Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Ingrid van den Kieboom-Slob 15-04-2019

Een van de weinig online winkels die een aanbod hebben in grote maten heren!!! Naar het laat zien een goede kwaliteit om ook van dichtbij inzoomen mogelijk was.

Annemarie van Ham 15-04-2019

Duidelijke site. Service/kwaliteit altijd al top, ben al ongeveer 40 jaar klant, dat zegt genoeg

Cobie 15-04-2019

Ik was op zoek naar een broek, heel veel keuze en goede prijzen . Prettig dat er ook de maten van n en k bij staan dat maakt het makkelijker.

Linda van laarhoven 15-04-2019

Ik zou iedereen aanraden om hier iets leuks te bestellen.
Ze leveren op tijd en de pasmaat is bijna altijd goed.
En niet goed is gratis retourneren.
Dus wat let jullie om hier lekker te shoppen.
Veel shopplezier

Anton 15-04-2019

Goed leesbare duidelijke site. Alles gemakkelijk te vinden op een klant vriendelijke manier. Bestellen gaat gemakkelijk en keuze uit diverse betaal manieren. Top.Anton

Jan 15-04-2019

Snel en eenvoudig voor iedereen .
Kwaliteit en ruim assortiment voor ieders iets in de webshop.

Els 15-04-2019

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden als er producten niet meteen leverbaar zijn

AnRelaxedElegant 15-04-2019

Eindelijk een shop waar je krijgt geleverd wat je denkt te hebben besteld! Eerlijk en betrouwbaar dus. Tot op heden was mijn ervaring nogal eens teleurstellend. Nu al vier items ontvangen die exact bleken te kloppen met de beschrijving op de site. Bezorging klopte eveneens met de termijn die er vooraf stond (dat is wel eens anders geweest).

Tycko 15-04-2019

Kwaliteit is doorgaans erg hoog, Levering volgens gemaakte afspraak. Vriendelijke medewerkers.

Stanny 15-04-2019

Fijne overzichtelijke shop. Mogelijkheid om achteraf te betalen zodat ruilen of retour sturen geen probleem zijn. Wordt netjes afgehandeld.

Jaap Koningsberger 15-04-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan telefoon. Ze hebben alle geduld voor je. De site geeft duidelijk de beschikbare artikelen weer. Ook de betaling is gemakkelijk en overzichtelijk.

Nel 15-04-2019

Otto is een webwinkel, die mij nog nooit teleurgesteld heeft. Talloze bestellingen geplaatst, steeds correcte levering en afhandeling van de bestelling ervaren. Bij ruilen of retourneren geen onverwachte verborgen voorwaarden, maar altijd erop gericht om de klant tevreden te stellen.

René 15-04-2019

Ik ben nog niet zolang klant bij Otto. Maar door de betalingsregeling, is het voor mij toch mogelijk op op deze manier artikelen aan te schaffen. Daarbij is er een zéér goede service en vriendelijke medewerkers. Bedankt voor de mogelijke kansen. Liefs van een tevreden klant!

Suzanne 14-04-2019

Perfecte service. Als er iets met een artikel aan de hand is word er gelijk een oplossing gezocht. Artikelen zijn perfect qua kwaliteit

Broekhuis 14-04-2019

Mooie collectie en makkelijk te bestellen,tevens de betaal mogelijkheden zijn uitstekend

Jolanda 14-04-2019

Fijne online shop en leuke aanbiedingen! Ook fijn dat je achteraf kunt betalen zonder extra kosten. Daar komt bij dat we goede ervaringen hebben met Otto!

Wilca 14-04-2019

Vlotte, makkelijk te bedienen site.
Leuke artikelen, helaas nog wel verzendkosten!

Herman Nijhuis 14-04-2019

Zowel mij partner als ik hadden op hetzelfde moment op 2 verschillende computers dezelfde mooie kast als perfecte oplossing voor ons "kastprobleem" in onze nieuwe keuken. Mooier kan het toch niet.

Eves 14-04-2019

Prettige site, ruim aanbod, allerlei stijlen. Prettig om alles onder favorieten te zetten, zodat je daarna alles beter kan bekijken.

Anouska 14-04-2019

Super te vreden, en altijd netjes bezorgd, geen klachten telefonies, ook klant vriendelijk best veel besteld hier en ook echt tevreden

Loes 14-04-2019

Er is een grote keuze.
Als je een probleempje hebt, kun je contact opnemen en dan word er vriendelijk geholpen.Achteraf betalen is erg , prettig, je kunt op de klantenrekening altijd alles terugvinden.

M.Braam-Kamps 14-04-2019

IK vind dat er veel keus is in de shop en ook leuke aanbiedingen en wat belangrijk is vooral gebruiksvriendelijk!

maria 14-04-2019

Otto is super betrouwbaar met leveringen en retouren. Ik ben al jaren klant en zeker de laatste paar jaar verlopen alle bestellingen vlekkeloos.

Antonia 14-04-2019

Goede en duidelijke site en de bestelling wordt correct geleverd en goede afhandeling van het geretounerende

Josje 14-04-2019

De shop is geweldig. Alles is goed beschreven en vindbaar op de site.
Deze is zeer zeker aan te bevelen.