Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Willy 12-06-2019

Past perfect, snel geleverd , koop volgende keer weer bij jullie.hoop dat het dan weer zo snel en goed gaat.

gerda numan 12-06-2019

altijd heerlijk om lekker te snuffelen nooit miskoop gehad zeer tevreden met het aanbod zal altijd klant blijven

Ylana 12-06-2019

Goede beschrijving van het product, de maten, de kleur, of er vulling in de bikini zit etc.
Makkelijk afrekenen en toepassen van kortingscodes.

karin 12-06-2019

Goede website, duidelijk en overzichtelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is t.o.v. concurentie prijzig.

Natasha 11-06-2019

Het zoeken is een heel stuk verbeterd. Alleen de verzendkosten dat je moet betalen terwijl je misschien wel voor boven de 100 euro koopt is was minder. Maar dat is het enige min puntje.
Betalen op verschillende manieren. Het ontvangen van je pakket gaat enorm soepel. Je kan kiezen waar je het wilt ophalen. Thuis of als je werkt elders. (Postkantoor etc) Bij vragen ook een duidelijk antwoord.

APJ 11-06-2019

Altijd een overzichtelijke site. Heb diverse spullen besteld van kast tot ondergoed en het is altijd mooi en stevig, ook de service is prima. ! keer is er een kast bij de post kapot afgeleverd waarop het niet werd verstuurd en gelijk iemand van de service desk gebeld en naar volle tevredenheid is het afgehandeld.

Herman 11-06-2019

Met mijn fors postuur valt het niet mee om passende kleding te vinden. Bij Otto slaag ik hier in. Vandaag een bestelling ontvangen en wederom een bestelling gedaan. Ik kijk al uit naar de volgende levering.

Saskia 11-06-2019

Leuke mode, niet duur, leuke kortingen, vlotte levering, duidelijke website, retourneren gemakkelijk en geld wordt snel, geen gezeur.

Omar Ali 11-06-2019

ik vind leuk winkel en is goedkoop en goede kwaliteit en je krijgt snel binnen als je hebt besteld ik ben blij dat ik dit winkel ken en jullie zijn heel vriendelijk.

linda 11-06-2019

ik zou deze winkel zeer aan bevelen
ze hebben leuke kleding, fijne site om op te kijken.
en snel in huis.

Debske30 11-06-2019

Duidelijke site en voldoende keus. Bestelling ging ook vlot en handig! Top!

Saskia 11-06-2019

Verrassend aanbod, schoenen die elders niet te vinden zijn. Praktische website.

Ingrid 11-06-2019

Veel keuze, redelijk makkelijke website, nu hopen dat er wat bij zit als het bezorgd wordt!

Platypus 10-06-2019

Gemakkelijk om te vinden wat je zoekt de maten staan er ook duidelijk bij en is makkelijk na te meten om te zien welke maat je nodig hebt. Het bestellen gaat heel gemakkelijk en ook het betalen. Ben benieuwd naar mijn bestelde jasje en hoop dat het past en mij goed staat. Geen problemen gehad met het bestellen

Wijm 10-06-2019

Het is heel fijn om online of telefonisch te shoppen bij otto omdat je heel fijn en vriendelijke en geduldige manier geholpen word .
Ze hebben mooie kleding van erg goede kwaliteit en ze zijn niet duur

Nike 10-06-2019

overzichteljke site, snelle levering, goede procuktomschrijvingen! Nog geen ervaring met retouren dus daar kan ik geen oordeel nog over geven.

Smid 10-06-2019

Leuke kleding, makkelijk aan te schaffen.
Fijn dat je achteraf kan betalen, makkelijk te retourneren.

Janna 10-06-2019

Voor mij is het belangrijk dat er veer informatie bij een product staat. Zodat je niet weer thuis van alles aan het passen bent dat echt niet jouw maat heeft.
Wat is de maat van het model die het product draagt? Hoe lang is een rok in cm.? Valt het een maatje kleiner? Is de stof rekbaar? Daar heb ik wat aan! En daarom hoef ik eigenlijk nooit wat terug te sturen bij Otto :) Oh en niet te vergeten, ze hebben steeds meer natuurlijke stoffen. Bio katoen en lycose. Otto is echt mijn favoriet!

Sandra 09-06-2019

jammer dat ik de 5 euro korting voor eerste bestelling niet kan gebruiken als ik van de 20% korting op bad en strand mode gebruik wil maken

M Huber 09-06-2019

Koop bij Otto
is mijn motto
Vlugge verzending, en vrij goedkoop
Dat geeft de kopers hoop

Theo Bouman 09-06-2019

Uitgebreide collectie, uitstekende kwaliteit, makkelijke overzichtelijke website, handig en snel navigeren. Meerkeuze in betalingsmogelijkheden. Duidelijke informatie over aflevering, datum en tijdstip. Makkelijke retourneringsprocedure.

Jolanda 09-06-2019

Gebruiksvriendelijk, leuk aanbod dat ik vaak elders niet vind. Dus een eigen aanbod in producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Dat goede artikelen in assortiment blijven vind ik écht een pré. Ik heb zojuist bikini die ik 2 jaar terug kocht opnieuw kunnen aanschaffen. Bij mijn vorige bestelling ging iets mis, maar na 1 telefoontje is het gelijk opgelost.

Hanny 09-06-2019

Prettig winkelen met een uitgebreide keus op veel gebieden, een overzichtige website en veel mogelijk achteraf betalen, wel zo prettig als je niet zeker bent van de maten.

Selma 09-06-2019

Groot assortiment! Veel verschillende merken. Ook topmerken zoals Heine, sloggi, schiesser, lascana.
Als ik online kleding ga zoeken ga ik altijd als eerste naar Otto en 99% slaag ik!
Prima online winkel!

caroline 08-06-2019

Ik probeerde een nieuwe code te doen maar dat werkt niet zo goed. Op zich is alles prima en ben ik er verder tevreden om, maar ja het inloggen is soms heel lastig .