Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J. Adrianus 30-03-2019

OTTO levert al sinds jaar en dag thuiswinkelservice. Deze webshop is eigentijds, betrouwbaar en heeft het gemak van achteraf betalen. De OTTO webshop is overzichtelijk, praktisch en de artikelomschrijving is duidelijk en accuraat.

Maria59 30-03-2019

Gebruiksvriendelijke site
Mooie producten (voor mij voornamelijk kleding)

Niet meer van deze tijd is dat je niet zelf een leverdatum/dagdeel kan kiezen
en dat je alleen kan afhalen bij een ophaalpunt of op je eigen adres ipv werkadres kan laten bezorgen. Voor de werkende mens zou dit super gemakkelijk zijn.

Astrid 30-03-2019

Prima levering
Goede kwaliteit
Prima klantenservice
Tientallen jaren al tevreden klant
Vaak korting

R Karst 29-03-2019

Veel keuze.
Goede kwaliteit.
Snelle verzending.
Snelle retour afhandeling.

Siena 29-03-2019

Super. Snel geleverd, goed verpakt. Erg blij mee🤗
Al flink wat bakjes thee gezet met mijn nieuwe waterkoker

Pietdanen 29-03-2019

Een super mooie kast gekocht levering perfect verlopen een voudig inelkaar gezet voor deze prijs een koopje een aanrader

Ellen 29-03-2019

Prima webshop.
Van alle markten thuis.
Meer keus dan in reguliere winkels.
Goede prijs -kwaliteit verhouding
Bij Otto vind je het meestal.

Eugene 29-03-2019

Otto.nl heeft altijd goede aanbieding, service en kwaliteit.
Als klant ben blij want is kwalitatief winkel.
Thank you

C. Bade-Rutjes 29-03-2019

Ik ben een nieuwe klant ... en tot dusver is het perfect ... een overzichtelijke site met een heel groot assortiment ... ook de bezorging en afwerking was keurig !!

Jansuh 29-03-2019

Gevarieerd aanbod, goede ervaringen uit het verleden. Klantenservice doet ook goed z'n werk

Micha 29-03-2019

Ben erg blij met alles wat Ik krijg snel en correct verpakt echt top koop hier graag

Louis 29-03-2019

Ik kies voor de gemakkelijkste weg .ik hou zelf niet van winkelen en bestel het liefste van af mijn stoel

Sam 29-03-2019

Otto.nl is the best shop online.

With a vast range of goods to buy, I would even recommend it over bol.com. Why? Because Otto let's you stagger your payments. I can't quite justify spending €110 euros on the premium quality leather bag I want, but with Otto I don't have to. I agreed a minimum payment of €7 per month, but I will choose to pay €50 now and the rest next month. They put you in control and I have never had a problem with any of the products I have ordered. I mainly get clothes but I trust them enough to also order household goods, multimedia, and appliances.

OTTO.NL ROCKS!

Silvia 29-03-2019

Mijn man heeft een plusmaat en nergens is de collectie zo uitgebreid als bij otto.
En ook wat moderne dingen in grote maat dus kan ik toch leuke dingen voor hem shoppen👍🏻

SvdKuilen 29-03-2019

Otto.nl heeft een zeer ruim assortiment in elke prijsklasse. Zeker de flexibiliteit van betalen en bezorgen vinden wij erg fijn.

D.Hordijk 29-03-2019

Ik ben erg tevreden over Otto vind het erg handig om op mijn gemak online te shoppen en daar de tijd voor te kunnen nemen, erg uitgebreid, ook kwa prijs en kwaliteit.
Ik heb daardoor eindelijk een mooie goede betaalbare boxspring kunnen vinden en gelukkig ook op afbetaling. Ik ben geslaagd

Ingrid 29-03-2019

Er zijn echt goede aanbiedingen, en de kwaliteit van de producten is uitstekend
Als je iets wil ruilen kun je het gratis terug sturen.
En je krijgt je geld snel terug.
Ook is de klantenservice goed te bereiken
Zij helpen je echt goed .
Er wordt met je mee gedacht om een probleem op te lossen.
Ik ben er blij mee.

Verweij 29-03-2019

Altijd Kwaliteit goederen en een corecte afleveringen op mijn gekozen adres

Gaab 29-03-2019

Vriendin van mij ooit een bank besteld bij Otto nu heb ik zelf mijn eigen huisje en zojuist een bank en kledingkast besteld, de prijs is super voor wat je krijgt.

Anita 29-03-2019

Nooit geen problemen gehad bij de levering van de bestelde producten, of het nu om kleding ging of meubels het was altijd goed.

Jasper 28-03-2019

Erg gebruiksvriendelijk, laatste trends, eenvoudig en snel. Ruim aanbod! Super dat je uit ruime keuze hebt qua aflevermogelijkheden! Ga zo door!

Cathlene 28-03-2019

ik vond het een fijne website, je ziet goed en duidelijk de aanbiedingen en het betalen gaat soepel de maat tabel hoort er precies bij nog nooit wat besteld wat niet goed was, alleen 1 puntje: er staat niet duidelijk bij of het uitverkocht is of niet daar kwam ik pas achter in mijn winkel mandje

Chrissie 28-03-2019

Ik vindt het prettig shoppen. Is gebruik vriendelijk en prachtig in gebruik van het zoeken van jou kleding, bestellen en leveren gemakkelijk en snel geleverd echt top

sisi 28-03-2019

Otto is een site waar je voor bijna alles terecht kunt. De prijzen zijn niet zo hoog en de kwaliteit is goed. Ik beveel Otto aan omdat ze een goede service hebben en omdat ze veel keus hebben.

Miriam 28-03-2019

Ik betaal op rekening en dat gaat prima. Koop vooral in de uitverkoop.
Ruime keuze, verschillende prijsklassen en goede kwaliteit. Bezorgen en ruilen gaat snel.