Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Natasja 22-04-2019

Het ging super en snel. Als je iets zoekt, zie je heel veel foto's. Dat is heel veel fijn om een beoordeling te maken of je iets wilt of niet.

Margriet 22-04-2019

Shop is prima. Echter vind ik het wel jammer dat er zelfs bij een bestelling van rond de 80,00 nog steeds verzendkosten gevraagd worden.

M 22-04-2019

Gemakkelijk bestellen, thuis passen en als het niet goed is gemakkelijk retourneren. Meestal goede pasvorm. Ik bestel graag bij Otto.

Bartvi82 21-04-2019

Gemakkelijk zoeken. Goed en overzichtelijk.
Levertijden kunnen iets sneller worden.

Marion P. 21-04-2019

Fijne mode, goede kwaliteit en goede service.
Ik ben fan en bestel vaak voor mezelf en voor mijn partner kleding en schoenen.

Wieve 21-04-2019

Dit is een gebruiksvriendelijke website. Uitgebreide keuze mogelijkheden. Scherpe prijs-kwaliteits verhoudingen. We komen zeker vaker langs.

Cassiere 21-04-2019

Bij Otto bestellen is makkelijk en goedkoop en waar voor je geld.
Je hoeft bijna nooit iets te retourneren maten kloppen altijd en de pasvorm ook wat je ook besteld aan kleding.
En het achteraf betalen is voor ons perfect omdat wij niet internetbankieren.
Ik bevel dit bedrijf aan iedereen aan.

Helen 21-04-2019

Snel en makkelijk.
Al het gekochte altijd prima kwaliteit.
Makkelijk te retourneren

Wil Daling 21-04-2019

Wij hebben een bankstel gekocht maar ook veel kleding.
De kleuren zijn zoals je verwacht en de maten komen overeen met wat je besteld.
Eerlijke online winkel

An 21-04-2019

Makkelijk te filteren op maat, prijs of kleur. Groot aanbod. Fijn dat je achteraf kunt betalen, daardoor kun je meer bestellen op zicht.

Ikke 21-04-2019

Goede service! Goede kwaliteit! Prachtige bikini’s besteld. Ben er erg blij mee!

Rob Coort 21-04-2019

Kopen bij Otto is meer dan alleen kopen. Vanaf de eerste pagina geniet je van wat Otto jou aanbiedt. En er is voor ieders wat wils. En dat je iets goeds thuis bezorgd krijgt is natuurlijk een pre, maar Otto geeft je ook nog eens de tijd om te beslissen, je voelt je als klant dan ook echt op je gemak en wie wil dat niet?

rifl 21-04-2019

overzichtelijke site duidelijk overzicht kan makkelijk omruilen en retourneren

Wilma de Voogd 21-04-2019

Prima levering en... na een dubbele betaling de superservice om het geld meteen na een belletje weet terug te storten.
Maak je niet zo veel mee met internetbestellingen. Duurt vaak lang.
Hopelijk bevalt de nieuwe bestelling ook.

Wilma 21-04-2019

Zeer tevreden goede service
Kwaliteit is precies wat ze aanbieden dus je krijgt waar voor je geld
De moeite waard

Mirella 21-04-2019

Ik geef een 8 omdat dit de eerste keer is dat ik bestel. Het ging soepel en makkelijk hebben ruime keuzes en heb met plezier de site bekeken top. Volgende keer misschien een 10 ; )

Hilda 20-04-2019

Hele mooie dingen en handig betalen in termijnen
Zo kun je zelf bepalen of je meer af wil betalen of niet
Ik vind het supet

Alida 20-04-2019

Ik koop bij otto omdat deze winkel heel veel variatie heeft van kleding tot meubels,
Vriendelijke klanten service,

Wino 20-04-2019

Veel keuze! Goede kwaliteit en materialen. Snelle levering. Is er een probleem dan wordt deze opgelost. Heel tevreden, shop hier graag :-)

Guus 20-04-2019

Ik bestel super snel en makkelijk mijn item.
Ideaal en ik betaal achteraf!
Aan te bevelen voor een ieder, veel keus!!!

Beppie 20-04-2019

Leuke en goede site, leukre betaalbare kleding voor een goede prijs, goede service en bezorging.

Roberta 20-04-2019

Otto heeft een fijne website mooie mode heel veel keus !!! Heb weer een paar mooie sneakers voor mijn ma fevonden

Pauline 1960 20-04-2019

Ik vind bij Otto shoppen makkelijk, veel keus en meestal goede kwaliteit. Snelle toezending én altijd mogelijk om achteraf te betalen!
Dit zijn 5 pluspunten!!
Minpunten heb ik ( nog) niet.

Cynthia 20-04-2019

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van de artikelen. Ruime keuze in het assortiment voor jong en oud!

C-tje 20-04-2019

Otto heeft jurkjes waar je als klantmanager goed mee voor de dag kunt komen, in alle prijsklassen. Je hoeft niet rijk te zijn om er galant, charmant en mooi uit te zien