Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Kacper 09-04-2019

Leuke winkel veel spullen tekoop en je kan in termijnen betalen sommige mensen hebben niet zo geld over om bijvoorbeeld een gaming monitor te kopen

An 09-04-2019

Zeer gebruiksvriendelijke website, maar ook fijn dat wat niet past, zelfs bij de sale, retour gestuurd mag worden.

J 09-04-2019

Een goede site, het enige grote nadeel vind ik dat je steeds teruggestuurd wordt naar de eerste pagina nadat je iets hebt aangeklikt. Je moet dan steeds weer opnieuw terugklikken naar waar je gebleven was.

Linden 09-04-2019

Duidelijk en zeer uitgebreid aanbod, goede service. Heb nu aantal keren besteld bij Otto en ben zeer tevreden.

Sas 09-04-2019

Altijd naar beschrijving geleverd, beste prijs en makkelijk te retourneren.

Judith 08-04-2019

Goed overzicht van dezelfde soort producten en klantvriendelijke website. Heel makkelijk zoeken en snel besteld, met een druk op de knop.

Joyce 08-04-2019

Hele fijne shop! Breed assortiment en niet duur. Ze hebben goede aanbiedingen. Leveringen zijn snel. Ik beveel deze shop bij iedereen aan!

Ellie 08-04-2019

Gemakkelijk en veel keus. Niet goed, zo teruggestuurd of geruild. Echt een aanrader!!!

MC 08-04-2019

Vriendekijke site....Grote keuze
Makkelijk te bestellen
Tot zover helemaal top

Elmar 08-04-2019

De webshop werkt goed en intuïtief. Wel vind ik het vergelijken minder makkelijk. Denk hierbij aan de verschillende specificaties van de modellen. Ook het betalen gaat super.

Fam Wagenaar 08-04-2019

Ruim aanbod artikelen, snelle bezorgservice.
En vriendelijke klantenservice.
Kortom een tevreden klant.

John 08-04-2019

Goede en snelle levering
Heel tevreden.
En ook de mogelijkheid in termijnen te migen betalen, is voor mij ideaal

Bernard 08-04-2019

De service is super, snel, accuraat en zeer gebruiksvriendelijk. Vlot af te handelen en ook bij eventuele retouren is dit zeer snel verwerkt. Kortom toppie

YaS 07-04-2019

Goed geregeld en alles gaat super snel, vriendelijke klantenservice en super tevreden!!

MJ Admiraal 07-04-2019

ik vind de grote maten assortiment enorm en niet duur je kunt er leuk en modern uitzien ook als je een maatje meer hebt

J 07-04-2019

Er is een ruim aanbod, waarbij veel verschillende maten aanwezig zijn. De maat kan je goed afmeten doordat er een duidelijke tabel bij staat. Verder is de levering en retouren erg makkelijk en snel.

Dimphenia 07-04-2019

Het aanbod is groot voor ieder wat Zelf hou ik van een beetje apart geen doorsnee spullen daar kan ik genoeg uit kiezen bij Otto

Veenstra 07-04-2019

Ik zou het zeker aanbevelen ik heb t artikel alleen nog niet dat duurt helaas 2 weken.. maar waaruit de keuzes zijn en de gemakken vind ik t zeker een top site.

Wae 07-04-2019

De artikelen zijn van een goede kwaliteit en de service is super, zo attent en vriendelijk zijn de medewerkers!

Berry 07-04-2019

Altijd duidelijk bestel pagina. Prijs kwaliteit verhouding prima.. betaal mogelijkheden duidelijk. IDEAL. Achteraf in termijnen. Prima

Winke 07-04-2019

De webshop is duidelijk overzichtelijk en alles te vinden wat je nodig hebt. Ook de merken zijn aanwezig

Prive 07-04-2019

Ik zoekuit, bestel 2 maten, als de bestelling komt passen. Zoheb ik keuze en dan het gemak om zonder problemen terug te sturen. Passen op mijn slaapkamer ,genoeg ruimte, geen inloop door winkelpersoneel.

Ryanne 07-04-2019

Makkelijke website, overzichtelijk en prettig qua uitstraling. Eindelijk een leuk en handig tienerbed gevonden!

Aaltje 07-04-2019

snelle bezorging, goede kwaliteit,ruime keuze,kortom ik ben een tevreden klant.

Anissa 07-04-2019

Erg duidelijk en klantvriendelijk. Ik ben mog niet zo lang klant maar al veel besteld en geen enkele keer een probleem ondervonden!