Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 227 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Linda 20-06-2019

Fijn dat je achteraf kan betalen, dat je het zelf kan ophalen in de buurt, en dat de site snel is en niet hapert als je van de ene naar de andere bladzij wil wisselen👍

Marta 20-06-2019

levering is top ! gratis verzenden je kan in termijnene betalen. wat je besteld komt altijd goed verpakt aan. vriendelijke klantensurvice. helemaal top

Jeef de Jong 20-06-2019

Otto heeft een ruime sortering en kans van slagen is dan ook groot. Of je nu op zoek bent naar kleding, meubels of woonaccessoires, je kan bij OTTO terecht. Bestellen is eenvoudig en ze leveren zoals beloofd. Ik bestel voornamelijk kleding en tot nu toe bevalt dat uitstekend.

Ingrid Weemaes-Ivens 20-06-2019

Gemakkelijk zoeken in welke categorie je iets wilt hebben. Je zoekt snel iets op. Mooi foto's en duidelijke maatomschrijving. Super

Michel ! 20-06-2019

Ik ben al vele jaren klant bij Otto, en zeer tevreden !
Handig dat je er ook geld kan lenen, mocht dit onverhoopt een keer nodig zijn.
Otto heeft een prettig assortiment waaruit ik met regelmaat bestel.
Helemaal goed dus...

Marieke Pol 20-06-2019

Alles is de juiste maat goede kwaliteit en snelle service met track and tracé!!!

Stijn 20-06-2019

Ik word helemaal gelukkig van shoppen bij Otto. Ook al heeft het een aparte naam, toch weet ik het altijd weer te vinden!

Hes 20-06-2019

Na al een tijd op zoek te zijn geweest naar bepaalde shirts voor mijn man, ben ik bij Otto terecht gekomen en tot mijn grote verrassing hadden ze de gewenste shirts. Mijn man en ik zijn erg blij en tevreden.

Chantal - Nijmegen 20-06-2019

Ik vind dat Otto vaak verrassende stoffen heeft en dat meestal voor een schappelijke prijs.

Priscilla 19-06-2019

De eerste bestelling van mij dus tot nu toe gaat alles goed. Ik heb nog nooit betaling achteraf gedaan. Ben benieuwd.

Mientje osten 19-06-2019

De bestelling is altijd op tijd ,als een een artikel niet op voorraad is krijg je tijdig een bericht
Kwaliteit van de bestelde artikelen is van goede kwaliteit

paula 19-06-2019

leuke site en makkelijk door te komen,wel vaker gebruik gemaakt van de site en tevreden over de afhandeling van alles.vlotte bezorging en altijd goede kleding

Tom 19-06-2019

Goede kwaliteit en goede prijzen.
Levertijd tussen 3-5 werkdagen zou wat sneller kunnen.

chantal 19-06-2019

ik heb maanden geleden een kast besteld met een verwachte levertijd van 4/5 weken. na 5 weken zou die komen, de dag van levering heb ik niks gehad. ik heb gebeld en kennelijk was deze onderweg kapot gegaan..(dit hadden ze mij niet kunnen laten weten, ik heb zelf rond moeten bellen) vervolgens moesten ze hem dus opnieuw bestellen (opnieuw 4/5 weken wachten) ik vond de kast zo mooi dat ik er mee akkoord ging. 5 weken later heb ik een aantal pakketen ontvangen, wat blijkt? ik mis delen... ik heb toen naar Otto gebeld en de meid van de klantenservice zei me dat ik het zelf maar uit moest zoeken en post nl maar moest bellen. vervolgens weer gebeld en toen zou het geen probleem zijn om delen te bestellen maar dat zou dan 5 weken duren. bel een paar dagen later, er is niks besteld en ze weten nergens van af. BESTEL ER NIKS HET ZIJN FRAUDEURS. het is nog maar de vraag wanneer ik mijn geld terug krijg..

Edgar 19-06-2019

Otto is zeer correct in het afhandelen van retouren en de garantie pakken ze ook goed op.

Esther 19-06-2019

Top site!!! Heel overzichtelijk. Mooi plaatjes erbij!! En helemaal niet te duur

Annette 19-06-2019

De kleur rugtas die ik leuk vind, was alleen op deze site te vinden. Toevallig terecht gekomen via Marktplaats, waar Otto een advertentie geplaatst had blijkbaar.

Lidia 19-06-2019

Altijd goede ervaringen met Otto. Fijne site, ook om te bestellen na ontvangst van het boekje, snelle levering, goede maten en goede kwaliteit

ria voorham 19-06-2019

Ben reeds jarenlang klant. zeer tevreden over kwaliteit en service.
heb OTTO ook aangeraden bij vriendinnen.

Toemina 19-06-2019

Fijne site en heel gebruiksvriendelijk. Fijn is ook dat je kosteloos achteraf kan betalen

Huffenreuter 19-06-2019

Makkelijk en duidelijke website. Leuke producten en goede aanbiedingen te vinden.

Khesrow 19-06-2019

Ik vindt otto erg een mooie website om producten te kopen net heb ik een hoekbank in 2 minuten besteld, ben super blij met otto want ik mag pas betalen wanneer ik mijn aankoop ontvang.

charlotte 18-06-2019

Enorm veel keuze in bikini's, betaalbaar en snel geleverd. Heb er nu 4 van Otto.nl en ze zitten als gegoten!

Irene Steneker. 18-06-2019

Otto levert goede kwaliteit, je hoeft meestal niet te lang te wachten op de levering en de producten voldoen aan de omschrijving. Prettig om thuis gewoon te winkelen !!

F. Reijerse 18-06-2019

Ik vind het prettig winkelen veel keus en niet te duur, leuke aanbiedingen met 20% korting.