Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin Küster 01-04-2019

Grote keuze, goede kwaliteit, goede service, goede shopsite overzichtelijk, goede prijzen

Pien 01-04-2019

Makkelijk online te bestellen. Bekende organisatie. Groot aanbod.
Alleen lastig na instellen voorkeuren/filters, dat die met terugklikken na zoekactie makkelijk verdwijnen. Zoekt daardoor lastiger.

Lena 31-03-2019

Erg fijne, duidelijke, vormgeving op de website met goede voorbeeldfoto’s :). Goede service bij levering van producten. En erg fijn dat je voor een grotere aankoop een termijnbedrag kan instellen, waarbij je het maandbedrag kan veranderen en goed kan inzien!

Lies2 31-03-2019

Goede variatie in produkten. Een aantal produkten bestel ik altijd bij de Otto vanwege de kwaliteit en de goede prijs. De levering is meestal snel, mits voorradig.

Barbara Ellen 31-03-2019

Gangbare modieuze items, van een goede kwaliteit, en ook snel geleverd. Ik ben tevreden en kom graag weer terug voor een volgende aankoop!

Anna 31-03-2019

Otto had de slippers die ik wilde en goedkoper dan op andere sites. Enige nadeel was dat ik mijn adres gewijzigd had en dit niet in het systeem veranderde, waardoor ik mijn bestelling bij een ophaalpunt moet halen.

cees van wezenbeek. 31-03-2019

mooie webshop met leuke mode merken !en uiteraard betaalbaar!!
voor iedere beurs wat wils.

Jan 31-03-2019

Prettig winkelen volgens de richtlijnen van deze tijd.
Goede prijzen en een uitgebreid aanbod.

Tineke van Dam 31-03-2019

Gewoon alleen maar hele goeie ervaring met otto Ik maak daar graag mijn keuzes.

Bibi 31-03-2019

Ik zocht een specifieke broek en die kon ik direct vinden! Goede filters in de zoekmachine!

Lia 31-03-2019

prima shop, tot nog toe nooit een probleem gehad, altijd op de juiste tijd geleverd en ook leuke kortingen altijd gelijk in mijn winkelwagen weergegeven.

Johan 31-03-2019

De shop is overzichtelijk en prettig om iets op te zoeken.
De bestelvoorwaarden zijn ook overzichtelijk

Ewald 31-03-2019

Ik heb niks te klagen over Otto survis is goed en ik vind het een goeie zaak

Deborah 31-03-2019

Tv gekocht en zij er super blij mee en super goed geholpen wil nu een bankstel gaan kopen want heb er goede vertrouwen in

Francis 31-03-2019

Goede site, veel keus, mooie kwaliteit kleding in diverse stijlen en maten.
Ook voor de volle vrouw ontelbaar veel keuze.
Enige minpunt vind ik de vaak lange levertijd van producten en daardoor vaak meerdere deelbezorgingen.

Jessica W 30-03-2019

Hele mooie producten voor een kleine prijs! Deze zijn tevens ook nog heel degelijk!
Verder is het heel fijn dat er een mogelijkheid is om een product achteraf te betalen, zodat je met zekerheid kan weten of het product wel compleet is.
De site is heel duidelijk en de service is van zeer goede kwaliteit!

Esther 30-03-2019

Ruime keuze uit producten met een hele goede prijs en kwaliteit. De website is erg overzichtelijk en je kan makkelijk alles vinden wat je zoekt.

Nathalie 30-03-2019

Ze hebben goede service en helpen je met alles de bezorgers zijn heel vriendelijk en de aan de telefoon staan ze he vriendelijk tewoord

Jan 30-03-2019

Gekozen voor Otto omdat de producten makkelijk te vinden zijn, op de site, en tegen een scherpe prijs. Ook de levertijd voor het product en het afvoeren van het oude product heeft duidelijk meegespeeld om te kiezen voor Otto. En niet te vergeten het betaalgemak, je kunt op verschillende manieren betalen wat erg fijn is.

alfa 30-03-2019

makelijk en mooi
van af de stoel besteld dat is mooi ! je hoef niet naar de winkel en het wordt thuis afgeleverd.

Wilma 30-03-2019

De Otto webshop biedt hoogwaardige mooie kleding aan op een mooie duidelijke manier . Foto’s goed, leuke combinaties, en goed gelijkend.
Website werkt altijd prima. Vaak is de kleding nog mooier in t echt en kwalitatief zeer goed dan hoe het op de foto eruitziet . Ben zeer tevreden. Fijne merken. Levering goed. Betalingsmogelijkheden goed. Zou ik iedereen aanraden die goede mooie en ook vlotte kleding zoekt.

Lin69 30-03-2019

Al jaren klant bij Otto, ik bestel er graag. Ik ben zeer tevreden over de levering en kwaliteit. De website is duidelijk en de producten worden goed omschreven, ook wanneer het artikel geleverd kan worden is goed aangegeven. Bij bestelling wordt je duidelijk geïnformeerd wanneer het artikel geleverd wordt. Tot nu toe bevalt bestelling bij Otto prima.

Albertina 30-03-2019

Leuke, betaalbare mode. Voor jong en alle leeftijden, goede pasvorm en kwaliteit in materiaal.

Suus 30-03-2019

Pluspunten: leuke producten volgens laatste trends. Scherp geprijsd.
Minpunten: bestedingslimiet is laag zodat kopen met acceptgiro niet makkelijk mogelijk is. Levertijd is lang, 5+ dagen.

Jolanda 30-03-2019

Ik ben zeer tevreden over de artikelen die ik bij Otto bestel. Het wordt netjes geleverd en eventuele retourzendingen worden netjes afgehandeld.