Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Prive 07-04-2019

Ik zoekuit, bestel 2 maten, als de bestelling komt passen. Zoheb ik keuze en dan het gemak om zonder problemen terug te sturen. Passen op mijn slaapkamer ,genoeg ruimte, geen inloop door winkelpersoneel.

Ryanne 07-04-2019

Makkelijke website, overzichtelijk en prettig qua uitstraling. Eindelijk een leuk en handig tienerbed gevonden!

Aaltje 07-04-2019

snelle bezorging, goede kwaliteit,ruime keuze,kortom ik ben een tevreden klant.

Anissa 07-04-2019

Erg duidelijk en klantvriendelijk. Ik ben mog niet zo lang klant maar al veel besteld en geen enkele keer een probleem ondervonden!

Bellefleur 12 07-04-2019

Grote collectie. Er zit altijd wel iets tussen voor mij. Voor elk wat wils. En in alle prijs-klassen

Anneke 07-04-2019

Snel en makkelijk te bestellen
Adidas zi flux lopen super echt aan te bevelen

Sjaan 07-04-2019

Super snellelevering was binnen De Tijd binnen.
goede producten zeer tevreden over de kwaliteit

Toos 07-04-2019

Ik vind de merken die Otto aanbied, geweldig.
De bestellingen zijn heerlijk op tijd. Kan je altijd van op aan.

Suus 07-04-2019

Duidelijk omschreven artikelen. Ook de foto's zijn erg duidelijk. Een minpunt vind ik de verzendkosten die je áltijd betaald. Vanaf een bepaald bedrag mag het best gratis zijn. Verder een goede site met goede service!

Jetje 07-04-2019

Leuk assortiment en betaalbaar. Gemakkelijke bestelprocedure en prima service!

C Wijnen 06-04-2019

Bestelling loopt perfect, goede kwaliteit goede pasvorm ben zeer te vrede nog nooit wat terug gestuurd

Jean-Louis Mussen 06-04-2019

Goede prijs/ kwaliteit. Mooie vormgeving en leuk product. Veel keuzes in diverse maten en hoogtes.

SammetjeD 06-04-2019

Veel aanbod,goede communicatie over de levering,moglijkheid tot achteraf betalen

Mieke 06-04-2019

bij otto slaag ik werkelijk voor alles voor mijn huis thuin en kleding ik krijg daardoor een warm en heerlijk gevoel

Catharina 06-04-2019

Veel keus om te kiezen. Ook fijn dat je achteraf met acceptgiro kan betalen.
Goede uitleg van de producten. En duidelijke foto's.

Nikki 06-04-2019

Ik vind OTTO een erg fijne online winkel! Een overzichtelijk site en handige doorklik kopjes! Goede kwaliteit !

Esther 06-04-2019

Ruime keuze aan producten, zodat je altijd wel kan slagen. Retourneren gaat heel eenvoudig. Dit is prettig.

Joke 06-04-2019

Makkelijk. Duidelijk. Goede zoekmachine. Overzichtelijk. Kreeg mailtje met korting. Altijd leuk!

Helena 06-04-2019

Quick, effective and a lot of choice! Payment options amd payment in installments is great!

Rosanel 06-04-2019

Erg makkelijk en vlug geholpen, als het product niet goed is het geen probleem om terug te sturen. Klasse.

Grieta Jonkers 06-04-2019

Prettige site om te winkelen m.n. s'nachts lekker op mijn gemak, en snelle levering heerlijk. Lekker mijn eigen ding kunnen doen.

Rob. 06-04-2019

Duidelijkheid over product en voorraad.
Goede service. Keuze uit betalings mogelijkheden. Ruime keuze. Mogelijkheid om op afgifte punt op te halen.
Ideaal.

Tosja van Alst 06-04-2019

Ben al jaaaren klant bij otto.
Zeker al 40 jaar.
goede kwaliteit.goede retourregeling.prima levering.

Debby 06-04-2019

Nooit problemen, vriendelijke klantenservice en een prettig beleid in retourneren

Jose 05-04-2019

Op deze shop kun je perfect zoeken naar de juiste jeans! Super handige filters.