Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 238 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Marja Middelweerd 17-04-2021

Lekker snel shoppen, achteraf betalen, retourregels zijn makkelijk. Verder natuurlijk nog bekijken hoe de levering gaat plaatsvinden, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Gebbina Nieuwenhuijzen 17-04-2021

De bestelling wordt prima afgeleverd
De verpakking is oké
De artikelen zijn in orde
Meer is er niet te vertellen altijd goed!

Lies 16-04-2021

Het is begrijpelijk dat het op dit moment hartstikke druk is maar jammer dat de verwachte levertijd daarop niet wordt aangepast. Als er staat dat mijn pakket binnen 3-5 werkdagen wordt geleverd dan verwacht ik dat dit gebeurt en niet dat het 10 werkdagen duurt! Heb mijn pakket hier helaas om moeten weigeren, nu had ik mijn bestelling niet meer nodig. Prima site en fijn dat je achteraf kan betalen maar niks bestellen als je je pakketje op tijd wilt krijgen!

Tevreden klant 16-04-2021

Snel prettig en fijn dat ik achteraf kan betalen want als mijn schoenen niet passen kan ik ze terug sturen.

Lex 15-04-2021

Misleidende Marketing
Ik heb een tv meubel bij otto gekocht.
artikel nummer: 70137082
naam: Wilmes tv-meubel.

Ik heb deze meubel gekocht. De verzend tijd was langer dan twee maanden maar goed ik heb hem nu.

En dan kijk ik naar de onderdelen die ik binnen heb en staat er niet de LED lichten bij. Vond ik op zichzelf erg raar want er wordt duidelijk fotos van gemaakt met de LED licht zelfs een aparte foto van het lampje.

Maar ik geef ze een eerlijke kans en bel de klantenservice. Die zegt dat er ergens in de product omschrijving (een lange sliert aan tekst zonder enige opmaak) staat dat ze niet inbegrepen zijn.

Ik kijk even verder en dan moet je het product artikel op zichzelf gaan zoeken in hun shop en zie je dat die nog 65 euro extra kosten.

Dit is overduidelijk gewoon misleidende marketing en hier ben ik niet van gediend.

Héél slechte praktijken bij Otto.

yvonne 15-04-2021

Grote en mooie sortering bhs.

Ik zou 5 euro korting krijgen voor aanmelding van de nieuwsbrief maar dit kon ik niet invullen bij kortingscode. Voel me bedrogen met dit neplokkertje!!!! Vandaar maar een 6!!!!!

Raouaa taha 15-04-2021

Ik vind het kopen op uw site erg mooi, alle producten zijn van hoge kwaliteit en er is een gevoel van bezorging

Jeroen Janssen 14-04-2021

Meest teleurstellend bedrijf waarbij ik ooit besteld heb. Niet alleen wacht ik al 4 maanden op een completen kledingkast ook wordt er tussendoor beloofd dat er bevestiging mailtjes worden gestuurd en dat de overige producten binnen 4 weken geleverd worden maar hier wordt niks van nagekomen. Vervolgens dien ik na 3 maanden wachten een klacht in, hier wordt op gereageerd waarbij iemand na overleg in ieder geval 10% kan terugstorten vanwege het ongemak. Deze persoon geeft echter wel aan dat ik het product dat al geleverd is nog altijd kan retourneren als het te lang duurt. Dit zijn dus ook leugens..... Ik zit nu 4 maanden met een halve kledingkast, ben nog altijd aan het wachten op onderdelen en ze willen mijn geld niet terug geven. BELACHELIJK DAT DIT BEDRIJF NA AL HUN FOUTEN NIET EENS MET EEN OPLOSSING KAN KOMEN.

Familie 13-04-2021

Gebruiksvriendelijk. GOede filters om te zoeken.
Jammer dat mijn kortingscode voor de verwelkoming niet aankwam in mijn inbox, voordat de bestelling geplaatst was.

Yvonne 12-04-2021

Heb 2 april bestelling gedaan ook achteraf betalen. 7 stuks besteld waarvan 2 shirts afgelopen zaterdag gekregen en de rest hoor ik niets van ook niet wanneer evt de rest komt. Duurt erg lang vergeleken met andere websites.

Gerard Speek 12-04-2021

duidelijke website, gemakkelijk zoeken en bestellen. eenvoudige keuze omtrent betaling.

Monique van den Brink 12-04-2021

Goede prijzen, ruime keuze. Duurt lang voordat bestelling wordt geleverd. Ik heb gekozen voor betaling achteraf, hierdoor zijn er plotseling artikelen verwijderd uit mijn bestelling, zijn ineens niet meer leverbaar. Ik heb 8 april bestelling geplaatst, nu 12 april nog steeds geen indicatie wanneer de bestelling wordt verzonden.

Ikke 11-04-2021

Vandaag actie: 20% korting op mode. Ik bestel 2 truien van bijna 100 euro per stuk, maar krijg geen korting omdat dit niet binnen de categorie mode valt.

Nynkje Jel 11-04-2021

Bij toeval terecht gekomen tijdens een zoektocht naar een jurkje voor een bruiloft. Eerdere ervaringen met OTTO waren positief

Loes 11-04-2021

Heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk . Prachtig rokje besteld voor een heel leuke prijs!

H v d Zwet 11-04-2021

Duidelijke site en juiste prijzen. Bestellen ook zeer klantvriendelijk, deze met vele mogelijkheden.

Erwin/Eleni 11-04-2021

Goede kwaliteits/prijsverhouding. Uitgebreid assortiment.Hele goede en snelle service. Rekeningsoverzicht en bestellingsoverzicht is wat verwarrend in het begin, je moet het even doorkrijgen...dit zou wat duidelijker kunnen.De keuze van levering is daarintegen weer goed.
Tevreden en een aanrader voor iedereen.

Marlies 09-04-2021

Veel aanbod en meestal van een goede kwaliteit. Omschrijvingen kloppen vaak, klantreviews zijn erg behulpzaam. Wel jammer van de ietwat langere levertijden dan bij andere webshops.

Jacqueline 09-04-2021

ik vind dat je bij Otto altijd zeer goeie prijs kwaliteit verhouding krijgt . Ook is de pasvorm heel goed , ik hoef nooit iets terug te sturen . De maat klopt ook altijd . ik heb maat 40-42 en in deze maat iets bestellen klopt dan ook . Ja vind het veilig gevoel om bij Otto iets te bestellen .

Boj 08-04-2021

veel en goede artikelen en ook goede en snelle levering, terugsturen geen probleem

ontevreden klant 08-04-2021

WAARDELOZE LEVERANCIER
WAARDELOZE LEVERANCIER! Bestelling per iDeal betaald en terwijl binnen 1 week geleverd zou worden, zijn we inmiddels weken verder en de klantenservice kan enkel melden dat de product uit Duitsland onderweg naar hun toe is. Track&Trace? Nooit van gehoord! Bestelling annuleren doen ze ook niet.
Doe je zelf een plezier en BESTEL NIETS BIJ OTTO!

Bergsma 08-04-2021

Was al een tijd op zoek naar betaalbare koloniale meubelen.en bij Otto hebben ze dat!ben zeer tevreden met wat ik al heb via Otto en daarbij nu de salontafel!

M. Brommer 08-04-2021

IK vind het zeer prettig shoppen via Otto.nl
Duidelijke en overzichtelijke site. Makkelijk zoeken naar wat je wil. Mooie kleding, goede merken. En erg fijn dat er ook sportkleding is in wat grotere maten.
Wat ook prettig is, je winkelmandje wordt niet geleegd na 15min even niet aanwezig te zijn.
Dus, al met al.. Top!!!

Marie-Louise 07-04-2021

Ik bestel voor de eerste keer, erg gemakkelijk. Het artikel wat ik zo juist heb besteld, kwam als een pop-up. Vond het er mooi en leuk uit zien, daarom gelijk besteld. Ik ben héél benieuwd!

J.M 07-04-2021

WAARDELOOS!! Schandalig hoe ze daar te werk gaan. Nooit maar dan ook nooit meer OTTO