Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Soraya 10-03-2019

De prijs is goed. De site is overzichtelijk en duidelijk alles kan je aan informatie vinden.
Verzending kan bij mij op adres maar niet op een afhaal punt wat erg jammer is

Arja 10-03-2019

Het grootste voordeel van de Otto is alles is van betere kwaliteit ten opzichte van andere postorder bedrijven.
Of het nu kleding is of is uit de wooncollectie je ziet en voelt het verschil.

Pieter 10-03-2019

Om de overstap te maken naar het bestellen via internet is een gebruiksvriendelijke website van groot belang, Otto heeft dat begrepen en hier kan je uitstekend en zonder hogere wiskunde je bestelling plaatsen

Opties 10-03-2019

Otto heeft veel opties, dit geldt zowel voor dr artikelen als voor de betaalmogelijkheden. Regelematig bestel ik wat op Otto en het komt altijd netjes aan, de artikelen zien eruit als op de foto's en zijn zeer kwalitatief. Om. Deze redenen is Otto zeker een aanrader!

Vrugtje 10-03-2019

Het artikel wordt goed omschreven , en duidelijke foto,s.
Hopelijk ziet hij er ook zo mooi uit als hij in mijn kamer staat.

Karin 10-03-2019

Geen poespas,altijd praktische informatie over het product , bestellen en betalen ideaal.

Nelly 10-03-2019

Mooie site zeer duidelijk , mooie collectie ,en wat zo fijn is, dat je achter af kunt betalen . en het retour zender ook zeer makkelijk ! dus van mij een 10 !

K.dijkstra 10-03-2019

Prima online shop, assortiment kan soms nog wat hipper. Verder prima service, prima levering. Prijzen liggen helaas wel iets hoger dan in de winkel.

Zlata 10-03-2019

Leuke winkel, levertijd mag echt sneller en bezorgkosten gratis vanaf 20 euro.

Jacomien 10-03-2019

Erg tevreden over Otto. Vorig jaar bikini gekocht die vrij snel was versleten. Garantie is voor kleding 1 jaar. Krijg een nieuwe bikini opgestuurd. Top

Erica 10-03-2019

ze doen wat ze schrijven en beloven. Goede prijs. Goede kwaliteit. En goede bezorging.

Daan 09-03-2019

Zeer overzichtelijke webwinkel met goede maataanduiding en reviews waardoor je bij het bestellen nog beter voor de juiste maat kan kiezen. Ideaal! Account aanmaken is weinig gedoe, erg prettig.

Lucienne 09-03-2019

Bij Otto koop ik altijd graag online. De site is overzichtelijk en de levertijden meestal erg schappelijk. En ook het eventuele retourneren is nooit een probleem.

R Vlak 09-03-2019

Goed overzicht, gratis berzorging plus artikelnummers voor bijpassende items!

c.simson 09-03-2019

je krijgt wat JE heb bestelt en de service is prima [prima winkel]
IK BEN ER BLIJ MEE
ZEG HET VOORT

Olejnik 09-03-2019

ik vind dit een hele goede winkel, heel veel verschilende artikelen, makkelijk bestellen en betalen.

Yvette 09-03-2019

Alles makkelijk te vinden wat ik zoek en bestelproces is eenvoudig. Communicatie via mail is snel en duidelijk

Yanna 09-03-2019

Ik ben meestal enthousiast over deze winkel en wat ik bestel vind ik uiteraard leuk.
Maar ik had dit vest liever in maat L gehad, omdat deze nog wel als keus staat aangegeven!!
Ik wacht dus nog af of de bestelling in maat M me wel past...
Tevens kan ik daarna een riview plaatsen over de kwaliteit.
Dus wat betreft de maatkeuze vooralsnog een domper.

Shin 09-03-2019

Lekker uitgebreid assortiment met een overzichtelijke website.
Ik kan wel uren erop besteden omdat net wanneer je denkt klaar te zijn kom je iets interessant tegen. Leveringstijden zijn ook prima en vaak worden bestellingen voor de indicatieve datum geleverd, qua betaalmogelijkheden heb je ook uitgebreide keus wat soms misschien net handig is voor de shoppers onder ons :)

iggy 09-03-2019

goede afbeeldingen op deze site ( niet bij alle artikelen) en nuttige informatie over materiaal en pasvorm.

Ria 09-03-2019

Ruime keuze, nette prijzen. Snelle levering, Goede service!
Heb geen negatieve punten te melden

ellen 09-03-2019

Veel keuze in vloerkleden en het sisal vloerkleed in de keuken dat ik nu al jaren heb, voldoet zo goed, dat ik er de loper nu bij bestel.

Maria Rijkers 09-03-2019

Otto is gewoonweg perfect,thuis op mijn gemaakt mijn nieuwe gardarobe uitzoeken het kan niet beter

Michel 09-03-2019

Deze shop verdiend mijn voorkeur oa door de makkelijke bediening van de site en OTTO biedt betalenmogelijkheden als betalen in termijnen. Bovendien is de kwaliteit van de producten erg goed.

J.Westerweel. Clerc 09-03-2019

Mooie producten en super goede service.
Hoop dat het deze keer ook net zo goed is.