Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 237 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Kasia 10-04-2019

Top winkel! Veel assortimenten, snelle bezorging en naturlijk ik vind heel fijn dat kan maandelijks betalen!

ans 10-04-2019

PRACHTIGE KLEDING, OOK IN GROTE MATEN, NU EEN JURKJE BESTELD, EN FIJN OM THUIS LEKKER TE WINKELEN, MET EEN KOPJE KOFFIE, EN ALTIJD FIJN OM DE BEZORGER TE ZIEN, MET DE MOOIE KLEDING, LEKKER PASSEN, EN DOOR ANDEREN TE LATEN KIJKEN, AF HET MOOI STAAT, ZO NIET ,RETOUR NAAR OTTO, EN VERDER KIJKEN OP DE COMPUTER, HEERLIJK RELAX, DANK JE OTTO

Yvonne 10-04-2019

Het is moeilijk te volgen waar de bestelling blijft en wanneer deze geleverd wordt. Vervelend dat er geen btw factuur bijgevoegd wordt

Leonie 10-04-2019

Goede service, bijzonder vriendelijk telefoonpannel:
Zeer gevarieerd in merken.

willeke 10-04-2019

leuke kleding, verschillende prijzen. veel verschillende merken. Goede service.

Judith A. 10-04-2019

Heldere website, erg gebruikersvriendelijk. Goed overzicht, makkelijk bestelproces.

Geerlof Montijn 10-04-2019

Ik heb goede ervaringen met Otto. Een fijn bedrijf om te shoppen. Kwaliteit is heel belangrijk

Crissie1975 10-04-2019

Goede service en snelle bezorging..goede kwaliteit koelkast..super fijn dat ik in termijnen kan betalen

Wilhelmien Cornelissen 10-04-2019

Makkelijk thuis shoppen als je niet goed ter been bent!! Altijd keuze genoeg om uit te kiezen.

Chris 10-04-2019

Duidelijke overzichtelijke webwinkel. Ik kon heel gemakkelijk vinden waar ik naar zocht. Prijzen zijn overigens erg scherp! Ik ben tevreden.

Aagja 10-04-2019

Heel duidelijke webshop met goed snelle zoekfunctie. Snel gevonden wat ik zocht.
Achteraf betalen fijn.

Vbroekie 10-04-2019

Het is een internetshop met een grote diversiteit. Duidelijke omschrijving van de producten en veel keuze.

Jansen 10-04-2019

Helaas geen goede ervaring met Otto. Volgens de site een gemiddelde levertijd van 1 week op de bestelde goederen.

Na 3 weken via de mail contact gezocht met de klantenservice. Antwoord was een standaard antwoord dat ze hopen op een snelle levering, waarop ik heb verzocht uit te zoeken waar mijn bestelling bleef. Hierop wederom het standaard antwoord dat ze het vervelend vinden en hopen op een snelle levering.

Ik heb toen de bestelling geannuleerd en verzocht het geld terug te storten, maar dat kon niet. Toen was ineens wel duidelijk dat de goederen net die dag verstuurd waren. En deze correspondentie was allemaal op 1 dag.

Nee, ik bestel nooit meer bij Otto. Waardeloze levering en een klantenservice die niet in dienst van de klant werkt. Jammer.

A.C. 10-04-2019

Zeer ruim assortiment, eenvoudig retour sturen middels post.nl of op laten halen

Roman 10-04-2019

zeer goede winkel. Er is altijd een voorraad op de goederen, de winkel biedt ook termijnen als u een grote aankoop doet. De bezorging is op een hoog niveau georganiseerd: u kunt de tijd en datum selecteren als de voorgestelde bezorgoptie niet geschikt voor u is. Het komt ook een bericht voor een half uur dat de goederen worden afgeleverd. Als u niet thuis bent, kunt u gewoon aanvinken wat er overblijft aan de buren of omgekeerd, gewoon om in uw handen te hebben. De kwaliteit van goederen staat altijd op een hoog niveau. Ik raad deze winkel aan aan mensen die waarde hechten aan hun tijd en geld! Heel erg bedankt voor Otto! Ik hield van je op het eerste gezicht! Bedankt)

Marjolein 09-04-2019

Kopen bij Otto is net even iets anders dragen dan rest! Lekker besteld vanuit je luie stoel en bezorgd waar en wanneer jij wilt. Fijne webshop met veel filters, je vindt snel wat je zoekt.

Ellie 09-04-2019

Veel keuze, voor alle leeftijden,moderne kleding voor elk wat wils en goede service.

Ronnie 09-04-2019

Ik kies voor OTTO omdat het toch door de jaren heen een betrouwbare winkel is gebleken. De "test of time" om het zo maar te zeggen. Daarnaast is de webshop makkelijk in gebruik en de mogelijkheid om achteraf te betalen is handig. Klantenservice is (klant)vriendelijk zoals dat hoort te zijn. Kortom OTTO raad ik zeker aan voor toekomstige klanten!

Jolanda 09-04-2019

Groot en divers aanbod. Zoekfuncties kunnen gedetailleerder zodat je sneller kunt zoeken. Blij met de gratis retourservice!

Aimee 09-04-2019

De levering en service zijn bij Otto prima geregeld, als er iets niet goed is krijg ik snel antwoord en wordt het in orde gemaakt, ik ben een tevreden klant.

Giel 09-04-2019

Selectie en bestellen werkt erg makkelijk.
Eenvoudig en snel het gewenste artikel kunnen vinden.

jopiewaal 09-04-2019

Super fijne webwinkel, heeft voor ieder wat wils van goede kwaliteit, makkelijk navigeren en vinden wat je zoekt, jammer dat er bij veel kleding artikelen aardig wat geld bijkomt als je een grotere maat hebt dat houd nog wel eens tegen om iets te kopen omdat het bij maat 44 een stuk duurder is dan bij maatje 36
Verder alles snel in huis en retour sturen kan je snel en makkelijk regelen

Kitty 09-04-2019

Duidelijke informatie op de site. Netjes geleverd en zonder problemen ruilen of retourneren. Prima!

A 09-04-2019

Fijne keus, met een nét iets ander aanbod; Redelijke prijzen en met de leuke aanbiedingen, is het prettig winkelen!

Tevreden klant 09-04-2019

Prima website, goede informatie
1 artikel was niet voorradig, kreeg meteen melding
Ik vind het prettig om achteraf te betalen