Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Nicole Hendrix 17-04-2019

Snelle levering. Klantvriendelijk. Je kan makkelijk terugsturen als iets te groot of te klein is.
Kortom prima.

Anita 17-04-2019

Ben heel blij met de spullen die ik heb besteld. Goede uitleg bij en tot op heden toe alles compleet.

Tiny 17-04-2019

heldere website, goede informatie, je kunt snel zien welke maat voorradig is.

Lara 17-04-2019

Snel gevonden, rond vloerkleed via Google en Otto. Voldoende info op de site om snel te kunnen beslissen. Kleurbepaling kun je gewoon thuis doen, na ontvangst. Denk dat t precies is wat ik zoek, zoniet dan mag t retour. Super toch? Zo eenvoudig kan t zijn!

Assortiment 17-04-2019

Ben al een tijdje op zoek naar een badpakjurkje. Ben verrast door het aanbod van Otto! Zeker in de grote maten.

Mirte 17-04-2019

Ik kwam bij deze winkel door een youtuber die ik volg. Ik was nog op zoek naar een leuke bloemenrok en ik denk dat ik hier de perfecte heb gevonden. De website is gebruiksvriendelijk, maar kan misschien wel iets meer kleur gebruiken, het is nu erg "informatief" en niet echt "gezellig" als je snapt wat ik bedoel. Daarnaast was er minder aanbod dan ik had gehoopt.

mrz 17-04-2019

goede prijs / kwaliteit verhouding + snelle levering. maatvoering klopt meestal.

Dc vd noordaa 16-04-2019

Ik schop hier graag en al jaren
Goede kwaliteit kleding en als het niet goed is zonder problemen terug te sturen
Ook de mensen achter de telefoon helpen je goed ik ben dik tervrede

Rachel 16-04-2019

Goede duidelijke website, met duidelijke info bij de kleding. Maten vallen normaal.

Hulya 16-04-2019

Ik vind bij otto kan je alles vinden en de prijzen zijn echt goedkoop en je hoeft niet zo lang wachten servies is primaaa

R. 16-04-2019

Ik bestel best vaak bij Otto en vond het altijd al prettig. Ze bieden een breed assortiment en hun producten zijn doorgaans kwalitatief in orde en eerlijk geprijsd, maar toen ik onlangs een product wilde retourneren hebben ze helemaal een goede beurt gemaakt. Geen vervelende vragen, duidelijke uitleg over het comfortabele retourproces en het bedrag werd al gauw verrekend met mijn account. De medewerkers van de klantenservice waren, vriendelijk en erg behulpzaam.

Djoni 16-04-2019

Fijne makkelijke shop waar je alles snel kunt vinden met goede kwaliteit meubelen en fijne service

Lee 16-04-2019

Makkelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Het handige vind ik dat de site eenvoudig van winkelmandje naar bestellen naar verder winkelen gaat.
Goede maten, voldoende aanbiedingen.
Niks mis mee en beter assortiment dan menig andere webwinkel.
Snelle bezorging, ook handig.....

Lau 16-04-2019

Weinig keuze in kleding wat jammer is want verder een prettige winkel!
Levering zou ook sneller mogen in deze tijd.

Angela 16-04-2019

Ik vind het een gemakkelijke site waarop je snel precies kunt vinden waar je naar op zoek bent.

Lida 16-04-2019

Prima en snelle levering! Wíj hebben niets te klagen.
Bij Otto gaat het over het overig altijd goed.

Jolanda 16-04-2019

Overzichtelijke site, enorme keuze in de diverse artikelen, bestellen makkelijk en eenvoudig, makkelijk achteraf betalen!

marga van kuppeveld 16-04-2019

hier kan ik altijd slagen en deze blouse passen perfect en ik kan ook voor mijn winter en zomer jassen terecht

wim 16-04-2019

ik vind het heel makkelijk bij OTTO , je kiest hup in winkelwagen , afrekenen en het word netjes bezorgd.

Tinke 16-04-2019

gekozen voor Otto om een ondersteunend badpak te kopen
hebben ook leuke modellen en kleuren ook voor een iets grotere maat!

S1967 16-04-2019

Makkelijk, snel en prima service. Echt een aanrader om niet de drukke winkels in te hoeven gaan

Krista 16-04-2019

Duidelijke site. Ruim aanbod en een snelle levering. Ook terugsturen wanneer een product niet juist is of niet voldoet is erg makkelijk.

Nico 16-04-2019

Makkelijke bestelling van product tegen goede prijs. Snelle afwikkeling. Gratis levering.

Venera 16-04-2019

Assortiment is goed, en betalingsmogelijkheden zijn ook handig. Je mag achteraf of in termijnen betalen. Alleen verzendkosten vind ik een beetje lastig.

Malech 16-04-2019

Makkelijk, nooit problemen gehad. Doen niet moeilijk met terugsturen. Leveren snel.