Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joke 13-03-2019

Ik vind dat Otto een mooie website heeft ! Zeer duidelijk en snel .Ik was op zoek naar een rode wollen damesmantel en met de filters is het heel makkelijk om te kiezen.
Ook fijn dat ze in 2 lengtes zijn ,voor mij belangrijk omdat ik niet zo lang ben.
De bezorging is ook snel en achteraf betalen is mogelijk .ook heel fijn !

Urbain 13-03-2019

Fijne overzichtelijke online shop. Mogelijkheid tot achteraf betaling en gratis retour mogelijkheden. Top dys

henk snabel 13-03-2019

veel keus en makkelijk om te bestellen als bestelling voor mij goed is bestel ik zeker nog iets anders toppie!!

Adri 13-03-2019

Snelle reactie op vraag via facebook bij Otto webshop aan te bevelen voor nieuwe klanten

Marleen 13-03-2019

Prettig aanbod van gevarieerde kleding.
Ik koop regelmatig bij Otto en ben er zeer tevreden mee.

Petra 13-03-2019

Ik maak al lange tijd gebruik van de otto webshop en alles is altijd keurig geregeld. Veel ruime keuze. Duidelijke website met goede artikel informatie. Prima geleverd en gemakkeljk retour sturen indien nodig en goed bereikbaar per telefoon als er vragen zijn.

Willem 13-03-2019

Zeer overzichtelijk,prijs kwaliteit verhouding goed.
Gewoon prettig winkelen.

Carla 13-03-2019

Website is gebruiksvriendelijk. Een uitgebreide keuze aan filters. Otto levert ook ruime sortering aan schoenen in maat 35. Snelle service.

Ricardo Nuis 13-03-2019

wij komen voor het eerst op de Otto website en het is heel makkelijk zoeken en bestellen, wij zijn ook super tevreden en hopen dat we de koelkast snel mogen ontvangen.

Giacoba 13-03-2019

Begin december 2018 is mijn bestelling binnengekomen. Deze bestond uit een wandmeubel en 2 sideboards. Van 1 sideboard is de bovenste plank beschadigd. Contact hierover gehad met de KC . Tot 2x toe is een verkeerde plank gestuurd. Rond 20 januari voor de zoveelste keer contact gehad met de KC. Nu zou écht de goede opgestuurd worden. Toen werd het stil, en tot op heden nog niets ontvangen , daarom weer contact opgenomen met de KC. De medewerkster vond het heel vervelend en ze zou er voor zorgen dat ik hierover terug gebeld zou worden. Ik wacht nog steeds. Ik begrijp dat er fouten gemaakt kunnen worden maar begrijp niet dat die niet hersteld worden.

Bianca 13-03-2019

Otto heeft een mooie makkelijke site .
Vind het fijn om er te winkelen.
Producten zijn er snel en retourneren is makkelijk .

elianne 13-03-2019

duidelijke en overzichtelijke side goede kwaliteit goede service snel bezorgd

Maria 12-03-2019

Makkelijke duidelijke webshop. Overzichtelijk, goede bijzondere producten. Goede service.

Ton 12-03-2019

Goede service, verschillende betaalmogelijkheden, leuke collectie in grote maten, snelle levering

Reni 12-03-2019

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en uitermate tevreden over de snelle levering en de flexibele manier van betalen !

Kees 12-03-2019

Prima producten. Beetje matig is dat je ALTIJD verzendkosten moet betalen. Bij de meeste winkels hoef je boven de 20 euro GEEN verzendkosten te betalen. Ik zou zeggen doe hier wat mee OTTO. Voor de rest doen jullie het prima

C 12-03-2019

Leuke shop met veel keuze en gelukkig ook van het merk Rieker.
Verzending zou, net als bij andere aanbieders, beter gratis zijn.

ottoveen 12-03-2019

Altijd alles naar wens, levering zonder problemen, retour dito, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

Mariejan 12-03-2019

Ik vind het bij otto fijn winkelen omdat alles goed is omschreven en duidelijk gerankseerd is.
En bovendien modissch idd.

Dj 12-03-2019

Alles overzichtelijk en goed te bekijken en heel veel keus en niet duur je kan het net zo goedkoop als duur maken als je zelf wil

Hannie 12-03-2019

Dit is de eerste keer dat ik via de webshop iets bij Otto bestel. Ik zie met vertrouwen uit naar de eerste levering.

Inger 12-03-2019

De artikelen van deze shop spraken me aan. De bestelling is heel eenvoudig, dus ik was snel klaar.

Graafke 12-03-2019

Altijd zeer goede kwaliteit kleding en schoenen voor een betaalbare prijs en een goede service en nette levering.

Linda 12-03-2019

Overzichtelijke site en groot assortiment in alle rubrieken. Het is meteen duidelijk of het product leverbaar is.

Jacco 12-03-2019

Product wat ik besteld heb is goed en Otto is de goedkoopste aanbieder de volgende keer bezoek ik weer als eerste Otto’s webshop