Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Chantal 05-04-2019

Otto is een prima zaak om artikelen te bestellen!
Duidelijke website. Ruime keuze. Goede merken en producten. Zeer tevreden!

Mariëlle de Rijke 05-04-2019

Bikini's koop ik altijd bij jullie! Hele goede pasvorm! Ook verschillende leuke zomerjurkje heb ik bij jullie besteld. Altijd zeer tevreden zowel over de levering als de kwaliteit!

Marian 05-04-2019

Had al een keer eerder een graafmachine gekocht. Service is goed. Was netjes op tijd.

ING 05-04-2019

Er is best veel keuze, mijn bestellingen worden altijd snel geleverd , niets op aan te merken , Ik ben tevreden

marij 05-04-2019

snelle levering goed materiaal en als er iets is telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

Natasja 05-04-2019

Prima webshop met uitstekende service.
Levering zou soms sneller mogen maar is wel steeds correct aangegeven.

K.Shahroudi 05-04-2019

Alles ging snel, zowel product kiezen, in winkelmandje en betalen. Ik werd ook geattendeerd op mijn oude adres. Heel fijn en makkelijk ge bestellen.

Miranda 05-04-2019

Prima en goed overzichtelijke webshop, makkelijk en goed uitgelegd, ik raad mijn vrienden en familie aan om hier te winkelen

Dina 04-04-2019

Heb korte vitrage besteld en zijn heel leuk.
Precies wat ik had verwacht. Snelle levering . Wel vaker iets besteld en als het niet goed is gewoon terug sturen.
Dat is geen probleem.

Benno 04-04-2019

Website bied makkelijke navigatie. Mogelijkheid tot gespreid betalen is aantrekkelijk.
Het product dat ik heb aangeschaft was bovendien in prijs het meest voordelig t.o.v. andere leveranciers. Kortom meerdere redenen om bij Otto te gaan winkelen !

Joyceke 04-04-2019

Ik kan hier heel goed en duidelijk zoeken , naar waar ik dus op zoek ben .
Levering gaat ook super en terugsturen ook.
Wordt evt telefonisch ook altijd zeer netjes geholpen

Greta van Buuren 04-04-2019

Ik moet zeggen dat ik erg blij was met mijn korting voor mijn verjaardag. Alleen bleek bij het afrekenen dat ik nèt geen 30 euro had besteed. In mijn feestvreugde had ik niet gezien dat dat het minimumbedrag is voor de korting. Verder heb ik me wezenloos gezocht om nog een leuk artikel erbij te zoeken maar in feite was mijn lol er al af. Had anders gekund denk ik.... niet veel leuke kleding voor de grote maten, in ieder geval niet dat wat slank afkleed. Mag ook foto's vinden met grote maten dames zodat ik een goed beeld heb van hoe het zal zitten. Voor wat de kleding is, vind ik de prijs niet echt in verhouding.

anoniem 04-04-2019

alles is perfect levering goede kwaliteit goed overzicht wat je besteldt hebt

C 04-04-2019

Handig met bestellen , duidelijk overzichtelijk retouren+afbeelding
Makkelijk met retour sturen, sticker zit er al bij

Fenny 04-04-2019

Altijd goede service en mooie kleding en schoenen of slippers al jaren bij Otto gekocht dus prima

Saidi 04-04-2019

ik vindt kwaliteit en prijs goed en het is heel makkelijk om te bestellen via site .ik ben tevreden klant .

thea lijesen 04-04-2019

ik heb al vaak bestellingen gedaan bij otto en de service en betalingen zijn erg goed,je bestwelling kan je volgen via je mail,en dat is ook erg prettig,weten wanneer je bestelling komt,ook kun je achteraf betalen of een regeling treffen en dat loopt perfect,je kunt je eigen betaling doen wanneer je iets meer kunt aflossen,ben blij met otto.

Firas Sarsar Kodmany 04-04-2019

De Otto-website heeft alles wat we nodig hebben, vooral herenkleding en herenschoenen

Ingeborg 04-04-2019

Snelle levering en altijd leuke kortingen!, Ben altijd blij met de aankoop en kan Otto alleen maar een dikke 10 geven! Otto staat voor mij voor: O = Ontzettend, T= Toonaangevende , T= Toekomstvaste, O= Onderneming

Marianne 04-04-2019

Grote keuze en duidelijke site
Tevens goede merken en goede service
Ook divers betaalmogelijkheden

Jeroen 04-04-2019

Hele fijne website. Navigatie en zoeken zonder problemen. En zelfs 5 euro korting op de eerste bestelling. Aanrader.

Nina 04-04-2019

Al eerder artikelen bij Otto besteld. Alles altijd keurig in orde. Duidelijke website, snelle levering en mogelijkheid tot retourneren.

Mary 04-04-2019

Heerlijke slippers gekocht van het merk Gabor in maat 44, die zijn slecht te krijgen, maar Otto heeft ze. Snelle levering

Els 04-04-2019

Ja ik vind dit een goede zaak altijd netjes behandeld ik kooper graag de artikelen die ik al reeds heb gekocht voldoen aan de eisen
Vandaar dat ik ook nu weer iets heb besteld

Lotte 04-04-2019

Snelle service
Leuke schoenen en betaalbaar.
Hip en modieus. Precies wat je wil!