Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Loes Stavenuiter 28-03-2019

gemakkelijk ,betrouwbaar,snel,het assortiment zou iets meer klasse mogen hebben.

Wim Kunnen 28-03-2019

Altijd zeer correct in de bestellingen en betalingen. Nooit geen gezeur met terug zenden.

sara quellhorst 28-03-2019

ik vind otto een hele fijne winkel omdat ze ook kortingen geven. En als jeiets besteld komt de kleding optijd binnen en heeft het ook goede kwaliteit. Dus ik ben erg tevreden over deze winkel!

Anske 28-03-2019

Ik vind otto een fijne shop met mooie kleding en goede kwaliteiten van de stoffen en tevens een prima pasvorm snelle bezorging en garantie ik ga er voor

dinkie 28-03-2019

Otto een perfecte levering en prima kwaliteit en een betaalbare mode, veel asortie blij mee !

maya 28-03-2019

tot op heden voldeed het bestelde geheel aan mijn verwachtingen.
Kon heel makkelijk vinden wat ik zocht en kreeg duidelijke uitleg bij het artikel

Mira 28-03-2019

Mooie kwaliteit en snelle service🌺
Ik zal zeker nog een keer bestilling van Otto

Anna 28-03-2019

Ik ben lang, 1,79 m. Met naar verhouding erg lange benen. Heb erg veel moeite met betaalbare lange broeken te vinden.
Nu heb ik bij Otto een broek gevonden in diverse kleuren.

Shairis 28-03-2019

Ik vind otto een goede shop en heel handig vooral omdat je van alles kan kopen.
Ook omdat in termijnen betalen wel handig is voor mensen die het niet in een keer kunnen betalen

A.M. 28-03-2019

Ik vind dat het online shoppen bij Otto gaat zoals het moet. Een 9 omdat er altijd verbeterpunten zijn om aan te werken maar het zit dicht tegen de 10 aan :-)

Jane 28-03-2019

Ik winkel graag bij Otto al hun artikelen zijn van goede kwaliteit en blijven mooi voor een redelijke prijs
Ik wordt hier altijd erg blij van

M.F.H 28-03-2019

Goede servies, snelle levering, makkelijke site , ik zou deze winkel aabevelen

Petra 28-03-2019

Easy to shop snelle levering goede service aanrader voor vrienden en familie. Al lange rijd klant en nog zeer tevreden

Fadi 28-03-2019

Uitstekende locatie en geweldig en snel en ik ben blij om met je af te rekenen

Maria 28-03-2019

Sinds kort shop ik bij Otto, had wat aanloopproblemen maar alles keurig en correct opgelost. Website overzichtelijk, zeer gebruiksvriendelijk en snel vinden wat ik wil. Heel blij mee.

Ronald 27-03-2019

Het is een uitstekende website met alle zoekmogelijkheden en een uitgebreide collectie. Enige minpunt een beetje traag in het terug koppelen naar de zoekfunctie.

Kevin Peters 27-03-2019

Ik kan iedereen aanraden om via de webshop van Otto te winkelen.
De webshop en site zijn goed ingericht en duidelijk.
Ook de info bij de producten is duidelijk en juist.
En ook nog eens goed geprijsd.
Kortom top.
Ik heb net een mooie afzuigkap bestelt kan niet wachten om hem thuis te hebben en weer een recensie te schrijven.

René 27-03-2019

Goede website om wat op te zoeken. Ook de betaalwijze is duidelijk en snel. Ook heeft Otto een breed scala aan producten. Kort samenvattend , een goede site!

I 27-03-2019

Super fijne, overzichtelijke website. Ook heel fijn dat er veel variatie zit in de maten van producten. De levering is wel lang (3 tot 4 weken), maar het hopelijk wel waard!

Betty 27-03-2019

Een hele leuke winkel, veel keus, prijs- kwaliteit verhouding is goed.
De site is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.

Sandra 27-03-2019

Leuke kleding voor kinderen en volwassenen. Prachtige meubels en woonaccessoires. Goede prijzen, goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Tevreden klant 27-03-2019

Al ruim 10 jaar bestel ik mijn kleding bij de otto. Het assortiment is groot en als je eenmaal je merken hebt gevonden is bestellen zo gedaan. Op de site staan duidelijke omschrijvingen en afbeeldingen zodat je weet wat je besteld. De leveringen zijn erg snel en retourneren is ook een gemakkelijk proces. Kortom voor mij een perfecte organisatie!

Lekker shoppen maar alle maten 1 prijs maken 27-03-2019

Vind het een fijne site. Is makkelijk van alles specifiek te zoeken of als je gewoon wil rond neuzen. Heel veel keuze. Alleen jammer dat als je een wat grotere maat hebt het gelijk een stuk duurder wordt. Andere webshops hebben voor alle maten een zelfde prijs. Zoals ook in winkels zelf. Dus dat zou ik graag veranderd zien. Verder ben ik tevreden.

nixtres 27-03-2019

Op 26 maart 2019 maakte wij voor het eerst kennis met Otto. Met een duidelijke en eenvoudig te bedienen website bestelde en betaalde wij twee blouses. Hierbij maakte ik een bestelfoutje waardoor wel de betaling goed ging maar niet de bestelling van de blouses. Na de klantenservice te hebben gebeld gaf deze mevrouw een goede uitleg hoe ik dit moest oplossen waarna de bestelling alsnog in orde kwam. Vriendelijk vertelde zij ook nog dat Otto 40 jaar bestond. Gefeliciteerd .

Bianca 27-03-2019

Ik vind het heel fijn om thuis in alle rust en wanneer ik tijd heb te winkelen. Otto verkoopt goede producten. En de service is prima. Ben al jaren klant!