Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marloes 04-04-2019

ik vind het super shoppen bij Otto.
altijd goede levering en topservice.
mochten er problemen zijn wordt het altijd opgelost

Ursula 03-04-2019

Ik vindt thuiswinkel Otto fijn en overzichtelijk.
Mooie merken en diverse prijzen waardoor je altijd kunt combineren.
TOP

Shirley 03-04-2019

Ik vind otto een geweldige site, je kan er van alles vinden en maandelijks afbetalen als het niet in 1 keer lukt. Ik bestel regelmatig iets en word altijd netjes geleverd. Ik ben erg tevreden over otto!

Winkelen 03-04-2019

Prettig en overzichtelijk, groot assortiment.
Ik koop al jaren bij Otto met veel plezier.

Stofzuigerzak 03-04-2019

Grote keuze in producten en kleding. Goede zoekfunctie en selectie mogelijkheden.

Evita 03-04-2019

Top bedrijf prima en zeer uitgebreide keus in zeer diverse mode en andere artikelen en prima kwaliteit en prijs. Perfecte bezorging regeling. Goede klantenservice

Hans Verheul 03-04-2019

Goed aanbod maar lange levertijd door verschillende bv van otto
Andere winkels vandaag bestellen morgen geleverd bij otto moet het geld en de bestelling over te veel schijven

Enly 03-04-2019

Ik vind de Otto webshop erg overzichtelijk en duidelijk. Artikelen zijn makkelijk te vinden en de omschrijving is gedetailleerd. Groot assortiment en goede prijzen. Ik ben zeer tevreden en blij over de artikelen die ik al eerder heb besteld bij Otto in de webshop !!

Dzasta 03-04-2019

Product van zeer goede kwaliteit, comfortabel alles zoals beschreven. Ik ben heel blij dat 100% aanbevelen.

Auke 03-04-2019

Het bestellen van jeans ging vlot. Duidelijke website. Nu fff afwachten hoe snel het wordt bezorgd, maar dat komt vast voor mekaar bij OTTO!

Rob 03-04-2019

Een heel prettige, overzichtelijke website met veel kwalitatief goede producten. Deze zijn online te bestellen met aantrekkelijke betalingsmogelijkheden. Na bestelling vaak snel in huis en retourneren of omruilen gaat makkelijk.

Lemoine 03-04-2019

Heel makkelijk winkelen en binnen een paar dagen thuis je kunt voor je hele gezin winkelen zomer winter herfs voorjaar 👍

J.vriezema 03-04-2019

Duidelijke site. Alles werkt uitstekend. Goed divers aanbod en scherpe prijzen. Goede producten

Wenwil 03-04-2019

Ik vind de website overzichtelijk,makkelijk, duidelijk waar je de artikelen kunt vinden. Veel keuze wat de artikelen, meerdere opties. Ook vind ik het heel fijn dat er grotere maten verkrijgbaar zijn. Wat betreft levering kun je uitgaan wat er word aangegeven. Al vaker artikelen mogen ontvangen en altijd binnen de opgegeven tijd de levering thuis bezorgd gekregen. Ik ben zeer tevreden.

smits 03-04-2019

Tot nu toe vind ik de site heel gebruiksvriendelijk, ook overzichtelijk en aantrekkelijk.

El 03-04-2019

De webwinkel is erg overzichtelijk, de keuze is ENORM; ontzettend veel merken in het assortiment. De zoekfunctie werkt prima als ook de filters. Aan de hand van de reviews is het goed uit te zoeken hoe het artikel qua maat uitvalt. Leuke actie ontvangen via de post met een kortingscode.
Kortom een absolute aanrader :-)

Barbara 03-04-2019

Otto heeft een rijke, mooie collectie waar je altijd wel iets kunt vinden, Ik vind het gemak van online bestellen heel prettig. Bij een retourzending wordt het geld keurig terug gestort, een min puntje vind ik het feit dat, wanneer je een grote maat hebt, altijd duurder uit bent, dat heb je niet als je gewoon gaat winkelen. Verder ben ik heel erg tevreden over Otto, ik kan het iedereen aanbevelen.

Lente15; kortingscode op alle kleding! 03-04-2019

Zojuist een bikini aangeschaft, maar niet die 15% kledingkorting gekregen. Ik bestel wel voor de eerste keer en dan krijg je wel al 5% korting. Even nog een paar dagen afwachten dus.

Geen PayPal betaling 03-04-2019

Jammer genoeg kan je niet betalen met PayPal - graag wil ik mijn aankopen op het internet middels het betalen via een MasterCard verzekeren tegen eventuele diefstal, kwijtraken of beschadigingen. Een stukje garantie, hetgeen een veilig gevoel geeft.

Ulrike Möller 03-04-2019

Keuze uit een groot assortiment, maattabellen en reviews van klanten helpen bij de keuze juiste maat, makkelijk bestelproces

Annemiek 03-04-2019

Ik kies voor.otto omdat ik de kwaliteit en de service goed vind. Daarnaast hebben ze leuke producten.

Kitty Vorstenbosch 03-04-2019

Ik heb badmode besteld en de collectie is groot, maar ook prachtig. De merken zijn goed en de prijzen vallen ook mee. Tevens meegeprofiteerd van de extra korting actie.

mirjam 03-04-2019

Fijn dat er lengtematen zijn!
Blij met de mogelijkheid om kleding te kopen uit goede projecten.
Recensies zijn betrouwbaar.

Eric 03-04-2019

Winkelen en bestellen zijn een fluitje van een cent. Betalen gaat snel en makkelijk en de levering is prima.

H van Veelen 03-04-2019

Alles wordt altijd snel en in goede staat bezorgd. Eventuele terugbetaling verloopt ook altijd soepel.