Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ellen 09-03-2019

Veel keuze in vloerkleden en het sisal vloerkleed in de keuken dat ik nu al jaren heb, voldoet zo goed, dat ik er de loper nu bij bestel.

Maria Rijkers 09-03-2019

Otto is gewoonweg perfect,thuis op mijn gemaakt mijn nieuwe gardarobe uitzoeken het kan niet beter

Michel 09-03-2019

Deze shop verdiend mijn voorkeur oa door de makkelijke bediening van de site en OTTO biedt betalenmogelijkheden als betalen in termijnen. Bovendien is de kwaliteit van de producten erg goed.

J.Westerweel. Clerc 09-03-2019

Mooie producten en super goede service.
Hoop dat het deze keer ook net zo goed is.

Stefan 09-03-2019

Super bedrijf wordt keurig te woord gestaan en de bestelling wordt snel geleverd.

tonny s 09-03-2019

verkeerd dan terug tot het helemaal naar mijn zin is en dat kan heb ik ondervonden.

Carla van Egmond 09-03-2019

Ik koop graag bij OTTO vanwege goede service en en dat je snel geholpen word!

Sjoeky 09-03-2019

Op zoek naar een DeLonghi airfryer kwam ik bij OTTO uit omdat er een aanbieding was op de airfryer waar mijn voorkeur naar uit ging. Het apparaat werkte uitstekend, alleen draaide de mengarm niet naar behoren. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ik werd keurig te woord gestaan en goed geadviseerd. De airfryer kon ik retourneren en er werd direct een nieuwe besteld. Binnen 2-4 dagen zal ik de nieuwe airfryer in huis hebben.

SaskiaB 09-03-2019

De keuze is heel groot en de prijzen marktconform. Het bestelproces verliep makkelijk.

Louise 09-03-2019

Ik kies Otto altijd om dat ik het fijn zoeken vind, veel aanbod, en leuke aanbiedingen

Marja 09-03-2019

Het bestellen ging erg makkelijk en ik vind het prettig om achteraf te kunnen betalen. Ik heb net de bestelling gedaan dus kan nog geen oordeel geven over het verloop van de bestelling.

Y 09-03-2019

Goede keuze in lingerie ook voor grote maten, maar ook op allerlei andere gebieden. Ik heb lang moeten zoeken maar had hier veel keus

Martakoprowska1 09-03-2019

Beste winkel, mooi aanbod , lekker artikel, goede informatie voor nieuw klant.

saartje123 08-03-2019

Hele fijne webshop, goede beschrijvingen, fijn dat je achteraf kunt betalen en super makkelijk met retourneren, echte aanrader!

C. 08-03-2019

Leuke kleren. Soms duurt de bestelling wat lang maar hun belofte komen ze wel na. Duurt de bestelling langer dan krijg je vaak weer een korting dus dit lossen ze goed op

Louise 08-03-2019

Altijd veel te vinden bij Otto voor elke portemonnaie. Fijne webshop, snelle levering en je kunt er ook voor kiezen om achteraf te betalen.

Hennie 08-03-2019

Al jaren klant,nooit problemen gehad. Goede kwaliteit prima service.
Alleen internetsite is wat langzaam, dat zou een puntje van verbeteringen kunnen zijn.

v. jongewaard 08-03-2019

de bestellingen komen goed aan, en als het bestelde niet naar wens is {wat zelden voorkomt} gaat het het terug sturen goed.

Gino 08-03-2019

Het is een erg fijne, overzichtelijke webshop. Ik heb laarzen voor mijn vrouw gevonden, en gekocht met achterafbetaling, omdat ik op dit moment die €120,- niet op de rekening heb staan, maar volgende week weer wel. We hebben de site gister op de laptop bekeken, en vandaag op de mobiel. Op allebei de apparaten is het erg goed te doen! 1 minpuntjje; wachtwoord mag 15 tekens lang zijn, mijn passwordmaker had er 1 van 16 gemaakt, die fout werd niet genoemd, alleen het vak werd rood gearceerd, het duurde even voor ik dat doorhad. Voor de rest erg tevreden!

Mandana 08-03-2019

De service en kwaliteit is goed, echter sinds kort kan je als klant niet meer je limiet zien en als je erover belt, wordt er gezegd dat het met privacy te maken heeft en ik dit schriftelijk moet opvragen. Hoezo privacy???? Ik ben toch de enige die in mijn account kan kijken en ik zie toch ook alle andere privacy dingen, zoals mijn naw gegevens, alle betalingen, openstaande saldo en tot alle bestellingen en retouren aan toe, maar mijn limiet niet, want dat schend mijn privacy!!!!! Hmmm...Wel een domme en slechte antwoord om dit jegens klanten te verkopen, stelt mij erg teleur!!! Hopelijk nemen jullie dit serieus en veranderen jullie dit, want dit slaat echt nergens op en zou graag mijn limiet in mijn account willen zien, zoals dat ook bij mijn bank kan zien.

Lowie 08-03-2019

makkelijke web site, goede sale,ruime keus
snelle levering,makkelijke betaling via ideal

Astrid 08-03-2019

Duidelijk en overzichtelijk. Sorteren werkt ook prima. Fijn dat ze ook damesmaat 34 hebben.

K 07-03-2019

Wat ik zeker een groot voordeel vind, is het feit dat deze winkel heel veel producten aanbiedt. Ook de producten die bijna overal niet meer te koop zijn. Goede kwaliteit, goede merken en de snelheid van de verzending is zeker ook niet slecht. Alleen maar positief!

Smith 07-03-2019

Veel keuze, groot assortiment met veel type artikelen en betaalbare kwaliteit. Originele, smaakvolle meubelen die je niet standaard overal ziet maar wel trendy. Hier een rond vloerkleed besteld oud roze hoogpolig. Mooie kwaliteit voor prima prijs, een mooie zachte kleur nergens deze kleur oud roze gezien. Daarnaast een vriendelijke klantenservice.
Goed werkende site, diverse betaalopties snelle levering. Ook handig dat je je factuur na levering via ideal kunt betalen. In je account is de link met het bedrag direct zichtbaar zonder dat je hoeft door te klikken in een menu. Conclusie tevreden.

Anton 07-03-2019

Makkelijke webshop, overzichtelijk en goed te navigeren.
Duidelijke foto’s bij producten.