Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

floor simons 06-06-2019

Duidelijke site, groot assortiment, snelle levering, heel klantvriendelijk te woord gestaan toen ik belde over mijn mailadres.

Martine 06-06-2019

Wat een fijne winkel om bij te shoppen. Foto's zijn helder en geven een goed beeld. Veel keuze en goede kwaliteit. Retour zenden is ook geen probleem, bovendien wordt alles heel snel geleverd. Ik kom zeker terug.

Rieta 06-06-2019

Ik ben zeer tevreden over het aanbod en de service. Ik beveel het iedereen aan

boraatje 06-06-2019

Ik ben zeer tevreden over de webshop en het bestelproces. Ik ben altijd tevreden over mijn aankoop als ik het ontvangen heb én als er onverhoopt iets geruild of geretourneerd moet worden gaat dit ook áltijd probleemloos! Otto is niet de goedkoopste online kledingshop maar wél eentje waar je van op aan kunt, en dat is mij veel waard!

Desiree 06-06-2019

Ik vind het fijn om bij otto te winkelen. Je kan op de site alles gemakkelijk vinden door de verschillende filters.

Nel en loek 06-06-2019

De bestelling was niet goed.. gebeld ze hebben het gelijk opgelost super!! En ze hebben kleine damesmaten van jeansbroeken top!!

Lida Krijgsman 06-06-2019

Otto staat voor kwaliteit en een groot aanbod van diverse merken. Verder is de service duidelijk en goed. Kortom Otto is een aanrader

Bas gaarman 05-06-2019

Mooie overzichtelijke site, veel keus en kwaliteit is ok !goede betaal mogelijkheden

Antsje 05-06-2019

Het heeft me ontzettend veel moeite gekost een bestelling te doen. Er stond nog een oud e-mailadres van mij in waar knietje omheen kwam. Uiteindelijk gebeld, daarna was het zo gedaan.

Hans 05-06-2019

Duidelijke site, voorwaarden duidelijk in beeld en mogelijkheid tot achteraf betalen!

Fenny 05-06-2019

Ik heb voor deze shop van Otto gekozen omdat ze corrigerende badpakken verkopen.
De pasvorm weet ik nog niet. De reviews zijn gunstig dus ik ben benieuwd.

Angelika 05-06-2019

Vol keus, snel, strakke service en altijd op tijd. Top !
De helle familie en vrienden zitten bij Otto !

Tineke Heijns 05-06-2019

Otto heeft een prima prijs kwaliteit verhouding, wat ook fijn is, je kunt achteraf betalen.

Yvonne Vroomen 05-06-2019

Goede service mooie spullen
Ook de brochure ziet er top uit. Ik zal zeker mijn vriendin zeggen dat ze op de site moet kijken.

Wendy 05-06-2019

Mooie kleding, snelle nette levering
Nu al verschillende jurken en kleding besteld elke keer tevreden

Moreno 05-06-2019

Goede. .En prima ..is bij otto winkelen. ..Ik zal het iedereen aanraden. .Goede service.

NCvHerwaarden 05-06-2019

Fijne duidelijke keuzes,veel keus. Hele duidelijke eerlijke uitleg.
Fijn dat je pas na bezorging en passen per acceptgiro mag en kan betalen ,
Ook heel luxe en super dat je bij je 1e bestelling 20% korting krijgt.
Echt een goed en vriendelijk bedrijf.

Rita 05-06-2019

Geweldig .prima. service .klantvriendelijk .
Kwaliteit .afhandeling snel .ik ben zeer tevreden
Voor mij OTTO

Sanja 05-06-2019

Ik vind de shop overzichtelijk, snelle bestelling gemaakt. Breed assortiment en echt hele leuke badkleding/strandkleding.

Nella 05-06-2019

Ik vind het ideaal om bij Otto te shoppen en pas achteraf te betalen. Alles wat retour wordt gestuurd gaat weer netjes van de rekening af.

Y de Vries 05-06-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over de producten en levering. Top!

Saskia molin 05-06-2019

Altijd een mooie kwaliteit en prijs bij Otto !
De service is heel goed . Handig bestellen .
En wat wil je nog meer

Annie 05-06-2019

volgens mij de eerste keer dat ik bij Otto iets bestel ,mooie site
Even kijken hoe het is, als het goed is zal ik zeker nog wel vaker bestellen bij jullie

Ida 05-06-2019

Erg veel keus in kleding. Overzichtelijke site. Duidelijke uitleg hoe te bestellen.

louis 05-06-2019

Eenvoudige en overzichtelijke website met plezier gewinkeld en nette prijzen