Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tran 14-03-2019

Ik ben al sinds 1995 klant bij OTTO en ben altijd tevreden over de kwaliteit van hun producten.

Karin 14-03-2019

Overzichtelijk, goede snelle service, zoekt makkelijk en retourneren mogelijk en makkelijk

Annette Tijhuis 14-03-2019

goed gecategoriseerd; als je op het betreffende item klikt is meteen duidelijk welke maten er beschikbaar zijn wat kleding en schoenen betreft. Dar was ik naar op zoek

Dieneke 14-03-2019

Ziet er goed uit.overzichtelijk en makkelijk alles te vinden; dus perfect!!.

Linders 14-03-2019

Ik slaag hier 9 van de 10 x voor boven kleding ,je kan op rekening betalen !!!wat voor mij gemakkelijk maakt (staat de kleur toch niet aan ,te groot te klein )dan kan je het zonder gezeur terug sturen en in dit geval hoef ik niet op mijn geld te wachten .Je krijgt een email als jou retour kleding is ontvangen en klaar is kees geen rompslomp meer .(bewaar het bewijs een maand van Postnl) klaar .groetjes

Leentje 14-03-2019

Ophaal service voor oud meubel. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Zeer tevreden

Polpe 14-03-2019

Altijd heerlijk in je luie stoel te winkelen en nog leuker als je een mooie korting kunt inwisselen bij je aankoop

Dirkje 14-03-2019

Ik koop graag kleding bij OTTO. Makkelijk bestellen, retourneren is geen probleem en je mag achteraf betalen. Prima en betrouwbaar! Tot de volgende aankoop OTTO!

P.joris 14-03-2019

Koop al jaren bij Otto en nog steeds heel Fijin on te kopen altijd vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact en heel blij met het enorme assortiment

Noelle 14-03-2019

Ik ben erg tevreden. Snelle levering, mooie producten en bij onduidelijkheid of vragen, snel een vriendelijk antwoord!

Lilian 14-03-2019

Heel tevreden met het aanbod van schoenen, ervoor mij ook erg belangrijk schoenen voor moeilijkevoeten.
Dus erg blij meezat ik hier terecht kan.

Aha 14-03-2019

Een ruim assortiment! Met mooie duidelijke foto's. Gebruiks vriendelijke site.

E. Snoeren 14-03-2019

Omdat Otto een heel ruim assortiment heeft, is het extra prettig winkelen voor mijn hele gezin. Ook de site vind ik erg gebruiksvriendelijk en het achteraf kunnen betalen is een goede service.

Munkie63 14-03-2019

Ik shop bij Otto omdat het een fijne webshop is met veel keuze en de prijzen zijn goed in verhouding met de kwaliteit. Alles is makkelijk te vinden en je kunt ook achteraf betalen.

Ger 14-03-2019

Makkelijk en overzichtelijk.
Je kan eerst je artikel beoordelen en achteraf betalen. En natuurlijk makkelijk terugsturen mocht het niet bevallen

Barbara 14-03-2019

Het is een duidelijk en overzichtelijke pagina. Zodat je snel wat leuks kunt bestellen. Gemak dient de mens.

Marjo 14-03-2019

Hele mooie producten. Bekende merken tegen scherpe prijzen.
Ben al jaren vaste klant en altijd naar tevredenheid.
Mocht er met een artikel iets mis zijn' wat natuurlijk altijd kan gebeuren ' dan wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en word er gelijk een oplossing aangeboden.
Ik blijf zeker hier bestellen!

Marie Blok 13-03-2019

Ik koop al jaren dezelfde body bij Otto ! Ook vaak omdat ze vaak met een leuke korting aangeboden worden. En het kopen is met 2 minuutjes klaar. Ik zou het iedereen aanbevelen om iets bij Otto te bestellen. Je hoeft er je luie stoel niet voor uit. En ik zelfs niet mijn bed, want daar lig ik nu al in.

Deborah 13-03-2019

Gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk snelle levering tot aan de deur goed werkende betaalmogelijkheden je bepaalt z3lf hoe en wanneer je het artikel gaat betalen.
Goeie prijs kwaliteit verhouding naar mijn mening

Erdogan 13-03-2019

Het is een gebruiksvriendelijke webshop met een duidelijke en volledige beschrijving van het artikel. Het bestel proces is ook erg makkelijk en zonder veel poespas.

Amber 13-03-2019

Snelle service, goede website, duidelijke informatie. Heb gekozen voor achteraf betalen, top dat dat mogelijk is

rob 13-03-2019

goede en overzichtelijk shop erg duidelijk en goed te bereiken in een word gewoon erg fijn om bij otto te winkelen

Stephan 13-03-2019

Otto een fijne online bestelsite, vaak ook met een leuk meegenomen korting zoals nu dat Otto 40 jaar bestaat.
Ook prettig dat je 14 dagen bedenktijd hebt en dat je in termijnen kunt betalen als je dat even beter uitkomt.
Terug sturen ook geen probleem, alles is goed geregeld.
Ik zeg top!
Wat wil je nog meer.

L. Mulder 13-03-2019

Leuke acties, veel keus in plus size kleding, mogelijkheid om achteraf te betalen - of in termijnen indien gewenst. Jeans Arizona zijn er in alle soorten en maten, goede kwaliteit en uitstekende pasvorm. Bij beschrijving kleding zou vaker lengte in cm genoemd mogen worden. Qua prijs is het meestal duurder dan andere webwinkels, maar je hebt wel betere kwaliteit. Levertijd zou korter mogen.

E. Kempers 13-03-2019

Zeer overzichtelijke site, en uitgebreide produktinformatie. Betalings mogelijkheden, retour en bezorgservice zijn optimaal.