Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ZEYNEP GUMUS 16-03-2019

Je heb leuke meubels en maandelijkse termijn betalen is echt handig als je niet in een keer betalen

manuela jansen 16-03-2019

De site zeer overzichtelijk zodat je product goed kunt bekijken, top levering perfecte service

Lisa 16-03-2019

Goeie site met mooie spullen zeker vaker bestellen
Over de levering weet ik nog niks maar verder is alles goed

Wendy 16-03-2019

Makkelijke en overzichtelijke site,en heel fijn dat er verschillende betaalmogelijkheden zijn

Luci 16-03-2019

Ruime keuze,duidelijke foto"s,gemakkelijke site en bovenal shop genot zonder eruit te moeten.

DD 15-03-2019

Kon snel vinden wat ik zocht. Goede prijs. Snelle levering. Kortom tevreden.

Silvana 15-03-2019

De shop is heel overzichtelijk, met veel keuze en prettige zoekfuncties. De levering is altijd snel en correct. Bij iets retour sturen heb ik nooit problemen.

Rego 15-03-2019

Mooie website, duidelijk menu, makkelijk winkelen en betalen.
Nu even wachten op de levering

Thea 15-03-2019

Gemakkelijk thuis winkelen. Goed kwaliteit en snel binnen. Bij retour doe otto nooit moeilijk. Moderne kleding. Anders als op andere site.

Melia 15-03-2019

Een duidelijke, overzichtelijke website met eigentijdse kwaliteitskleding. Makkelijk in bestelling en retourneren wanneer iets niet goed past.

Yvonne 15-03-2019

Ik ben echt heel goed en snel geholpen bij een hulpvraag waardoor ik tot een aankoop kon overgaan.

Leny 15-03-2019

ik vind het geweldig zo te shoppen heerlijk uitzoeken en dat het thuis bezorgd wordt hoe mooi is dat

D 15-03-2019

De site is gebruiksvriendelijk. Het aanbod aan merken en het betalingsgemak zijn beide groot. Ik verwacht dat de levering soepel verloopt.

Rita 15-03-2019

Super makkelijk zoeken naar een bepaald artikel, surf snel en gericht door site.

Jane Doe 15-03-2019

ik ben altijd zeer tevreden over Otto, levering prima, terugsturen eventueel ook. Zó fijn dat ik de deur niet uit hoef!

Aline 15-03-2019

Otto is een overzichtelijke website. De filterfunctie werkt goed wat erg fijn is met het uitzoeken van je artikelen. Het mijnotto aacount werkt ook heel prettig , kan alles zien van de bestelling en je kan eenvoudig je gegevens aanpassen. Daarnaast de optie achteraf betalen ook heel prettig. Ik bestel vaker en de bezorging is ook altijd prima.

Marijke Frieling 15-03-2019

Ik ben nieuwe klant en het lukte mij niet om iets online te bestellen, wat ik fout deed??

Na telefonisch contact kreeg ik klantnummer en inlog gegevens en toen lukte het meteen om iets te bestellen.

Fijn en rustig gesprek met uw klantenservice.

Helemaal tevreden.

Met vriendelijke groet
*******

Wilma 15-03-2019

Ik vind de shop overzichtelijk en uitnodigend en de prijsklassen zijn zeer divers.
Dus voor iedere knip een goede betaalbare keuze en geleverd in een wip.

Bob 15-03-2019

Levering op tijd. Goede producten. Fijne shop. Voorraad altijd op to date dus nooit misgrijpen en ook achteraf betalen mogelijk.

Sheela 14-03-2019

Bij Otto is modieus, kwaliteit en uitermate draagcomfort terug te vinden in de collecties waar zij voor staan! Nooit enige keer spijt gehad van mijn aankopen. Je betaalt ervoor, maar dat is absoluut waar voor je geld.

Mus 14-03-2019

Perfect winkel,perfect service,perfect aandacht ,goedkoop dan ander web schop,

Evelyn 14-03-2019

Makkelijk te vinden wat ik zocht. Ook genoeg foto’s om het artikel goed te bekijken.

Angela V 14-03-2019

Ik kende Otto vroeger alleen als papieren gids en pas recent herontdekt. Gebruiksvriendelijke site en ideaal dat je ook achteraf kunt betalen! Ook voor de minder gangbare maten, zoals kort 44, kan ik hier genoeg vinden zonder gelijk de hoofdprijs te hoeven betalen! Heerlijk!

Tran 14-03-2019

Ik ben al sinds 1995 klant bij OTTO en ben altijd tevreden over de kwaliteit van hun producten.

Karin 14-03-2019

Overzichtelijk, goede snelle service, zoekt makkelijk en retourneren mogelijk en makkelijk