik had problemen met inloggen, net even gebeld met de klantenservice. Werd direct geholpen en kon weer verder winkelen: top gewoon!

Leen 12-06-2019

Otto is een leuke winkel alleen jammer van de extra verzendkosten. Wij hopen een leuk product gekocht te hebben

Chantal 12-06-2019

Veel keuze mogelijkheden om het juiste artikel wat je zoekt te vinden. Duidelijke foto's.

Sandeman33 12-06-2019

Ik vind het een fijne winkel om mijn spullen bij te kopen, er is een snelle levertijd en een goede service. Wel vind ik sommige meubelen wat tegenvallen wat betreft prijs/kwaliteit verhouding maar verder zal ik Otto bij iedereen aanraden.

Patricia 12-06-2019

Ze hebben gevarieerde kleding voor iedereen en verschillende merken. Aflevering is discreet en snel.

L.wissink 12-06-2019

Prettige webshop, duidelijk keuze overzicht. Bestellingen zijn makkelijk te wijzigen in winkelmand. Kortingen zijn goed zichtbaar

Fatima Mimouni 12-06-2019

De keuze in betaling is heel fijn.

De nieuwste artikelen met veel kwaliteit

Marly 12-06-2019

Mooie kwaliteit, goede zoekservice en goede service, heb reeds vele malen besteld.