Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Lieke 12-03-2019

Perfecte BH voor de wat vollere vrouw. Geeft prima ondersteuning. Ik wil nooit meer een andere.

Nanny 12-03-2019

Goede kwaliteit, betrouwbaar! Ik check regelmatig hun producten. Geen 10 door bestelkosten maar die weerhouden mij persoonlijk niet.

Karel 12-03-2019

Ik weet van OTTO dat kwaliteit voorop staat. Al mijn OTTO kleding en accessoires gaan al jaren mee.

Gisele 12-03-2019

Otto is een intelligente opvallende woon site voor alles wat je nodig hebt voor wonen. Leven in en buiten je huis van kleding tot gereedschap. Een woonboulevard online waren huis dat is Otto. Een pracht zaak die goede producten levert. Ik geef gemiddeld een 8 voor deze zaak.

Soumaya 12-03-2019

Ik kom nooit aparte mooie schoenen tegen in de stad en dat ben ik zat.ik bestel liever bij Otto die heeft tenminste smaak dus mijn motto is dus altijd Otto.

Antoinet boenders 11-03-2019

Wat ik zeg zo lekker makkelijk of het nu overdag is of midden in de nacht Otto is altijd open geweldig vind ik dat

Mardjana 11-03-2019

Otto mooie kleding! Veel keus& naar mijn smaak!

Helaas betreft prijs duurder!! Ook zeker als je een maatje meer heb! Dat is jammer!
Aanrader dat zeker

Maria 11-03-2019

Mijn bestelling kwam aan op de aangegeven datum heel erg fijn! Tevreden klant. Ook fijn dat het in termijnen betaald kan worden.

Brenda 11-03-2019

Gebruiksvriendelijk en mogelijkheid om te betalen na levering. Daarnaast ruime keuze/assortiment.

M 11-03-2019

Otto heeft leuke spullen, maar wat ze aanbieden is niet altijd op voorraad. Dat is wel jammer. Daarnaast duurt de verzending ook vrij lang. Het wachten is het vaak wel waard

Jochem 11-03-2019

Fijne site met prima zoekfunctie. Door filters toe te passen snel een schifting kunnen maken. Zojuist besteld, dus levering laat nog even op zich wachten. Eerste indruk prima!

Marja 11-03-2019

Ruime keuze,diverse merken,overzichtlijke website/indeling/aantrekkelijke aanbiedingen van tijd tot tijd, leuke prijzen

Alci 11-03-2019

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt op de site. Snel leverbaar en goede kwaliteit.Zeker kijken bij Otto

Janus thijssen 11-03-2019

Goede winkel best veel keus ben zeer tevreden ook de prijs vald mee evenals de bezorgtijd

Ruud 11-03-2019

surface dial betaling in 2 maal standaard? het valt niet meer te wijzigen als eenmaal op betalen is geklikt

11-03-2019 11-03-2019

Ik koop graag bij otto omdat de shop duidelijk is in het vermelden van de artikelen en ook omdat de prijzen redelijk zijn .
De leveringbis altijdnsnel en als je de klanten service belt wordt je direct goed geholpen ook zijn de artikelen van bekende goede merken
Al met al een dikke 10 voor OTTO

Marja 11-03-2019

De site werkt oké. Ik vind het prettig om kleding eerst bij m’n wensen te zetten en dan pas te kiezen. Een minder puntje van de site: als je een kledingstuk beter bekijkt en dan terug gaat naar je selectie kom je terug op page 1 en niet waar je was gebleven.
De bestellingen komen bijna altijd binnen zoals beloofd en kloppen ook met de beschrijving.

A.Elmensdorp 11-03-2019

Ben zeer tevreden tot nu , fijne afhandeling en goede leverings serving kan alleen maar zeggen tegen Iedereen die nog twijfeld gewoon doen
top winkel !!!

Jacoba 11-03-2019

De Shop is zeer toegankelijk, ruime keuze, makkelijke betalingsregeling en prima info. Bij vragen direct en vriendelijk antwoord.

Siham M 10-03-2019

Overzichtelijk en duidelijk. Alles is goed te vinden en laadt en snel. Alle info is volledig en duidelijk dus je staat niet voor een verrassing bij het betalen of bij de levering.

Stamatoela 10-03-2019

Jullie verkopen goede producten en komen snel binnen en het voelt veilig en dat is prettig

PRZEMEK 10-03-2019

In fact, the only advantage of this store are competitive prices. The biggest downside is the incompetent service. There is not contact on linę and you have to waiting about 48 h for answering. The best is a payment for installments, then you have to pay them and you still do not have the Good. You write an e-mail and waith another 48 h. It is better to go to traditional shop. Interestingly , even if I paid 500 euros for a TV set, it did not arrive at the time. Only after the negative entry on the the feccebook I was sent the gooda. On other companies it looks poor.

GO 10-03-2019

Makkelijk zoeken en makkelijk vinden. Goede uitleg (maattabel enz.). Veel filters waardoor je alleen krijgt wat je zoekt. 1 puntje van kritiek: pagina’s hebben af en toe moeite met laden. Dan scroll je naar beneden en moet je steeds wachten tot de plaatjes geladen zijn.

Pippie 10-03-2019

Vindt de site erg duidelijk. Met de zoekfunctie krijg je direct te zijn wat je wil. Ook informatie over artikelen zijn duidelijk vermeld.

Ellen 10-03-2019

Snel op de website het artikel gezocht wat ik wilde kopen en nog 20 euro voordeliger ook! Snelle bezorg service en goede leverings voorwaarden.