Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nr devlang 03-04-2019

Duidelijke klantvriendelijke site, leuke en modieuze producten, snelle levering. What you see is what you get!

babylove 03-04-2019

Deze shop heeft van alles
de service en de bezorging is top
ik raad iedereen aan om hier een kijkje te nemen is voor ieder wat wils

Mieke 03-04-2019

De keuze is bij deze shop echt reuze! Het gemak van bestellen, bezorgingsmogelijkheden en betalen is super. Ook retour sturen is geen probleem.

Jowita 03-04-2019

I am really happy of Otto.nl because everything is always on time, I can pay how much I want and everything is clear.

Hanny 03-04-2019

Het is gemakkelijk om online naar mooie spullen te zoeken. Een heel handige site.

Karin L 03-04-2019

Prima shop makkelijk site om te bestellen snelle levering, goede kwaliteit artikelen voor een prima prijs.

Nish 02-04-2019

Vaker een bestelling geplaatst, en altijd met succes.
Snelle levering, goede service, en shop gemak.
Duidelijke webshop en eerlijke reviews.

Peter 02-04-2019

Het ruime aanbod is goed geprijsd en is overzichtelijk in de shop gepresenteerd.

Joja 02-04-2019

De aankoop ging soepel en snel. Ik was op zoek naar ligstoelen voor de tuin en een gordijnstang. De site is goed ingedeeld en je komt snel waar je zijn moet. In "zoeken" mijn wens ingetoetst en hoppa ik was waar ik zijn moest. Het assortiment is to-the-point. Er is voldoende keuze, maar geen overdaad. Scheelt ook weer tijd. De prijsstelling is zeker aantrekkelijk en dus ook geen reden om nog lang door te surfen bij en naar andere aanbieders. M.a.w. voor 2 heel verschillende zaken was ik zo klaar.

Eric Lambermont 02-04-2019

Otto heeft een fijne site en je kunt goed door de items heen scrollen. Veel keuze !

Joris 02-04-2019

Super overzichtelijk en frisse site. De leuke foto's brengen je op nieuwe ideeën

Anneke 02-04-2019

Ik heb verschillende webwinkels bezocht. Uiteindelijk kwam ik bij Otto en heb daar verschillende dingen besteld. Ik werd er vrolijk van dat alles goed georganiseerd is .... ook dat ke achteraf kunt betalen het leveren ging altijd perfect .. Alles wat ik gelochy heb was een goede prijs en kwaliteit .

Mevrouw De lang 02-04-2019

D,Gesink 02-04-2019

Al enkele jaren goede ervaring met de lingerie voor wat grotere maat.
Redelijk veel aanbod en lekker vanaf de bank shoppen

Tjarda 02-04-2019

De webwinkel biedt veel keuze in merken en stijlen en met het merk Sheego heeft Otto een fijn assortiment aan broeken voor vrouwen met heupen. De levering is niet heel snel, maar daarover is Otto eerlijk en eigenlijk vind ik het wel prettig dat er geen mensen nachtdiensten staan te draaien zodat ik mijn broeken sneller dan snel in huis heb. Ruilen of retourneren gaat makkelijk en indien je ruilt, wordt het nieuwe product/de andere maat direct gestuurd, je hoeft niet eerst het andere product retour te sturen. Ik bestel graag bij deze winkel.

Rob Berg 02-04-2019

Otto had absoluut de scherpste prijs voor deze vaatwasser, daarbij de snelle gratis bezorgvoorwaarden en scherpe inbouwprijs, dat gaf de doorslag. Ik zet alleen vraagtekens bij het noodzakelijk zijn van je geboortedatum bij de bestelling plaatsen, zeker als je direct afrekent.

Helga 02-04-2019

Ik vind het heel fijn dat ik bij Otto achteraf kan betalen 😀.
Bovendien hebben ze een uitgebreide keuze in schoenen en kleren.

Fio 02-04-2019

Overzichtelijk en duidelijke fotos. Veel opties en mogelijkheden voor meer informatie. Veel betalingsmogelijkheden. Duidelijk mail contact en correcte uitvoering van verzending.

Petra 02-04-2019

Overzichtelijk. Goede en snelle levering. Klachten worden serieus in behandeling genomen. Goede prijs.

Jacq 02-04-2019

Gebruiksvriendelijke site en super dat bij bestelling van een bankstel de mogelijkheid er is om het oude bankstel mee te geven.

Elbi 02-04-2019

De zoekfunctie op de site werkt fijn en zeer overzichtelijk. Snel gevonden wat ik zocht. Prima.

Joring 02-04-2019

Fijne duidelijke site en hele aardige klantenservice. Al diverse malen strandmode besteld en dat zit allemaal keurig verpakt met duidelijke retour service erbij.

4 ever young 02-04-2019

Ik kies voor deze winkel, omdat ik al redelijk wat goede ervaringen heb opgedaan zowel op mode als huishoudelijk gebied. Je weet precies waar je aan toe bent! Mocht er iets niet goed zijn of is het toch niet wat je dacht, is het zeer simpel te retourneren. Alles wordt prima verpakt, hoewel het wel iets efficienter kan! Het is de moeite waard om een review te geven!

Dree 02-04-2019

Ik vind vooral het assortiment aan badmode heel goed. Mooie kwalitatief goede badmode en veel keuze. Goede service en levering.

Rietje 02-04-2019

Ik koop graag Otto omdat ik achteraf kan betalen, en er veel keuze in artikelen is.