Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Shalina 17-03-2019

Leuke onlineshop met goede service en leuke producten voor jong tot oud. Handig dat je in termijnen kan betalen. Ik bestel hier regelmatig kleding en ben erg tevreden over de kwaliteit.

Helene 17-03-2019

Otto is een geweldige shop,waar van alles en nog wat te vinden is. Ik zelf koop er vooral kleding. De service perfect. Er is bij mij nog nooit wat fout gegaan. Ook de levertijd is top! Je wilt je pakje ten slotte zo snel mogelijk in huis hebben!

Sammy 16-03-2019

Fijn shoppen alleen jammer dat je niet meerdere korting codes kunt gebruiken. Met feest40 kreeg je 15% korting en omdat ik de nieuwsbrief krijg kon ik daarvan ook €5 korting gebruiken. Helaas kon ik er maar 1 dus koos voor de 15%.

Chris 16-03-2019

De shop vind ik gebruiksvriendelijk. Ik ben hier voor de eerste keer dus kan nog niet oordelen over de levering etc.

Sunshine 16-03-2019

Prettig winkelen,goede prijs-kwaliteiverhouding. Zeer tevreden met aankopen. Ik draag de kleding die ik hier gekocht heb met veel plezier.

Hanny 16-03-2019

Mooi en overzichtelijk aanbod. De voorpret begint al bij mij thuis op de bank!

L. Aryai 16-03-2019

Otto vind ik alle beste webshop. Ik koop regelmatig voor mijn huis. De service vind ik super. Ook de levertijd is perfect. Vaak als je haast hebt dan ontvang je je product binnen korte tijd. Dat is geweldig. Ik ga binnen mijn familie - en vriendenkring Otto zeker promoten.

Toine 16-03-2019

Veel keuze,

Maar telwfoonnummer voor contact is niet te berijken. Service na aankoop zeer traag.

Helen 16-03-2019

Otto is e top winkel altijd fantastisch geholpen door d klantenservice. Ik slaag altijd bij Otto..hele goede artikelen..Top

Hillie 16-03-2019

Wij bestellen al jaren bij otto en daar zijn wij heel tevreden over mooie en duidelijke website en goede service

Teuni 16-03-2019

Overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Mooie kortingen en gratis thuisbezorgd als extraatje!

d.meens 16-03-2019

Mooie collectie,goede service,perfect! De kortingen zijn ook mooi meegenomen.

Sandra 16-03-2019

Duidelijke webshop, ruime keuze voor ieder wat wils. Kwaliteit van Otto is goed, levering en verpakking uitstekend

Linda 16-03-2019

Het is een duidelijke overzichtelijke site.heerlijk om zo thuis te kunnen shoppen

R Rasmijn 16-03-2019

Ik vind het shoppen op Otto.nl geweldig. Met het maandtermijn komt het perfect uit om mijn huis in te richten. Dankzij Otto was het mogelijk voor mij om mijn hele woning mooi in te richten met alles dat mijn hele familie een beslissing mee kon innen. Zoontje kon zijn kamer inrichten en vrouwtje was blij om haar droomwoning in te richten hoe zij het wil.

L.Timmernan 16-03-2019

Leuk artikel gekocht voor aantrekkelijke priijs
Makkelijk om te bestellen zo gepiept

Anoniem 16-03-2019

Goede site het is makkelijk om kleding te zoeken en er staan leuke kortingen en goede prijzen

A.J.E.A Matthijssen 16-03-2019

Super tevreden over de kwaliteit van de producten en wordt altijd snel bezorgd ook vindt ik het super fijn dat er in termijnen betaald kan worden

Elena 16-03-2019

Prettig winkelen in een overzichtelijke omgeving. Duidelijk menu.
Ook mooie aanbiedingen, snelle levering, makkelijk retourneren en diverse goede betaalmogelijkheden.

Marlies 16-03-2019

Fijne klantvriendelijke snelle website. Snelle levering. Mooi groot assortiment

Charlie 16-03-2019

Altijd prettig online shoppen bij Otto. Goeie prijzen en snelle service. Wat wil je nog meer? Het is een feest om hier je kleding te kopen!

Juul 16-03-2019

Duidelijke omschrijving van artikelen.
Webpagina werkt super snel en makkelijk.
Kortingscode via de mail wordt automatisch verwerkt door op 1 button te drukken.

Roza Romijn 16-03-2019

Deze winkel geeft een duidelijk overzicht van hun producten .en is betaalbaar voor elk budget.

ZEYNEP GUMUS 16-03-2019

Je heb leuke meubels en maandelijkse termijn betalen is echt handig als je niet in een keer betalen

manuela jansen 16-03-2019

De site zeer overzichtelijk zodat je product goed kunt bekijken, top levering perfecte service