Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Vera 18-06-2019

Ik vind site handig en gebruiksvriendelijk. Kwaliteit supper geweldig en zeer tevreden!!🙂

Linda 18-06-2019

Wat een slechte organisatie is dat! Je moet zowiezo €3,95 betalen ongeacht of je wat hebt gehouden of hebt geretourneerd. Een service van nul en ga zo maar door. Tip bestel bij Zalando daar heb je tenminste wat aan en de service is daar goed.

hasmik 17-06-2019

ik gebruik de diensten omdat alles van goede kwaliteit is en heel goed dient.

ricardo 17-06-2019

webshop handhaving zeer simpel en snel, opmaak klantvriendelijk en transparent. Zeer goed aanbod van producten, attractieve kortingen. Goede kwaliteit, kortom OTTO !

Barbara 17-06-2019

Mooie overzichtelijke site. Blij met grote maten mode!
Jammer dat er niet een bedrag is waarboven de verzendkosten gratis zijn (bij kleding)

Ria Terhoeve 17-06-2019

Bij contact met uw klantenservice, geweldig geholpen. Ze heeft veel moeite gedaan, zodat ik toch kon bestellen, want dat lukt niet. Klasse

Carin 17-06-2019

Grote sortering in prijs en in type badjassen, goed doorkliksysteem, je kunt snel heen en weer tussen je keuze en weer verder winkelen.

Dick 16-06-2019

in begin was en ging alles nogal erg stroef en veel misverstanden en dat was niet echt een plezierige beleving ook kwa wanorde met facturen en korting acties enz, maar dat is inmiddels allemaal wel verbetert en je kan nu gerust een bestelling doen, dus met die verbeteringen allemaal krijgen ze van ons gemiddeld een 8.Op dit moment beveel ik deze shop dus aan maar laat de merken arizona en mans world van mij liggen aub :)) haha...

Henk 16-06-2019

Voor het kopen van mijn meubels heb ik een groot aantal sites bezocht. Ik heb voor OTTO gekozen om de volgende redenen:
1/ ruim assortiment
2/ scherpe prijzen
3/ betaling na levering mogelijk
4/ duidelijke levertermijnen

Helaas is het niet mogelijk om zelf en leverdatum te kiezen als die later ligt dan de op de site aangegeven levertermijn, daarom kon ik niet mijn complete keus in één keer opgeven.

clemens uit kerkrade 16-06-2019

snel goed en goedkoop maar vooral erg overzichtelijk //65plus//
en gemakkelijk
mvg ...... en ......

Betsie 16-06-2019

Tot op heden snelle bestelling/levering.
Hoop dat dit in toekomst ook blijft.

Jos 16-06-2019

De site om te bestellen werkte niet perfect maar uiteindelijk toch gelukt. Heb de bestelling nog niet ontvangen ,maar mag aannemen dat die naar tevredenheid is.

Elly 16-06-2019

Een fijne overzichtelijke site, heel veel keus!! Ik heb nu 2x een bestelling gedaan en 1x geruild voor een kleinere maat en dat ging snel en werd goed afgehandeld ,ook het financiële gedeelte binnen een paar dagen. Ik vind het ook fijn dat ik kan kiezen wanneer ik betaal.

Sunny 16-06-2019

De shop is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Tevens is de keuze ongelooflijke divers.

tonia 16-06-2019

Leuke site om te shoppen - goede keuzes - overzichtelijk en duidelijk - ook om te bestellen

Bijtje 16-06-2019

De dingen die ik bij Otto heb besteld zijn prima vind alleen dat de levertijd in vergelijking met andere webshop soms te lang is en de korting die je krijgt valt eigenlijk in het niet omdat dr leveringskosten daar nog een keer vanaf gaan verder is het een prima webshop.

Staephanie 16-06-2019

Mijn mening over OTTO.nl is dat de producten van goede kwaliteit zijn, de prijzen zijn relevant aan het product en zijn altijd in zeer goede staat als ze worden bezorgd.
Producten zijn meestal in een korte tijd leverbaar, en kan indien nodig achteraf betalen. Ik vind het daarom fijn om bij OTTO te winkelen, ik heb zo een garantie dat ik altijd goede producten koop en weet waar ik aan toe ben.

Famjstarren 15-06-2019

Ik was op zoek naar witte sneakers en bij Otto hadden ze precies wat ik zocht. En leuke zwemshorts gevonden.
Otto heeft erg veel keuze en het is een leuke shop ervaring.

Wilma 15-06-2019

Ik ben altijd erg tevreden. Vooral voor badkleding past altijd.
Ik koop al 30 jaar bij de Otto.

Lelie 15-06-2019

Ruime keuze. Goede merken. Goede leveringen. Goede service. Een tevreden en terugkerende klant.

Anna 15-06-2019

Ik vind bij Otto altijd het artikel waar ik op zoek ben.
Vooral lingerie en badpakken zijn erg mooi, en bijna niet in winkels te krijgen.
Bestellen gaat snel, bezorgen op tijd, dus ik ben meer dan tevreden.

Conny 15-06-2019

Prima winkel, levertijd best lang tov andere webshops. Ook het feit dat je geen mail krijgt wat er wanneer geleverd gaat worden als je bestelling gespreid geleverd wordt is vervelend

Kees 15-06-2019

webshop is uitstekend,artikelen snel te vinden en te bestellen,snelle levering en achteraf betalen,helemaal top!

Shenna 15-06-2019

Ik vind shoppen bij Otto zeer gebruiksvriendelijk goede en snelle website. De kwaliteit prijsverhouding is prima.

Lian 14-06-2019

Makkelijke website, snelle service en goede acties ,
Helaas kon ik niet voor de optie kiezen om mijn bestelling elders te laten bezorgen.