Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

heleen 07-03-2019

De keuze is heel groot en ik vind bijna altijd wat ik zoek. Levering is altijd zoals beloofd en kwaliteit voldoet aan de verwachtingen. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed

Wendy 07-03-2019

Kleding op deze site is altijd super netjes en mooi, ik krijg altijd complimenten als ik wat nieuws naar mijn werk aan heb gedaan! Ik kom meestal weer terug naar Otto als ik kleding zoek op het web, ook heeft Otto meestal de laagste prijs uit heel veel andere sites.

Zoek je schoenen? Ga naar Otto :) Ik ben ook erg tevreden over de levering; snel & efficient. De site zou alleen iets vrolijker kunnen zijn, maar dat is slechts een tip.

Willemien de Jonge 07-03-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik de kwaliteit in overeenstemming vind met de prijs. Goede kwaliteit voor de juiste prijs.

Maria 07-03-2019

Alles is goed snelle verzending goed verpakt dus netjes afgeleverd goed contact

andor 07-03-2019

Duidelijk en makkelijk en goede aanbiedingen, achteraf betalen vind ik ook wel een fijne optie.

Annemiek 07-03-2019

Lang gezocht naar leuke vloerkleden en bij Otto voor beide kinderen geslaagd!

Danny 07-03-2019

Ik vind de site overzichtelijk, je kan een bestelling makkelijk en snel plaatsen. Geen lange wachttijd als je de klantenservice belt.

RP 07-03-2019

Otto is al jaren een betrouwbare leverancier van mooie kleding en nog veel meer. Ik ben al jaren klant en kan geen argumenten vinden om hier niet te shoppen. Het enige punt van verbetering: misschien iets snellere levering?

Danny 07-03-2019

Simonette 07-03-2019

Ik heb nog niet ontdekt wat er mis is met deze webshop, het is me vanaf het begin goed bevallen. Daarom keer ik er steeds weer terug, de keus is enorm, de prijzen normaal en altijd keurig bezorgd en wat me zeer aanspreekt is het achteraf betalen en gratis terug sturen!

Richard Coomans 07-03-2019

Snelle en duidelijk omschrijving van de producten en niet belangrijk de beoordeling van de klanten.

Top.

Wel 07-03-2019

Duidelijke en snelle reactie als je vragen stelt. Het test stukje van de meubels snel geleverd. Daarnaast is er een grote diversiteit en zijn de maten duidelijk aangegeven.

L 07-03-2019

Top service alleen jammer day je eerst moet betalen voordat je kan kiezen voor achter af betalen

L. van Hamburg 06-03-2019

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke webshop! Nette omschrijvingen, er staat zelfs vermeld of een artikel groot of klein uitvalt. Ik werd er heel blij van!

Anneke 06-03-2019

Het is makkelijk zoeken online en de producten die ik bestel passen bijna altijd en zijn van een goede kwaliteit.

Louise 06-03-2019

Mijn favoriete site om kleding te bestellen. Makkelijk kleding te vinden wat je zoekt met de verschillende filters. Makkelijk te ruilen per maat. Vriendelijke klantenservice die je écht helpen. Had kleding die na 2 x dragen lelijk werden, kon ik zo een nieuw artikel krijgen of mijn geld terug. Zelfs de korting wordt dan weer mee gerekend. Ook hebben ze vaak kortingacties, wat heel fijn is!

Haidi 06-03-2019

Snel en klantvriendelijk. Otto heeft mijn probleem opgelost en een alternatief aangeboden.

N. Ameur 06-03-2019

Duidelijke website, overzichtelijk, en snelle service . Van mij krijgen jullie de warme douche ga zo maar door.

Maluku 06-03-2019

Ik vind dat het assortiment wat uitgebreider mag en dan met meerdere bekende merken.
Wat meer zoals Wehkamp.

En er mag ook wel wat meer reclame gemaakt worden voor de website zelf en welke merken er verkocht worden.

jan 06-03-2019

de kleding is super netjes en mooi
de telefoniste zijn erg aardig en behulpzaam
dit zou eigenlijk in de gewone winkels ook zo moeten zijn
maar dat laat weleens te wensen over
De mensen van otto zijn erg geduldig en niet te pietluttig om het nog eens te herhalen
nee in twee woorden super personeel

Jonas 06-03-2019

1-2-3 Hupsakee. In no time besteld en geleverd. En Otto was de enige webwinkel die een forse korting gaf.

NellyAdams 06-03-2019

Heel tevreden, artikel goedkoop en van zeer goede kwaliteit.
Bestel regelmatig bij Otto.
En voor mij geld: tevreden klanten komen terug

Mellany 06-03-2019

Alles is goed, ik heb geen slechte dingen tegen gekomen. Alleen iets aan die bezorg snelheid doen

LF 05-03-2019

Na een lange zoektocht dit super gave vloerkleed gevonden! Mijn zoon wil graag een voetbal kamer, ik wil het stylisch verantwoord doorvoeren ;)
GELUKT! Mooie kwaliteit en ziet er uit als op de foto, top!!

Be 05-03-2019

Goede site, heldere prijzen, goede prijs kwaliteit . Ik bestel meestal mijn vloerkleden en dingen voor het huis en niet teleurgesteld.