Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Henny 13-04-2019

Ik vind het een super,ik bedrijf ik ben erg tevreden.
Levertijd is snel super!!

MBlom 13-04-2019

Bij Otto kan ik vaak slagen als ik iets bijzonders nodig heb. Ze hebben een ruime range met maten. Levertijd is soms wel lang, maar als ik kan vinden wat ik hebben wil neem ik dat voor lief.

Henk Cremer 13-04-2019

De gemakkelijke en goede afhandeling van mijn gekochte product was super. En het aanvragen van een nieuw wachtwoord was perfect.

Karel 13-04-2019

Goede en overzichtelijk webshop, ideaal om op je gemak je spullen uit te zoeken. Snel en duidelijk absoluut een aanrader voor iedereen.

Manon 13-04-2019

Erg eenvoudig. Zonder poespas. En een minimale verzendkosten maken het een stuk leuker om iets te bestellen.

Sandra 13-04-2019

Zeer uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. klantenservice zeer vriendelijk en snelle service.

Hilda 13-04-2019

Prima gebruiksvriendelijke site, mooie sportschoenen besteld voor een aantrekkelijke prijs!

E 13-04-2019

Ik bestel zo af en toe iets bij Otto, met name omdat zij als een van de weinige (web)shops een vrij uitgebreide collectie katoenen shirts hebben die me prima bevallen (ik kan niet tegen al die synthetische stoffen). Ook qua basic shirts voor onder een jasje bieden zij een ruime keuze. Tot nu toe was de levering altijd in orde en retourneren ook geen probleem. Het is ook fijn dat favoriete shirts wat langer in de collectie zitten. Zojuist weer een andere kleur besteld van eerder gekochte shirts. Otto is misschien niet de eerste naam waar je aan denkt voor hippe kleding, maar de huidige Otto is al lang niet meer degelijk of tuttig! Deze winkel heeft me oprecht positief verrast met haar hedendaagse collectie!

Jannet 13-04-2019

Leuke collectie. Duidelijke informatie over een artikel. Goed werkende website. Fijn je niet gelijk via iDeal kunt betalen maar na levering via hun site. Kun Je het artikel eerst bekijken. Enige nadeel is altijd verzendkosten, voor welk bedrag je ook besteed

gerjan 12-04-2019

overzichtelijk en makkelijk om iets te vinden m.b.v. filters, ruime keuze en
aantrekkelijke acties.

Helen 12-04-2019

Wat kan je toch super makkelijk bestellen bij Otto! De site is overzichtelijk, en makkelijk te gebruiken

Es 12-04-2019

Ik vind het plezierig winkelen bij Otto, omdat ze hier veel keuze hebben in grote maten. En dan ook sportieve en vlotte kleding. Vaak als je stevig bent, kom je toch uit op de wat stijvere, ouderwetse kleding. Meer voor de oudere dames. Dit vind ik erg jammer, ik hou van stoere kleding en van denim. En een leuke sportieve jas, en niet van die bloemetjes kleding. Wat dat betreft heeft Otto hier erg veel keus in. Voor ieder wat wils. Echt een aanrader voor iedereen.

Sandra smit 12-04-2019

Ik ben heel erg tevreden met otto mijn hele inboedel heb ik bestelt via otto de bestellen ziet er goed en netjes uit en de klantenservice is altijd vriendelijk en ze helpen altijd netjes en goed ik heeft otto een

verstappen 12-04-2019

Prima overzicht van de producten en makkelijk te bestellen .Snelle levering

Izabela Maj 12-04-2019

great shop. I am very pleased. he finds everything he needs here. I highly recommend

Nanda 12-04-2019

Goed zicht op de kleding omdat model van alle kanten te bezichtigen is. Passend advies om maat te bepalen

mitchel 12-04-2019

top winkel. alles wat je nodig hebt zult u vinden, zeer vriendelijke klanteservice. ik raad iedereen aan om via Otto te bestellen

Wesley B 12-04-2019

Erg prettige webshop om bij te winkelen!
Veel variatie, merken en kwaliteiten!
Voor ieder wat wils!
Het retourneren van goederen gaat ook snel gratis en makkelijk!
Uw heeft er een nieuwe klant bij!

Gr Wesley

Francisca Scholte 12-04-2019

Ik koop graag bij Otto. De site is klantvriendelijk, je kunt gemakkelijk doorklikken naar de kleding die je wil zien.
Je krijgt een goed beeld van de kleding: kleur en vorm en materiaal. De maten zijn duidelijk. De betaling is gemakkelijk en de levering snel.

Vlaar 12-04-2019

Bij bestelling van de kast ging het prima. De dag zelf eigen masten verkocht, wachtend op onze nieuwe. Hebben wij niks meer vernomen. Contact gezocht met postnlextra@home, die ons doorverwezen naar Otto.nl aangezien de kast beschadigd was. Keurig afgehandeld door Otto. Gelijk nieuwe kast voor ons besteld. Komt zo snel mogelijk in huis. Zouden mailtje krijgen met hoe of wat. 4 dagen later zelf moeten bellen: ja sorry, kast is niet leverbaar. Duurt 4 tot 6 weken. Jammer en vervelend voor u, maar wij kunnen niks meer. Collega heeft dus foutieve informatie gegeven, wij moesten daar zelf achteraan bellen en nog kunnen zij de klacht niet netjes afhandelen. Dat wordt 6 weken zonder kasten in huis met verhuisdozen zitten! 😂

Bella 12-04-2019

Goede service.. Snel geleverd.. Kwaliteit top..
Nooit een moment gehad dat een bestelling niet goed Liep of betaling.

ricardo 12-04-2019

webshop is eenvoudig in de handhaving, goede filter opties en zeer toegankelijk.

Astrid Dekker 12-04-2019

Ik heb gekozen voor Otto.nl vanwege het uitgebreide assortiment artikelen, de overzichtelijke site en prima service qua leveringen en retouren. Ben zeer tevreden.
Gefeliciteerd met het 40 jarig bestaan!

Leny 12-04-2019

Fijne artikelen. Duidelijk om te bestellen. Veel afhaal punten. Prettig de korting.

Richard 12-04-2019

Fast, accurate and reliable! I'll order more and more because have a lot offer!